Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Hvordan ser din kalender ut egentlig? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Nordic Nanovector Announces First Patient Dosed in Archer-1 Trial of Betalutin® plus Rituximab in Follicular Lymphoma

02.11.2018 07:00

Oslo, Norway, 2 November 2018

Næ… de rekrutterte jo før det, jfr tidligere post
Archer enkelt forklart for noen uker siden…

Det trenger ikke være lenge til vi får en oppdatering rundt safety for Archer-1?. Er det noen som har oversikt over når safety ble meldt i de andre studiene?
Archer-1 er meget interresant. Kommer det gode nyheter der, vil det løfte kursen til nye høyder.

Det også er feil.

Igjen ser jeg at dagens linje fra ath oppfattes vilkårlig. Da har dere ikke forstått proinsippet om parallellitet.

Nocturne skriver om tolkninger jeg har gjort som er åpenbar feil. Igje nbør det skilles mellom tolkninger i kortere eller lengre perioder, og at det ene har et potensial i seg til å snu det andre - som tilliger framtiden. Åpenbart feil synes jeg den galt trykne stigende trendbunnlinjen til Noc var. Bildet han postet for den var avkortet bakover, slik at feilen ikke kom fram for de som ikke kjente til den (best parallelliserte) trendkanalen.

I DLBCL tok det ca 1.5 år.

Selv opererer jeg med et mye mer offensivt anslag for ARCHER-1. Har utledet dette tidligere her, men det er hovedsaklig pga at det kjøres ved alle store sykehus i Norge, stor tilgang på pasienter, sikkert populært å delta pga dette er en kommisjonsbehandling som ikke involverer cellegift osv.

Best case så får vi data fra 5-10 pasienter fra ARCHER-1 ved Lugano i juni 2019, eventuelt kommer det data på ASH 2019.

Ha ha
2 mnd er «ingenting» i Biotech-verden.

Nettopp. Har nå kjøpt 15 000 nano aksjer med snitt 82. Fornøyd.

6 Likes

De rekrutterer jo hele tiden, men første pasienten ble dosert for 26 dager siden i Archer-1.
Så 2 februar har den ene pasienten 3 måneder siden første dosering.

Velkommen til dager med hodepine, magesår og euforiske følelser.

4 Likes

Melder de når de injiserer Betalutin, eller når de kjører rit 14 dager før?

Du har vært grovt misvisende med viten og vilje. Skal detaljere det i personlig melding til deg, spare tråden for drama.

2 Likes

Har Nano nevnt noe rundt guiding av Archer-1, unntatt FPD?

Med denne vanvittige omsetningen vi har sett i november tror jeg vi kommer inn på OBX25.
Litt avhengig av når «cut-Off» er/var.
Er den 1 desember tror jeg vi kommer inn.

Så får folk selv avgjøre om det er bra eller dårlig.
Men at flere Indexfond da skal inn er vel udiskutabelt.

Godt spørsmål, @anon21766851.

Flott

Velkommen!

Håper dine aksjer er langsiktige :champagne::champagne::moneybag:

Ikke godt å si, kanskje et spørsmål man kan få svar på hos IR?
@studenten86 håper ikke du mente jeg er misvisende med vilje?
Er nok i overkant optimist til tider angående tidshorisonter, men tar alltid forbehold, og gjerne i spørsmålsform eller spesifisert at det er mine håp/antakelser/best case osv :slight_smile:
Edis: @Mr.Oncoinvest det har aldri vært noe positivt utslag på Nano eller andre norske selskaper å komme dit før hvertfall, ikke som jeg har sett.

Mener å huske det har blitt spurt på en kvartalspresentasjon. Svaret var når for-behandling finner sted. Q4 -17 til Q2 -18 presentasjonene Q&A, tror det var Jonas Einarsson som spurte og LR som svarte. Men husker ikke når nøyaktig, og ikke tid å sjekke opp selv nå.

@Oilimp Nei, mente ikke at du var det, var ikke meningen at det var et svarpost til din post, trodde det var en separat post når jeg skrev den.

1 Like

Blant de mest omsatte aksjene på OB i dag også!
Hvem skaper det høye volumet? Er det tradere eller noen store som kjøper seg opp?

Gotta be them big dawgs! :raised_hands:

1 Like

De melder Rituximab

2 Likes