Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Nei, det er merkelig og tydelig at noen har en agenda.

Men når jeg leser rundt på diverse fora har jeg en følelse av at ‘‘noe’’ foregår. Jeg får ikke satt fingeren på det, men det er så mye rart som skjer. Her på tek har samme person(er) laget flere titalls brukere med formål om å baisse, på HO og til en viss grad shareville, regjerer baissere som sprer enten feil eller misvisende informasjon i en takt som er overveldende. Det er nesten så man kan mistenke at noe større og mer organisert står bak. Antallet brukere, og volumet med tekst som skrives om de samme sakene er overveldende. Kombinert med algoritmene som lever sitt eget liv så lukter det ugler i mosen.

Det opprettes utallige tråder, brukere, mailadresser i massivt monn for å rakke ned på en aksje man ikke eier.

Noen med samme oppfatning? Paraleller til det amerikanske valget er ikke langt unna - skygge- og informasjonskrig. Foliehatten er godt plassert i dag, men man må jo spørre.

@pdx har du tanker rundt omfanget?

Jeg har pleid å si at man skal være forsiktig med å bli for konspiratorisk.

Men nå begynner jeg også å lure tbh.

Minst 50% eller 3-5 tenker jeg. Alt ettersom hva som skjer :slight_smile:

Dette var er godt tegn, betyr det at du gir opp inngang på 50 tallet? :slight_smile:

Jeg har tidligere limt inn denne i diverse forum.

Det er ikke for søkt å tro at det kunne vært attraktivt å gjøre angrep på en så høyt priset og volatil aksje som NANO.

Nei. Men ting går tregere enn forventet, og markedet har litt bulltendenser nå så da snitter jeg meg heller inn. Ønsket er 5k til på 55,-. Men går den opp så lar jeg det være

Gratulerer som vinner av formiddagens høyeste candle. Så håper vi at det ikke blir dagens høyeste og at det blir med 5K til deg!

Hehe, nesten så du ønsker jeg vinner veddemålet også nå ? :smile:

1 Like

Nei, nanopotten er lommerusk vs funcom potten :joy: først Fun så nano

1 Like

Ja, at tinnfoliehatten var på stod nærmest som en fotnote i innlegget.

Men jeg ser ikke det evinnelige trykket i andre aksjer jeg følger. Folk driter seg ut på børs hver eneste dag uten at man ser konsekvensene jeg nevner ovenfor. Av de jeg følger så fremstår NANO som unikt mht. internettklima.

Edit: for syns skyld har jeg en oversikt fra en bruker uten eierinteresser på et forum uten vaktmester.

2 Likes

Uten at jeg kan gå i detaljer så er det noen som bruker mye energi og og penger for å påvirke NANO aksjonærer her på TekInvestor - så fortsett å rapporter mistenkelige innlegg/brukere :smile:

18 Likes

Jeg forstår at du ikke kan oute vedkommende, men har du indikasjoner på hvem det er som står bak? Av alle aksjene som følges på dette forumet, vil du si at tilfellet NANO er unikt på noen som helst måte?

1 Like

Nettopp derfor bør alle som er på anonyme forum ta mye av infoen med en klype salt… Alle har sin egen agenda, min er enkel, den er å bli rik​:joy::joy::joy::joy:

2 Likes

@Savepig

Samme dame? Fra VW sine konseptbilder av I.D. Vizzion på Geneve messa

1 Like

:two_hearts::heart: Jeg skulle ønske børsen var mindre opptatt av å tjene penger, og mer opptatt av å vise medmenneskelighet og kjærlighet :two_hearts::heart:

(Sånn det var mitt bidrag til alt det rare som skrives her inne)

2 Likes

I medmenneskelighetens navn så er det jo litt godt han tar seg litt fri i helgene? Det må jo ta på å sitte sånn døgnet rundt hele uka, også enda i et selskap han ikke er investert i. :joy::joy:

Sånt kunne ikke interessert meg mindre, har jeg solgt meg ut en plass, i pluss eller minus, så går jeg videre.
Hvis selskapet er interessant å følge med på videre, så gjør jeg det stille og rolig, som f.eks Funcom.
Nei, folk er rare, dere! :rofl:

1 Like

Kan ikke si så mye, men jeg vet nok mer om vedkommende enn han tror. NANO er aksjen med flest forsøk på påvirkning. Det skjer sikkert i større eller mindre grad i andre aksjer også.

9 Likes

Så lenge du har samarbeidet med myndighetene så er jeg fornøyd. :wink:

1 Like

Jeg har vanskelig for å avskrive tendensene som forsmådde tullinger fra emisjonen.

He, he ja er det ikke pussig hvor mye tid enkelte bruker på aksjer de ikke er inne i? Er jo ikke noe rart at vedkommende ikke tjener penger på aksjer når hans fokus er på aksjer han ikke er interessert i. Hadde kanskje vært smartere om vedkommende begynte å fokusere på aksjer han har tro på.

3 Likes