Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Og
“These results indicate that 177Lu-lilotomab is an efficient therapeutic tool for NHL, particularly for tumors showing reduced inhibitory CDK1 phosphorylation.”

2 Likes

Takk. Ser det er beskrevet i “fundamental”-tråden.

Sist børsmeldte de det mens EANM pågikk. Så du kan anta en børsmelding søndag/mandag. Så du skal ikke se bort fra at selskapet kommer til å informere om det.

2 Likes

Lett å glemme på dager som denne… Er en tråd på HO, også.

EANM18
O C T O B E R 1 3 – 1 7 , 2 0 1 8

Der skal NANO presentere følgende:

OP-069
Therapeutic efficacy of 177Lu-lilotomab
satetraxetan in non-Hodgkin B-cell Lymphoma
is controlled by G2/M cell cycle progression
A. Pichard1, S. Marcatili2, I. Navarro-Teulon1, H.
Heyerdahl3, S. Patzke3, V. Stenberg3, M. Bardiès2, J.
Dahle3, J. Pouget1; 1IRCM/INSERMU1194, Montpellier,
FRANCE, 2CRCT Toulouse, Toulouse, FRANCE, 3Nordic
Nanovector ASA, Oslo, NORWAY.

og

OP-252
Tumor Absorbed Dose and Changes in FDG
PET Parameters in Non-Hodgkin Lymphoma
Patients Treated With 177Lu-Lilotomab
Satetraxetan
A. Løndalen1,2, J. Blakkisrud1,3, J. Dahle4, M. E.
Revheim1,2, H. Holte5, A. Kolstad5, C. Stokke1,6;
1Division of Radiology and Nuclear Medicine, Oslo
University Hospital, Oslo, NORWAY, 2Faculty of
Medicine, University of Oslo, Oslo, NORWAY, 3Dept.
of Physics, University of Oslo, Oslo, NORWAY, 4Nordic
Nanovector ASA, Oslo, NORWAY, 5Dept. of Oncology,
Radiumhospitalet, Oslo University Hospital, Oslo,
NORWAY, 6Dept. of Life Sciences and Health, Oslo
Metropolitan University, Oslo, NORWAY.

Program her:

3 Likes

Jeg tror jeg legger meg å sover til 2020 - kan noen ringe å vekke meg når vi er over 70 i kurs?
Har sagt det før, og sier det igjen - jeg klarer ikke å avgjøre om jeg er et geni eller en tosk som laster opp for hver dag vi faller.
Gleder meg til vi finner ut om dette er Norges største kniv - eller katapult :clap::rocket:

4 Likes

Foreslår at du tar et kjapt internettsøk på EANM og Nordic Nanovector…

Du har informasjonen om hva som kommer rett over her, hva med å ta stilling til det i stedet for å gjøre verdivurdering av informasjon utelukkende basert på informasjon som mangler på en hjemmeside. :wink:
Har mailet NANO om det tidligere i dag:

9 Likes

Noen som vet om Nano har planer om å avholde kapitalmarkedsdag i år?

NANO skal ikke avholde CMD i år, fordi dette året ikke inneholder så mye nytt strategimessig. De børsmelder preklinisk forskning når posteren blir lagt ut. Det har de også gjort før.

7 Likes

Bra, studenten! Fått noe svar fra IR, ennå?

Helt stille, skal oppdatere om jeg får respons.

1 Like

Takk.:slight_smile:

Du fikk svaret ditt i form av børsmelding Studenten!:wink:

Det er hyggelig =]

Jepp!
Se her, 24.000 i ett jafs

Litt bedre stemning nå, kanskje?

1 Like

Var alt for treig med å selge trader-potten min i dag!!!

Misset 52,- og nå er vi på vei ned igjen.

Sånn blir det nå man ikke kan gjøre dette på heltid :frowning:

Håper på en sprett opp over 50,- igjen.
edit: Og der fikk jeg den :slight_smile:

Ser ut som det kan være vanskelig å komme inn igjen:

Tørr ikke trade med en liten trader-pott engang. Vi vet det er presentasjon søndag og mandag, forventer ikke at noen med litt ekstra midler skal kaste seg om for å investere av den grunn på mandagsmorgen. Men tror veien er kort oppover om det begynner å rulle.

2 Likes

I know, men disse pengene var ikke ment langsiktig. Sitter lastet med nok NANO fra før av så stresser ikke over at jeg kanskje ikke kommer inn igjen med de pengene.

Og vi har vel vært her før? FT skulle få oss oppover, FPD skulle få oss oppver, en ny CEO med god track-reckord fra nylig M&A mål skulle løfte det. Og alt det gjorde jo faktisk det, men vi falt bare tilbake en stund senere.

Jeg liker å ha litt cash, for man vet aldri hva som skjer, eller hvordan aksjen utvikler seg fremover. Kan den dukke under 50,- igjen? seff.
Kan den klatre opp mot 60,- i påvente av gode ASH resultater, meldt FPD ARCHER, BTD osv? seff.

Men vi vet ikke hvordan ting blir. Da er greit å ha litt fleksibilitet :slight_smile:

8 Likes

Dette er årsak til at jeg ikke tørr trade. Oppsiden ser ut til å være betydelig større en nedsiden om dagen gitt kjente data.
Tror forsåvidt vi ikke prater så mye om trading heromkring, det er ikke … etisk korrekt med lenkegjengen mentalitet, og det å skille oss fra værstingene på HO, og messe til allmuen om hvor store verdier det er i selskapet, når vi tar oss anledning å selge for å gjøre raske penger her å der. :wink:
Banner i kirka og sånt :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 Likes