Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Ditto, svar på tiltale her… De som driver innen NHL VET hva som finnes og de følger godt med…

2 Likes

Godt poeng. Begynner å bli litt lei av floskler som markedet skjønner ikke nano (gjelder også andre norske biotekselskaper). For å snu på flisa så er det kanskje vi som ikke skjønner markedet.

1 Like

@Wannatri, hadde du giddi å sett 3 poster lenger opp her så hadde du ikke trengt det :slight_smile:

Haha, så den, men leste den ikke… sletter posten min :slight_smile:

la stå, en god sak kan ikke formidles for mye …:slight_smile:

1 Like

A post was merged into an existing topic: Småprat

Og vips så sprer den seg ut til alle aggregatørene:

Blir nok en del mer skriverier fremover føler jeg meg trygg på

12 Likes

Kursen stiger. Uten melding. Må gni meg litt i øynene. Nedtelling til FPD? Eller Boston?

Stiger på lavt volum. Kan komme fort nedover igjen om noen selger en liten post.

Men FPD kan jo komme når som helst. Spørs hva som skjer da? Går kursen opp eller tar en del investorer ut fortjeneste på 64-65 og sender aksjen ned til 60’ish igjen?

Hm , ikke godt å si. Aksjen har vært tradet hardt ned. Tror den blåser høyere enn 65 kr. Har jo fått på plass viktige ting nå. Emisjonen var på 114 kroner, ath på 124. Så det er et stykke igjen til gamle høyder.

For at den skal gå over 65 og opp mot 70+ som det har vært foreslått her, så må det vel være større investorer/fond som skal inn i Nano. Så lenge traderne får holde på i fred så kommer vel kursen til å holde seg i det området vi har vært i det siste?

Jeg er overhodet ikke i tvil om at vi kommer til å gå over 100 før året er omme (kanskje lenge før også?), men jeg tror ikke FPD vil være den store utløsende faktoren.

Ser den. Har tatt feil om aksjekursen før, jeg. Men ikke så feil at jeg har svidd meg på hendene og solgt aksjene for førti spenn. Men kursen har vært herja med en stund. Vil nok bli det fremover, også

Om det stemmer at større fond ikke kan gå inn i Nano før Fpd i henhold til deres interne investerings regler. Så vil (kan) jo Fpd være en utløsende faktor for at kursen vender nesen stabilt oppover

1 Like

Enig. FTD var en stor trigger. FPD er en trigger.

Hvis man vil redusere risikoen i en biotekinvestering så er jo det å vente med inngang til man ser at det ikke blir forsinkelser ganske smart. Jeg forventer derfor at det er en del som står på utsiden og venter på at NANO virkelig skal vise at de er i gang med siste fase. Mange fond og større investorer som investerer i biotek er forholdsvis risikoadverse samtidig som de ønsker høy avkastning. NANO ser nettopp ut til å være en slik case per nå. Mener jeg.

1 Like

Fins det dekning for å si at FPD er en betydlig kurstrigger for Bio-Tech “start-ups”?

I så fall, Link…

Fpd er jo ikke en trigger i seg selv, men er sammenfallende med oppstart av siste fase. Ref oppstart PARADIGME. Og Fpd er jo å en trigger, om di får det til i 1H 18. Pga guiding.

Er det en trigger når “ALLE” forventer kun et (1) svar?

Sannsynligheten for at det IKKE kommer noe FPD er forsvinnende lite.

Jeg bruker ei tankerekke: første pasient behandles i et pivotalt studie. Man er i gang med å produsere data for endelig godkjenning. Nå trigges vel folk av så mangt, men denne treffer ihvertfall meg. Og fond da, såklart.

2 Likes

Er den virkelig det? Sist jeg sjekket er pasienter autonome og kan i tillegg velge mellom duvelisib/copanlisib framfor Betalutin… At innrullering og å treffe guiding er sabla lett tror jeg ikke vi skal anta.

Men NANO må nok ha gode føringer på at de har nok pasienter i screening til at de opprettholdt guiding senest for noen uker siden.

1 Like