Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Skal si Nano viser seg frem om dagen!

Bare siden begynnelsen av mars har de deltatt på 9 konferanser! Tror Nano posisjonerer seg for en begivenhetsrik høst/vinter med påfølgende kapitalinnhenting.

8 Likes

Det er vel rimelig sannsynlig at de forsøker seg på kapitalinnhenting i desember / januar, men vi får jo satse på ett rått rally før den tid :slight_smile:

1 Like

Er jo bare å sammenligne 2018 med 2019, rimelig aggressivt og fremover lent program de har, og vi er ikke en gang halvveis i året.

Lurer på om det blir lettere å få inn utlendinger og større fond på slutten av året/nyåret når nano står på trappen til markedet.

1 Like

Hvis NANO markedsfører det som “siste emisjon før avlesning og markedssøknad” så kan det nok bli lettere.

Når man leser denne artikkelen om stakkars Koht, så skjønner man hvor enormt mye livskvalitet betyr under kreftbehandling.
RIT bør ha en stor fremtid hvis pasientenes ve og vel skal stå i fokus i fremtidens kreftbehandling.

1 Like

Ser at Marco nå har tatt med Me401 på siste presentasjon, etter å ha blitt gjort oppmerksom på denne sist.
Det er virkelig en å følge med på tror jeg fortsatt.
Av alle agurker på marken er det denne som for meg syntes som den eneste relle, og smmanlignbare utfordrer.
Også mtp QoL.
Og langt enklere logistisk

De har også nå fått kontroll på bivirkningene sine, som også gir ett enklere behandlingsregime.
En pille om dagen, en uke i mnd. 92prpsent responderer, 83 ORR.
Man vet jo foreløpig ikke CR.

Denne er nå i fase 2, og de rapporterte også på asco at de p.t hadde 85psnt innrullert, og satser på accelerated app ved avlesning.

Han har tatt med Mei401 siden før jul i fjor.

Gjenstår jo å se om IS er like bra som CS på sikt. Ellers ser jo det ikke ut som de oppnår noen synergi med Rituximab hva angår ORR.

Slet ikke MEI med veldig mange discontinues?

Merkelig utvikling idag. Siste dager har hatt solid avslutnings auksjoner. Er dette tilfeldig eller er det noen som ønsker å holde den nede ? Er ikke tilhenger av konspirasjons teorier, men virker som noen forsøker å holde denne nede.

1 Like

@InVivo - stemmer det, han bare nevnte ikke den på Q
Og ja, det må selvsagt vises over tid og flere n at de faktisk oppnår konsistent samme.
Det som er positivt i så måte er at, slik jeg forstår det, har noen av pasientene som gikk fra CS til IS måtte gå tilbake til CS, fordi de fikk ny utvikling i kreften.
(Ikke positivt for pasientene selvsagt, men potensielt positivt for konkurransesituasjonen.

De hadde 4 discontinues på CS, men sannsynligheten er stor for at de ikke får det problemet med IS.

For meg ser det ut som 85 pas ble innrullert i fase 1b som var en samlestudie og at 35 av disse var fl-pasienter… Videre at de har såvidt startet opp fase 2 (pivotal) med åpnede sites, men ikke har meldt fpd ennå…(?)

2 Likes

Mener fortsatt at manglende synergier med Rituximab er Mei401 sin akilles hel.

Ja hvis det ikke er noen synergier så er jo det en downside.
Det eneste jeg klarer å lese ut av rapporten er at 83% av de som mottar kombinasjonen har OR.
Hvorvidt det er en synergi som utgjør det tallet vet jeg ikke noe om, for det avhenger jo av hvorvidt de hadde fått samme respons på me 401 eller rituxan alene.

Vet du noe mer om det?

btw:
Det er en fase 1b som har innrullert 85ps og inkluderer både me401 som monoterapi og i kombo

Etter kursutviklingen til MEI Pharma å dømme er ikke amerikanske investorer spesielt imponerte, heller tvert i mot. At de heller ikke kan vise til noen CR sier vel også noe.

1 Like

Har vært oppttatt i hele dag. Klør meg litt på hodet for kursutviklingen. Hva skjer?

Forstår det sånn at du legger ut at de har innrullert 85 pasienter innen FL, og skal søke AA på det grunnlaget ved avlesning? Det strider vel i mot min forståelse av hvordan det fungerer.
Nano har ca 75 pasienter inkludert i Lymrit 37-01, som var et fase 1 doseeskaleringsstudie, og skal ha ytterligere 130 pasienter med FL i Pivotal fase 2 Paradigme før de kan søke om AA, ettersom jeg har forstått at de har kommet fram til i dialog med FDA.
Hvis det er noen kraftige snarveier til AA, lik den jeg forstår du mener MEI legger opp til, så er det rart ikke Nano er klar over den, og legger opp til det?
Mulig jeg misforstår deg helt , men fint hvis du klargjør.

1 Like

Ja ja, det var dette 30 tallet da. Hvem skulle trodd det i slutten av 2016…ikke jeg.

Tror det er en del som kommer til å angre på nedsalget. Den dagen samarbeidsavtalen offentliggjøres, så rekker de ikke å kjøpe seg inn igjen. Og det kan skje før sommeren.

2 Likes

Hva snakker du om?

For no tull, har du sett på volumet idag eller? Puslete