Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Alltid noen som har det værre. Olje-investorene har jo sett verdien av aksjene sine gruses til bunn siden oljekrisa, får så å spytte inn nye penger i restrukturering får så og se disse pengene også bli omtrent borte vekk.

Ca 90% på dette forumet er investert og det må også tas i betrakting når man leser vurderinger her

3 Likes

Noe må de finne på, fordi en 20% utvanning med dagens mcap bare gir penger til 2-3 kvartalers drift før selskapet havner i samme knipe igjen.
Denne situasjonen er en dødsspiral man ikke kommer ut av før behovet for emisjon flyttes 1,5-2 år frem i tid.

1 Like

NN kan når som helst dra i nødbremsen og inngå partnerskap (indirekte ref. Bravo Q2).

Dette vil uansett medføre minimum ATH kurs etter mitt skjønn. Så ser ikke helt problemet :wink:

Penger på gaten altså :sweat_smile:

Håper de gjør noe for å stoppe dette fallet ihvertfall. Det skader kommende emisjon for mye i mine øyne.

3 Likes

Ja ja da var jeg snart nede på snittet mitt.
Hvem hadde trodd d for 3 år siden :exploding_head::crazy_face::clinking_glasses:

2 Likes

Høres litt optimistisk ut. Jeg forventer ikke kurs over ATH om det kommer en partner.

1 Like

Hvis dette var tilfelle, hvorfor ville noen som helst solgt seg ut?

Det kommer jo helt an på hva den partneravtalen innebærer, cash upfront, milepæl utbetalinger osv.
Vil tro de ikke godtar hva som helst :+1:

Når selskaper kommer i finansiell skvis, så opphører muligheten til å diktere betingelsene.

https://lymphomahub.com/medical-information/emerging-clinical-activity-of-regn1979-in-relapsed-refractory-b-cell-non-hodgkin-lymphoma

Er det noen som har relevant kjennskap?

Virkelig sterk profil etter hva jeg kan forstå.
Fortsatt i fase 1, men med nesten like mange pasienter som bravo mener er helt uvanlig?
N=81 og Gj snittalder er 67, som er 1 år yngre enn nano i lymrit, noe Lisa har påpekt er høyere enn alle andre…?

Any takes?

2 Likes

Såklart, men for Betalutin 3l alene så tror jeg ikke vi får et kursløft min. ATH, ikke slik dagens situasjon er. Men såklart, ingenting hadde gledet meg mer.

Forøvrig håper jeg Nano aktivt går inn for en partner. Strategien om å gå til markedet alene var god den for et par år siden, men slik situasjonen er nå, så håper jeg de innser at parter er det beste. Alternativet er en massiv utvanning av nåværende aksjonærer.

1 Like

Du fremstiller det som at Nano må komme til evt. investorert med lua i hånden. Emisjon på 114 kr ble fulltegnet på 30 min. Emisjon på 45 kr ble også fulltegnet, men tok litt lenger tid. At de nå må kjøre en emi på 20+ kr ser jeg på som uproblematisk. De får inn pengene, no stress. Når det gjelder det at det ikke holder, henviser til mitt forrige innlegg. Kursen skal opp i forkant av R&D day. Så annonseres emi og kursen faller men lager en higher low ifht. det laveste vi får kursen i forkant av R&D day. Så tror jeg neste finansieringsrunde blir en partner i Asia, og / eller opptrapping av de andre prosjektene i pipe det er mindre fokus på.

Personlig er jeg mest spent på resultatene fra DLBCL. Vi har ikke hørt noe om dette på en stund og jeg håper de deler litt mer av dette på R&D day. Archer-1 tror blir for prematurt på så kort tid men hvem vet.

Uansett så ser jeg ikke så mørkt på situasjonen som andre. Muligens fordi jeg har kapital nok akkurat nå til å være med i en emi og ikke bli utvannet :blush:

5 Likes

Jeg er helt enig med deg i det.
Tror ikke Nano vil ha NOEN problemer med å fulltegne både en og to emisjoner til

1 Like

På den annen side kan det være snakk om mer enn en enslig interessent, så man kan jo lykkes i å skape litt konkurranse om å posisjonere seg. Men med aksjekursen i bakhodet bør ledelsen absolutt se partnerskap som en mer interessant mulighet nå enn for et år siden.

1 Like

Ja, det blir ikke et problem å få inn penger, problemet er at de ca 220 mill de får inn holder til drift i 2 kvartaler.

2 Likes

Klart de gjør det, men ikke nok kapital til man unngår samme situasjon utpå nyåret igjen.
Det er jo det som er qluet her, lav mcap, høy burn rate og kontinuerlig behov for penger/emisjoner.

Man står foran massive utvanninger fremover hvis ikke mcap kommer kraftig opp, eventuelt at det skulle komme en partneravtale inn fra oven.

3 Likes

Hvordan løser Nano kapitalbehovet?

  • De kjører en emisjon i år, og en neste år.
  • De blir kjøpt opp.
  • De tar opp en kredittfasilitet (lån).
  • De får til en partneravtale.
  • De kjører en emisjon i år og partner neste år.
  • De kjører en emisjon, men klarer ikke hente nok penger. Selskapet er dødt.

0 stemmegivere

1 Like

Man skulle vel tro at å inngå partnerskap eller akseptere oppkjøp nå med de begrensede data man har fra Paradigme ikke er særlig gunstig, men at man i allefall burde vente til interimsavlesning i H1 2020.
Paradigme omfatter såvidt jeg forstår kun en undergruppe av pasientgruppen innenfor 3 FL som både er RTX refractory og i tillegg må ha hatt to tidligere behandlinger. Det er kun 21 pasienter i Lymrit som oppfyller disse kriteriene og ORR er 62 prosent med 19 prosent CR slik at man kan få store endringer ORR og CR basert på et større pasientantall i Paradigme.
Er det noen på forumet som vet hvor mange pasienter i USA som oppfyller spesifikasjonene i Paradigmestudiet?