Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Tro hva slags immunterapi det var han fikk. 3 ganger med 3 ukers mellomrom. Flott når det fungerer og folk blir friske.

Ja, si det. Lukter kanskje litt B…?
Men det viktigste er at det ser ut til å ha funka. :ok_hand:t2:

Hva tror vi egentlig om de kommende dagene? Har vært i NANO siden våren 2017, og har til gode å oppleve at presentasjoner gir svært positive utslag. Har vært stigning på forventning i dagene før nyheter, og fall etter slipp. Fruen har bestemt seg for å gå inn med noe sparepenger, men er veldig i tvil om det er fornuftig å gjøre det i dag. Nå har vi ikke opplevd samme stigning på forventning som tidligere, kan det hende at vi nå kan få oppleve noe som minner om 2016?

U.S. opp i går kveld. Asia opp i natt.
Alt ligger til rette for en solid NANO dag, hvis markedet ønsker da vel å merke.
Edit: U.S. FUtures peker også solid i hyggelig retning, altså opp :rocket:

Veldig godt spørsmål.

Det eneste man kan si sikkert er jo at selskapet skal levere den grundigste datapakken til nå. Om markedet priser den inn på det vi regner ut er riktig nivå er en annen sak, og umulig å spå. Norsk biotek er jo for øyeblikket i en ganske dyp bølgedal når det gjelder market cap.

Hvis fruen er langsiktig så burde hun kanskje avvente til etter ASH for å få bekreftet gode data og at det store markedspotensialet fortsatt er der. Og hun ha minst 2 års horisont på investeringen sin.

1 Like

Abstraktene skal vel publiseres i morg, altså 1.nov?
Er vanskelig å spå kursen, om vi får 2016-rally eller Lugano-dipp. Men både FTD og PIM er på plass nå, i motsetning til tidligere.

image

3 Likes

= 14.00 på torsdag :slight_smile:

6 Likes

Markedets veier er uransakelige. Vil fraråde enhver investering i biotek som har kort horisont.
På den annen side vil jeg påstå at vi får nye bekreftelser på hvor sterk NANO er i november og desember, mye av tallene er allerede kjent tross alt. Og med ny ledelse inne. Vil ikke selv vente utenfor med noe til etter ASH for å vurdere da. Siden det er en bransje med forsinkelser, økonomiske uavklarte spørsmål og slikt, så er det greit å ikke gå inn med både sokkene og trusa dog.
Heller tungt på kjøpsanbefalning med 2-3 års horisont minst. Og kortsiktige bets burde ikke gjøres på børs. Selskapet er meget lavt priset om dagen, og oppfatter ikke ASH som en derisk, derisken har kommet for lenge siden i stor stil. Så basert på det fundamentale er jeg uenig med @Fornybar; det er nå, ikke etter forventede triggere det bør kjøpes. Risikoforhold til investering øker jo dyrere selskapet blir.
Anbefalt innkjøpsteknikk kan være å spre ut innkjøpet over en periode.

3 Likes

Da har jeg kjøpt i dag :smile:.

Kjempebull på morgendagen. Gleder meg veldig til de tallene. Ikke minst til Arm4.
Får vi bare EN (1!!) til i Arm1 bikker vi 70 streken der.

2 Likes

Klarer vi å fiske frem fjorårets abstrakt så vi kan se hvor mye detaljer som kom i det?

Det nærmeste jeg kommer er børsmeldingen som ble sendt ut 1. november 2017 kl 14:19

https://newsweb.oslobors.no/message/437700

Ikke alt for mye detaljer der.

Kanskje kan vi håpe at de deler opp info i iNHL , FL 15/40, og FL 100/20, samt oppgir CR og ORR for hver gruppe. Klarer meg lenge uten mDoR på 100/20, men vil gjerne ha mDoR på de to andre gruppene.

Det kom noen detaljer om dataene i abstraktet tydeligvis.

I morgen kl 14 norsk tid ja. :slight_smile:

1 Like

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/ASH%202017%20Investors%20Deck%20-%20Nordic%20Nanovector%20ASA.pdf

Det var de 4 siste i Arm1 som har tynget kursen det siste året. Dette skal rettes opp nå.

1 Like

Abstract 2017:

5 Likes

Noen som husker om det ble kjørt en lang børspause i forkant av abstract-slippet ifjor?
Innbiller meg at det var en hendelse i NANO en gang at abstract ble sluppet før børsmelding kom, og at det ble litt baluba av dette. Satser på at selskapet har kontroll i år. :thinking:

Det var ASH17, ja. Fullstendig texas :grin:

Ingen børspause, kun kaosteori! :smiley:

image

Vel, jeg husker at DNB gikk i vranglås samtidig.
Så en slags pause ble det jo😱

1 Like