Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Folk har sagt utallige ganger at det er er etablert brudd og at nå er dommens dag her.

Jeg noterer meg at rsi synker, volum er moderat (ihvertfall i forhold til snittet nylig), og at alle de som har solgt mest i dag ser ut som de er fornøyd for dagen.

Da er det tid for julebord, god helg. :slight_smile:

2 Likes

Skolebok eksempel på toppformasjon? RSI har toppet og nå ned forbi 70 og synkende, faller på stort volum, og denne bouncen var svak, MACD bjørnekryss

1 Like

Oioi oi FALLER!

Var nede på 106… hvor har dere stop losser? Eller bruker dere ikke der heller?

Og kruttet til ledelsen er brukt opp med gårsdagens støttekjøp

Stop loss i NANO er robot-mat. Så nei.

Som jeg sa i chatten i dag, det er hyggeligere å selge på 115 og heller være den som tar i SL dippene om man tror på caset. Og da snakker jeg om dipper under 100 kroner :slight_smile:

3 Likes

La ut noe for salg på 109 men ingen bet på. Jaja, kan se ut som target som jeg skrev om over på 103 er innen rekkevidde. Snur igjen på 100 regner jeg med. Helt OK.

God helg!

1 Like

td:

Oslo (TDN Finans): Styreleder Ludvik Sandnes i Nordic Nanovector kjøpte fredag 1.000 aksjer i Nordic Nanovector til kurs 115 kroner pr aksje.

Etter transaksjonen eier styrelederen 126.000 aksjer i Nordic Nanovector og 21.604 bundne aksjeenheter, ifølge en børsmelding fredag.

ØT, [email protected]

TDN Finans, +47 21 95 60 70

2 Likes

Automatisk stoploss? Da vil jeg heller få en faktura fra Pareto så jeg kan betale dem pengene mine direkte takk. :slight_smile:

Solid bounce på betryggende 107,
CSB , INT og MSI fortsetter å kjøpe som de har gjort jevnt og trutt.

Neste uke skal Costa presentere nøyaktig hva de har tenkt å bruke de 500 millionene til. Det blir meget spennende.

IPA nå.

6 Likes

Åja, DNB Healthcare hadde jeg helt glemt ut! Håper det streames!

2 Likes

Hva er det du har i mot NANO, @cagey2? Er det faktumet at de som har vært med NANO siden begynnelsen har tjent gode penger, eller? Her inne er en ting, men det du gjør på HO er ganske barnslig spør du meg.

1 Like

cagey surrer med sitt… mitt inntrykk er at han mener alt annet en Funcom er dritt.
Jeg antar jeg var innom samme tråden du siktet til og det er mildt sagt lavmål. 0 respekt. :-1:

1 Like

HO er HO. La det ikke bli slik her.

3 Likes

Tror ikke Cagey er den eneste som er bitter for at de ikke hoppet på Nano-toget når det enda stod på perrongen :smile:

Tror svært få er bitre, du må huske at flertallet på forumet her har hatt god aksjeavkastning over flere år.

Det handler mest om risikoforståelse og fornuft. :=)

1 Like

Noe man absolutt har som Funcom-aksjonær… :innocent:

1 Like

Nei, flesteparten har ikke handlet aksjer på kredittkortgjeld.

Kan man tape pengene man investerer senker det risikoen mye, og som du sikkert merker diskuteres det mer enn funcom og nano her.

Det verste er at du ikke kommer å selge selv når du er på 0, for da skal jo aksjen så fort opp igjen. :=)

Å geare med kredittkort gir en ekstremt høy risiko. Å gjøre det i f.eks Funcom eller biotekselskaper uten produkter på markedet gir svært høy risiko. De to tilsammen er rett og slett idiotisk høy risiko. Når det først har gått bra, så er det vel på tide å geare ned litt?

1 Like

Utifra det jeg har fått med meg har ikke du tjent en krone på NANO enda? Eller har du solgt noe påvei oppover?

Fin papirgevinst om du ikke har solgt noe, det er en annen ting :wink:

1 Like

Med den logikken tine bruker har han tapt 20% allerede. fordi han ikke solgte på topp.

1 Like