Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Har ikke registrert at det har vært omsatt etter stengetid i dag.
Har du mere info, volum etc?

Kl 17:40 ca 127 000 stk @87,0

5 Likes

Mye vi ikke har innsikt i her. https://e24.no/boers-og-finans/aksjer/det-europeiske-finanstilsynet-slaar-alarm-tradingsystem-gjoer-smaainvestorer-til-tapere/24396203

2 Likes

Takk for info

Ser du dette på infront?

Japp, på terminal. Kan sikkert få det på webtrader også

Takk.
Når var sist det var større volum? Så man samme volum når kursen gikk til over 120?

Husker ikke i farten og nå er jeg på iPad. Om jeg husker det i morgen tidlig så kan jeg sjekke

Edit, såg full fart på iPad og ser ut som rekylen etter costas avgang genererte rundt 450-500 000 aksjer over darkpool på 1 dag. Høyt volum i flere dager vel å merke

Tenkte siden du nevte at det siden 14.11.2016 kun hadde vært 5 ganger med større volum

Jeg såg på det tidligere i dag, men ikke alt som fester seg til hjernen permanent :stuck_out_tongue_winking_eye:

Takk for info, Krieghoff. Selv om jeg ikke liker den. Skjønner bedre hvorfor jeg av og til føler at noen herjer med oss småsparere. Anbefaler også å lese linken til @solb over, om handelen i dark pool og periodiske systemer.
Edit: Blir jo enklere å holde kursen på et kunstig lavt nivå, evt kjøre den ned, når storhandlingen i dark pool ikke gjør at aksjekursen stiger først.
På den annen side, dark pool handelen gikk på kr 87. Viser jo at de er villige til å betale for den.

Her kommer det til å bli EN GOD DEL fryktstyrte avgjørelser i dag. Jeg tillater meg å komme med følgende oppfordring: ikke ta noen beslutninger mens du er HALT, hungry angry lonely or tired. Lykke til.

Kan dere som nevner Bayer som en aktuell kjøper av Nano gi meg noen gode argumenter for dette?

Bayer har sin kinase hemmer Copanilsib mot NHL som er godkjent av FDA, i tillegg til at de utvikler sin egen RIT mot NHL, Epratuzumab, 227Th, CD22.

Ser på Bayer som den minst aktuelle kjøperen grunnet dette.

Noen med lyst til å selge til fiendtlige m.hus? Vær så god. For ett år siden hadde vel DNM kurs anslag på 145kr. Og ingen positive ting har skjedd siden da? He,he.

Jeg har ikke noe synspunkt på Bayer spesielt, men er det ikke relativt normalt å vurdere oppkjøp av konkurrerende produkter til sitt eget? Dersom oppkjøpsproduktet virker bedre enn det man har så synes jeg det virker som en mulig utvei… Isteden for å bruke ressursene på noe som evt ender opp med å tape kampen.

3 Likes

Tenker dere at det er aktuelt med oppkjøp nå altså ? Algeta ble jo kjøpt opp først like før medisinen skulle ut på markedet. Var da naturlig nok også helt ferdig testet på mennesker. Varer ikke paradigme til 2020?

Vi baserer vel den spekulasjonene på at Novartis nettopp har kjøpt et selskap i avsluttende fase. Partner for rest of world er dog mer sannsynlig.

2 Likes

De havde en partneraftale før opkøbet.

Syntes ikke noe om darkpools, de kan få kjøpe 127k over børs som alle andre.

Også ganske utrolig at det er noen som er villige til å selge slikt volum på skamprisen vi nå ligger på.

1 Like

Fikk litt angst når jeg skjønte at det er noe de virkelig store short-aktørene kan benytte seg av. Jaja. Tror likevel de som klarer å forholde seg rolig vil berge seg helt ok.