Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Da begynner det å bli lite triggermat igjen til ASH dessverre. Økt DOR, thats it. Kanskje også høy CR, men samtidig er det for få pasienter til å kunne trekke en konklusjon. Med mindre alle får CR da!:wink:

Hva med å sette presentert data i sammenheng med hva som trengs for å få accelerated approval? Det er det som betyr noe.

Og økt DOR ville vært helt sinnsykt, forresten.

2 Likes

Noe annet enn økt DoR ville vel vært å regne som skandale. mDoR uten endring betyr i praksis at ALLE pasienter som hadde respons til ASH 2017 ble syke samtidig etter at data ble registrert

1 Like

Hvor mange pasienter dosert med 20/100 beregner du faller innenfor "6 months follow up. Vet vi når siste pasient i 20/100 gruppen ble dosert?

Jeg tror alle har over 6 month follow up siden de kaller analysen LYMRIT 37-01: A phase I/II study of 177Lu-lilotomab satetraxetan (Betalutin®) antibody-radionuclide-conjugate (ARC) for the treatment of relapsed non-Hodgkin’s lymphoma (NHL) - Analysis with 6-month follow-up

1 Like

@larsmkn sitt innlegg på Biotek tråden her:

Jeg kan gi deg en kjapp oversikt i NANO.

Konkurranse:
PI3K - Søppel, mye SAE for effekten. Flere studier stoppet.
CAR-T - Så dyrt at flere myndigheter har sagt nei. Ikke nødvendigvis noe kur. Vanskelig å implimentere (grunnet SAE som CRS) på sykehus da de trenger spesielle tillatelser. Selger dårlig ($68m og $16m 2Q).
Ingen target som går på CD37 som er godkjent i klinikken (per i dag så som jeg vet om).

Potensialet:
Muligheter for markedsandler innen FL, MZL, MCL, CLL, DLBCL osv.
Først til markedet med CD37 targeting antistoff.
Eneste ARC mot CD37.

Resultater:
Outstanding

image
image.jpg948x551 181 KB

Dette går nok bra skal du se :slight_smile:


Kopierte hit siden det var en hyggelig trøstepost til oss galninger som enda tviholder på kniven kalt NANO. :sunglasses:

8 Likes

Nå leker du bare dum. Data is everything.

3 Likes

Synes det blir en del misvisende innlegg her nå…
Folk frykter skuffelse på ASH, sier de…? Noen kaller det “bare ei messe” og gir inntrykk av at det ikke er noe å trakte etter… Jeg synes dette blir for dumt…
Får igrunnen mest et inntrykk av at folk er skuffa over kursen og at det påvirker dem til å tolke de medisinske resultatene som dårlige…

Det er ganske trangt nåløye for å i det hele tatt få lov til å presentere en poster på ASH, så jeg synes det ligger implisitt i en deltakelse at det viser at dette er bra saker uansett og det er medisinske eksperter som har vurdert dette til “good shit”…
Når man da snakker om skuffelse dersom 20/100 viser dårligere enn 15/40, så synes jeg man bommer – det skal mye til at de kan kunne bli bedre mtp allerede kjente tall i denne gruppen, så en forbedring av tallene er det en kan håpe på, men uansett er det veldig lovende at man får lov å presentere på ASH i det hele tatt…
Jeg tror også mDor vil øke en del og noe annet vil overraske meg, men folk glemmer visst helt hva slags “konkurranse” man har i 3.linje R/R-NHL… Det finnes ingen gode behandlinger, ingen standard of care, for dem. Det lille som finnes og har blitt gitt markedsføringstillatelse i de siste par år har ikke lengre Dor og de har sterke bivirkninger som gir en livskvalitet betydelig dårligere sammenlignet med Betalutins bivirkninger…

Jeg synes det viktigste å ha for seg, når man skal vurdere ash-tallene, er konkurrerende tall og hva som har ligget til grunn for AA for copanlisib (16 CR 58 ORR, mdor ca 12 mnd), duvelisib (1 CR 42 ORR, mdor under 6 mnd) (og idelalisib (8CR 54 ORR)). Tallene er ihv ikke skuffende i mine øyne før de ligger under dette. Jo høyere antall pasienter vi får som bekrefter tall i dette området og over, jo større statistisk signifikans har tallene og jo mer sannsynliggjør det en godkjennelse.

og husk: IKKE GLEM BIVIRKNINGSPROFILEN!

Jeg vil også fremheve at Betalutin er eneste legemiddel som angriper cd-37-reseptorer innen dette segmentet, noe som gjør det perfekt ift evnt kombinasjonsbehandlinger…

Til sist: 3 postere på ASH er jo KANONbra! – og endelig(!) kom det noe nytt fra et av samarbeidene!! Spennende å se hvordan utviklingen blir videre der!

36 Likes

Enig, lagde en liten oversikt.
image

Alt som blir bedre enn tallene på ASH17 er fantastisk. Blir det likt er det fortsatt utrolig bra.

Copanlisib og Duvelisib tall hentet fra:


og
https://www.fda.gov/Drugs/InformationOnDrugs/ApprovedDrugs/ucm621503.htm

19 Likes

Også får man vel ikke akkurat fastrack uten grunn heller?

1 Like

Eyes on target folkens. Helt enig med deg @TyrionIV, godt skrevet!:clap::clap: kursen og selskapet harmonerer dårlig i lag pdd.

Jeg lurer på om mange innen biotech er overvekt der…og det forklarer fallet i dag? I valget mellom betale for PCIB når en ikke kan hente cash fra konto, så er det jo å selge annet. NANO har lidd lenge og så er det en del shorting. Men når påfallende mye Biotech utenom Gentian faller, så er jeg fristet å tenke at mange frigjør kapital for PCIb.

Riktignok sykt irriterende, men når orker jeg ikke bry meg mer snart - enten går alt til helvete, eller så løser dette seg fint innen 12-36 måneder, i mens gjør jeg annet :stuck_out_tongue:

5 Likes

Lurer på om Nano skal delta med poster på EANM 13. - 17. oktober, i såfall får vel vi melding om det i løpet av de nærmeste dagene.

Ja, de deltar på EANM. Sjekk fundamentale forhold 2018 tråden

1 Like

Flaks at jeg har fått meg jobb så jeg slipper å selge en eneste aksje for å leve…

2 Likes

Jeg er kommet til det punktet hvor magefølelsen og hjernen er helt uenige!
Men velger å være tro til planen og sitter til vi finner markedet, eller dør!
Men jeg hadde vel et håp om en noe smoothere reise når jeg tok beslutningen før ca 2 år siden om å laste opp og la det stå til😁

EDIT: kan legge til at jeg var «heldig» og kjøpte meg inn før den største oppturen, og har et snitt nå på ca 62 (more or less)

5 Likes

Har også forsonet med meg da hytta på Sørlandet jeg ønsker meg kan ende opp som dette, men det vil være et fint punktum for min børskarierre😂

8 Likes

Noen mente at Lisa hadde antydet oral presentation på ash. Jeg har søkt gjennom transcripts fra q1 og q2 nå og finner ingenting slikt…

1 Like

Tror det stammer fra paradigmepresentasjonen eller enda tidligere

Folk får bare selge for min del.

“Alle” tror vel at historien gjentar seg fra 2017… Så da tipper jeg at 2018 Ash blir en Knock out rakett :wink: