Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Fant en 2 år gammel artikkel som nevner noen av NANOs konkurrenter i markedet, samtidig som det kort blir beskrevet hvordan Car-T behandling foregår i cellene.

(…) are developing experimental chimeric antigen receptor T-cell (CAR-T) technology platforms, which are highly personalized treatments that involve extracting patients’ immune cells, re-engineering them to target their specific cancers, and then pumping these sniper-cells back into the body.

This method has proven most effective in blood cancers (rather than solid tumours) such as leukaemias and lymphomas. And while early results have been promising, some sceptics have held out on the hype due to concerns over side effects and whether results will persist in later-stage trials.

“There’s absolutely no reason that every patient with a B-cell malignancy shouldn’t be cured with this technology,” Juno CFO Steve Harr told Fortune in an interview.

Kilde:

1 Like

Gnager irritasjonshull på meg at jeg ikke kjøpte aksjer i juno

Fixd. :grinning:

2 Likes

Det morsomme med deg, @JAXI, er at du er helt lik @Londonmannen, bare kjempesint. Jeg ønsker deg lykke til som Bergenbio-investor i månedsskiftet november-desember.

Jeg ser det er skrevet så mangt om at dosen ikke er klar, men jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor dosespørsmålet skal brukes som et argument for å sverte Betalutin. Når det kommer til registreringsstudier i indikasjonen virker doseoptimalisering heller å være regelen enn unntaket.

Se her:

Copanlisib: https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT01660451
Betalutin: https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT01796171?term=betalutin&rank=3
ME-401(planlagt):

Krysser fingrene for at det blir et fullt studie. Det er allerede meldt at det ikke blir oppdateringer underveis hverken på innrullering eller data, men det handler mer om bransjestandard og mindre om at selskapet elsker å plage aksjonærene sine.

Uansett, det blir spennende å se hvilke data man kan vri ut av 37-01 når det kommer. Her er resultatene for Betalutin satt opp imot data som har gitt konkurrenter godkjenning det siste året:

R/R FL N= ORR CR mDoR
Betalutin 47 64,0 % 23,0 % 13,3 months
Copanlisib 104 58,7 % 14,4 % 12,2 months
Duvelisib 83 42,0 % 1,2 % 17% w/ ong. Resp. At 12 mnths

Og her er Gleins ørlille spådom for status post-ASH 2018:

R/R FL N= ORR CR mDoR
Betalutin 59 69,0 % 28,0 % 17 months

Og som Costa ville sagt - the dried grape in the sausage:

90% av pasientene vil ha et utbytte av Betalutin. Som monoterapi.

13,5 virkedager til ASH!

9 Likes

Never mind, ser @anon21766851 har svart allerede. :medal_sports:

1 Like

Nå er det vel slik at en studie med planlagt interimavlesning må bli større en enn studie uten interimavlesning. Det må jo sørges for at dataene er statisk signifikante ved interimavlesningen.
Mener at dette ble sagt av Targivaxgutta i en Radium episode

1 Like

Svarer deg her @JAXI
Ser ikke pointet med å sverte andre norske biotek med usannheter og worst case scenarier.
PHO er jo en av de norske suksesshistoriene, som forhåpentligvis blir enda større.
En annen er Algeta, som folka i Nano var med på, og sier de har lært av.
Personlig har jeg 100% tro på at Nano blir en stor suksess, og det jeg håper på er at det skjer før Pho og Pcib tar av, så jeg kan investere noe av gevinsten der, da selvfølgelig etter å ha lest meg grundig opp på de, som jeg har gjort i Nano.
Vil også studere Trvx og Bbio når den tid kommer.

1 Like

sint jeg! neida blir bare “litt” oppgitt noen ganger når folk kommer med sammenligninger tatt helt ut av det blå :sweat_smile:

Har jeg aksjer i BergenBIO?

Får håpe du får rett med tanke på data fra Lymrit 37-01, selv om jeg ikke lenger har aksjer hær så ønsker jeg jo selvfølgelig alle Nanonere lykke til !

@Oilimp , min intensjon var ikke å sverte Nano, mer som en realitycheck!
@Nocturne når han la ut denne påstanden på PHO fundamentale tråden:
Får vi approval vil mcap lett overgå det PHO noengang kan drømme om å oppnå. Jeg bare nevner det :wink:
Mitt svar baserte seg på min påstand om at : PHO er i markedet nå, mens NANO kanskje om x antall år!!!

Lar meg nok kansje litt lett provosere, men slike uttalelser blir for meg helt meningsløse!

En suksesshistorie er den vel ikke helt ennå med 65% ned fra ATH.
Men mye som har skjedd inneværende år som kan endre på dette:
Fase 3 studiet har gitt Priority Review fra FDA, refusjon fra medicare. godkjennelse for surveillance markedet og gjentatt bruk fra FDA, anbefaling fra The American Urological Association (AUA), BCAN og National Cancer Network, ny styreformann, ny CEO, ny strategi gir oss ett vanvittig potensiale.

Da er det bare å ønske deg og alle andre investorer lykke til!
Jeg både tror og håper det er plass til flere biotek suksesser her på berget, akkurat som det er plass til flere olje-og boreselskaper, oppdrett osv.
Tenk når en av våre selskaper gjør det stort, og flytter noe penger fra det tradisjonelle olje, offshore og laks, til biotek?
Det vil bli en trend etterhvert, og da er vi særdeles heldige/smarte som er inne “on the ground floor” med god kunnskap samlet bl.a her inne!
Sier som @kaei ville sagt, show me the money! :money_mouth_face: :moneybag:

Bare kjempesint? Da er vel han ikke helt lik, men helt ulik meg. :joy:

1 Like

mener @JAXI tidligere var et stolt medlem av lenkegjengen. At et surt realisert tap i Nano bringer frem sinne, er ikke første gang. Hans manglende kunnskap om de ulike studier gjør det bare enda enklere å scrolle raskt forbi hans innlegg.

1 Like

Skal vi kanskje la dette ligge nå? :slight_smile:
Noen som vet når vi kan forvente info fra konferansen Nano er på?

3 Likes

De sender «life» men jeg var nok dessverre for sen å logge på. Håper noen andre her inne har fått med seg foredraget

1 Like

Er frustrerende å måtte lete opp info, hvorfor kan ikke selskapet gi litt opplysninger på hjemmesiden??

Enig der. Ledelsen opptrer litt passivt i det siste :confused:

Tiltredes. Vi trenger noe å diskutere.

Vi vet jo at under Eanm konferanse blir det tatt opp noe vedr Nano, har forsøkt å finne litt info og kom meh bl a inn på «life sending» men da var jeg forsett ute.

Aksjen er omsatt for litt over en million kroner til nå. Seig siging. labert nivå.
… Laban strekker seg litt lenger.

Kan være på sin plass å ta fram denne igjen… :disappointed_relieved: :rofl:

image

6 Likes