Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Har holdt det som mest sannsynlig at Novartis kom til å kjøpe Nano, men jeg er ikke like sikker lengre.

De satser hardt på CAR-T og kjører på med alfaemittere selv, så ikke sikkert de ser behovet for å kjøpe seg kompetanse innenfor NHL og RIT/RLT.

Men inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha skummet kjapt gjennom Novartis presentasjonen, er at RIT/RLT etc kommer til å få et gjennombrudd og bli en viktig behandlingsform i årene som kommer. Så dette er en teknologi som sikkert alle BP vil ha i sin portefølje på ett eller annet vis.

Meg bekjent så er ikke Roche tungt innen i denne teknologien, men de har jo litt forskning gående med OranoMed(Nano sin alfa partner). Så jeg tipper de står klar til å sluke Nano den dagen vi får Archer med en meningsfull N.
Da slår de kloen i en bred teknologiplattform, samtidig som de kan fortsette å dominere innenfor NHL med rituximab.

http://www.sa.areva.com/EN/news-9928/areva-med-roche-partnership-the-common-research-laboratory-aiming-to-develop-new-radioimmunotherapy-treatments-for-cancer-is-operational.html

Er ikke dette helt overlegent bra til DLBCL å være? Hadde inntrykk av at det var svært lite som fungerte i denne indikasjonen.

NANO på 29kr

2 Likes

CAR-T er helt overlegent, men det er dyrt, og funker ikke på de svakeste pasientene .

Ah, var ikke klar over at det var Car-T :slight_smile:

Jo det er veldig bra utifra det denne rapporten tilsier.

Igjen, mye å lese her men denne er veldig fint materiale å ha med seg når DLBCL resultatene til Nano foreligger.

Liu_et_al-2019-American_Journal_of_Hematology.pdf (2,2 MB)

2 Likes

Også litt kaffe ved siden av :slight_smile: Flott Nano dag så langt…!

4 Likes

Resultater fra car-t er IKKE nanos benchmark i dlbcl.

1 Like

Poenget er vel at Novartis gjerne tenker at de skal ta denne indikasjonen med egne produkter fremfor å kjøpe de inn i portefølgen.

Car-t vil bli bedre og billigere med tiden som med alt annet.

image

Sorry for at tråden er blitt spammet med slides… :slightly_smiling_face:

1 Like

Ser at poste/r på 10k blir borte kjapt . Noen som blir litt stressa her tru ?

Nærmer seg 30 nå

1 Like

Vi blåser over 30 utover i dag. Vent og se!

Ja dette er det fremste ankepunktet mot en Novartis M&A, at de har så mye annet i NHL.

Men det skal sies at de gjør VELDIG mye 177Lu terapi da. Så NANO kan fremdeles passe godt inn i det bildet.

1 Like

tok litt til, se om en kan hjelpe den til over 30 så den får litt ekstra fart,

men dette er trading kapital, så den går utigjen litt lenger oppe.

Det var fælt kor vansklig det skulle være med 30 da, nytt forsøk før helgen eller er det bare å logge av…

Tror dessverre det ikke blir 30 denne uka, får se neste :slight_smile: Var et halvhjertet forsøk et par ganger

ja, men holder om vi klarer opp mot 29.

1 Like

Alt under 30 ser jeg på som en bra inngang

Vi fortsetter praten i: