Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Et stort selskap kan jo f.eks skrive en intensjonsavtale nå med forbehold om at data fra ASH evt første readout fra PARADIGME ser bra ut.

1 Like

Ja, stemmer.

De kan legge inn utbetalinger for:

  • Studiemilepæler
  • Oppstartsmilepæler
  • Regulatoriske milepæler/privilegier/endelig godkjenning
  • Royalties ved salg etter godkjenning

Hva mener du med ‘‘første’’ readout? mener du første og eneste readout, det var vel ikke snakk om å lese av før studien var fullført?

I og med at PARADIGME kun består av 130 pasienter er det lite trolig at vi får interimdata. Risikoen for hick-ups blir for stor. Den eneste muligheten jeg ser for meg av “snarveier” er at de er heldige med rekrutteringen. Noen jeg forøvrig fort tror kan skje. Ref. pakken Betalutin. Den skiller seg svært gunstig ut i forhold til konkurrentene. Jeg utelukker ikke melding fra NANO om at de fremskynder filing med e.g. 6 mnd. grunnet god rekruttering.

Time will show.

5 Likes

Mente initiell readout slik selskapet har guidet. Altså at en milepæl for en partneravtale kan være en lovende readout som fører til søknad om approval. Husk at readouts på PARADIGME vil fortsette i lang tid etter den første, duration og langtidseffekt må jo selvsagt måles.

2 Likes

Det hadde i så fall vært helt fantastisk. Jeg er beint fram engstelig for rekrutteringstakt. :smiley:

Skjønner!

Handler litt NANO i dag jeg altså.
Føler at formkurven peker opp - ja, altså - min formkurve :slight_smile:
Opp som en (luft)ballong

…og så er jeg nå tildelt badgen Tekspert på NANO - så dere må virkelig ta det jeg skriver for kjempegod fisk. Hold fast!

3 Likes

Hvor høyt henger egentlig den badgen @pdx ?
:joy::joy:

1 Like

Den henger så høyt at du jaggu får vise litt (re)spekt for den, min godeste @Oilimp !

EDIT: Jeg jeg forsøker å si er; forsøk å lære litt nå. Så fort en TEKSPERT kjøper litt NANO so drives kursen. Skal ikke store TEKSPERT-vokum til foor å kjøre dette til gode 76 igjen , tenker jeg.,

Kanskje jeg skal kjøpe da, så fyker Nano oppover 70-tallet? Siden jeg kom flere plasser over deg, tenkte jeg :wink::joy:
PS: humoralarm, for de som ikke har sånt :grin::+1:

Jeg ser stor humor i å se NANO-aksjen stige tilbake til gode gamle nivåer 76-82 og stabilisere seg der.
Da skal jeg le hele veien til (humor)banken.
Bare å kjøpe @Oilimp - hvis du følger med så ser du at jeg faktisk KJØPER.

Forøvrig viser denne linken at nano enda ikke har søkt om prime http://www.ema.europa.eu/docs/en_GB/document_library/Report/2018/08/WC500252783.pdf

Neste sjanse (og det jeg tror nano går for) er september.

2 Likes

Hyggelig at vi igjen får litt luft under “vingene”. Håper at vi utover høsten får skikkelig vind i seilene. Begynner å bli en stund siden sist. Rett nok hadde vi en menget hyggelig dag i våres, da Spot-on traff innertier med sin investering. Men en svale gjør som vi vet ingen sommer. Jeg drømmer fortsatt om at vi skal få gjenoppleve høsten 2016 . Det var tider det!

1 Like

Du får merke deg at jeg har startet høstjakten @Londonmannen.
Altså, jeg kjøper jevnt og trutt dag for dag på dagens nivåer.
Som du vet - i all beskjedenhet - så kjøper jeg ikke så tungt som jeg nå gjør helt i blinde :wink:
Svalen har lettet.

1 Like

Er i grunn klar for å forlate alle tall under 90 jeg ^^ Men må vel vente enda litt

1 Like

Solgte noe på 59,95… Ikke lurt !!!:upside_down_face::crazy_face:

1 Like

Om 2 år på denne tiden vil vi ha sendt søknad om godkjennelse i alle de viktigste markedene. Vi vil også trolig ha Archer-1 i en fase 2 studie, samt dlbcl i en mulig pivotal fase 2/fase 3 studie. Det er klart at dette bør bli priset inn etterhvert.

4 Likes

Jeg tror Archer også vil være en pivotal fase 2.

3 Likes

Nei, jeg har skjønt at dine kjøp ikke gjøres i blinde. Og hadde du gjort det ville du trolig ikke hatt midler til å kjøpe deg såpass tungt inn i et selskap.
Ser ikke bort fra at vi kan komme til å få en like fin høst som det vi hadde høsten 2016. Situasjonen i NANO er tross alt en helt annen enn det den var høsten 2016, likevel priser markedet NANO som om intet hadde skjedd. Det er da grenser for hvor lenge NANO kursen skal ligge å surre nede på dette nivået.
Ha en fin fin sommeraften!

2 Likes

Har du solgt campingvogna nå?

1 Like

Der var jammen meg Nano tilbake til normalen igjen - ett skritt frem og to tilbake.