Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Til din opplysning så bruker faktisk østlendinger sekkebetegnelsen trønder på alt fra nordmøre og opp til Bodø :flushed:

1 Like

Endelig er vi enig. Den største skandalen av dem alle. Men NANO!

1 Like

Don’t get med started;)

Nei Seriøst, Nano er min billett vekk fra østlendigheten!

1 Like

Der røyk 40% av beholdningen min på en tight SL i dag. Den har fulgt meg siden 12 tallet. Har vært litt slitsomt med jojo kurser i 2018. Sitter fortsatt med en god slump NANO aksjer, men litt behagelig med noe cash i tilfelle en ny “krasj”

Nærmer seg jul så skal være litt grei :stuck_out_tongue:

Her ser dere volum på den ene handlesplassen av totalt to ( i tillegg til OSE) som NANO omsettes på.

5 Likes

Takk for den. Hadde en liten, overvintret salgspost som sklei ut da. Urgh.
Jaja, gjort er gjort.

NANO har jo ligget over 78 kr en stund nå, men vet ikke om oppholdet må anses å ha vært for kort til at man kan si at 78 kr på nytt er en støtte for aksjen.

Jepp, det kommer alltid nye muligheter og NSB har mange ruter og avganger;)

Litt på siden, men norsk biotek er i samtaler med BP, så Radforsk selskapene er på radaren til de store:

‘‘Arnesen also held out the possibility that the company could be taken over by one of the major pharmaceutical players.’’

“We haven’t seen any direct interest in buying the entire company so far, but we are in continuous dialogue with big pharma companies that deal with immunotherapy and cancer.”

“We are in discussions with one of the major players about two specific projects, and I expect a conclusion on these talks at the latest by the end of the year,” Arnesen added.

ASH 2018


ASH 2017

Kan det kanskje være snakk om denne personen?
image

En mulig joker som kan endre på ORR og mDOR samtidig.
Siden det er kommet til 8 pasienter med respons, og vi vet 7/8 hadde respons i 20/100 siden denne tiden. All patients har gått fra 62 til 74, og vi vet det er 8 responser. Så er det 4 uten 50%+ respons, altså 25% sannsynelighet for at vedkommende er på rundt 49% respons og fortsatt respons.

4 Likes

XTX ligger stadig på kjøp/salg med 35øre diff. I går var det tilsvarende med 25 øre.

Jævelskapet presser igjen ned kursen. Lurer igjen på hvor mye de har fått tak i for å oversende Dark Poolen?

Virkelig manipulasjon. Pinlig at det tillates av OB. Men derfra er det ingen som bryr seg.

Artig å se hvordan robotene raskt reagerer når du kjøper noen aksjer. Kan ikke dy meg, bare må akkumulere litt.

Må jo si at det var jævlig synd, eller uflaks, at personen som oppnådde CR først etter 9 mnd fikk tilbakefall etter 12 mnd.
Spesielt for personen selv.

Shit happens.

Trenger litt hjelp her.

Har telt over mDOR igjen.
Dvs mDOR som Nano angir som PR og CR n=45.
Altså er det pasient nr 23 som angir mDOR på denne gruppen.
MEN denne ligger da på 12 mnd!
Har telt over 3 ganger, og kommer til øverste pasienten i 12 mnd gruppen.

Hva er dette for noe?

Du tok unna SD og de med stjerne?

Du må ta unna de som frendeles er i respons også for å finne NANOs mdor, tror jeg.

Ja
Men resultatet ville blitt det samme siden det ikke er noen med stjerne (lavere enn 12 mnd) som har PR eller CR.

Ville sendt en mail til ir