Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Det er litt som når man velger å selge ut 1/10 av en beholdning fordi kursen har steget en del. Da er man så snever at man håper kursen faller tilbake fremfor at 90 % av verdiene skal øke :wink:

Derfor lurer jeg på, som et eksperiment, om jeg skal ta ut 10 % av NANO-beholdningen så jeg kan være litt småforbannet over at jeg var så dum at jeg solgte aksjer like før det tok av :sweat_smile:

1 Like

TheObserver - Takk for gode og konstruktive innlegg!
Men hvordan forklares det i praksis at alt annet enn paradigme-studiet settes på hold men at Archer-studiet vil gå videre og komme i mål som tidligere planlagt?
Er det trolig at man vil komme ut med resultatene før jul i år som tidligere uttalt?

Takk for det Senior,

Archer-studiet slik det var tiltenkt gjennomført med endelig read out omtrent på samme tid som Paradigme forventes ikke lengre å skje. For å kjøre i gang et fase III studie var det det samlede resultatet av disse to som skulle legge listen for studiet. Samtidig skulle man kunne søke market approval for 3L behandling i monoterapi Betalutin. Sistnevnte går som planlagt, men det blir vanskelig å legge opp et fase III studie før man ser endelige effekt på Betalutin + Rtix, så en approval for 2L blir noe forsinket. (I alle fall med den info vi sitter på pr i dag)

Det som IKKE vil ha en effekt, og som uansett ikke vil bli påvirket av beslutningen på onsdag, er read out og innrulleringen på 2 cohort i Archer. Her mangler det fortsatt 1 eller 2 pasienter, og dette vil ikke påvirkes av beslutningen NANO tok da jakten på pasientene fortsatt pågår, og de skal få den tiltenkte behandlingen. En read out her vil komme trolig ikke komme før til høsten / årsskifte, og det betyr at selskapet i praksis har god tid med tanke på oppsettet for de siste pasientene som skal inn i tredje cohort med økt pasientantall og optimalisert dose.

Så etter en fantastisk 1 cohort med 3/3 CR, så kan vi like fullt glede oss til at det vil komme en ny runde med Archer-tall i løpet av 2020 med mindre Covid 19 stopper prosessen helt opp.
9 pasienter i Archer er nok ikke statistical power som Egberts sier, men det er klart alle aksjonærene håper at Betalutin skal gi en signifikant virkning til Rituximab som selges i bøtter og spann. Det ligger store muligheter i dette markedet (2L), og det vil komme, men med forsinkelse.

2 Likes

… med den forskel, at jeg ikke har solgt :wink:

Takk for informativt svar TheObserver!
Blir spennende med resultatene fra Archer 2 cohort rundt årsskiftet da disse kan bevege kursen betraktelig.

6 posts were merged into an existing topic: Småprat

Bra kvalitet her nå.

Takk Obs og JHF2

1 Like

Hei
Vedr Archer Cohort 2.
Ser at noen skriver at vi får data derfra på slutten av året på de nye 3-6 personer . Er det ikke innen juni som gjelder ? Kan noen si va som er det rette ?

De har 1-2 pasienter igjen. Når disse er bahandlet tar det ca 3 måneder til data foreligger. Ergo kommer dataene om 3 måneder eller senere, avhengig av når siste pasient behandles. Mer vet vi ikke.

Jeg skrev at jeg antar mot høsten (sept eller senere gitt noen utfordringer p.t), men senest mot årsskiftet.
Er vi heldige får vi pasientene på plass i løpet av mai / juni, da er vi der aug / sept :+1:

En fersk aksjonærliste for NANO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

OM Holding ser ut til å kaste kortene sine…dette kan bli ille.

2 Likes

Kan det bli ille for NANO eller for OM Holding tror du? Begrunn gjerne svaret.

Er du litt rask nå? Kan han bare har lånt ut til short? Man kan se jo se at det er levert inn i Zero og hos FTF.

OM har solgt 100K. Nordnet livsforsikring har kjøpt 300 K. Begge deler kan vi leve med.

Hvordan vet du at han kun har solgt 100k?

Dette forklarer mer det store, ubegrunnede fallet i aksjen enn det er et dårlig tegn.
OM kastet kortene i Storebrand også på 35 kroner, uten at det gjenspeiler potensialet til Storebrand.

Med 1.3 milliarder kroner i belåning er det et under at ikke alle hans posisjoner er stengt ned for flere uker siden.

1 Like

True that!:ok_hand:

Vi som ikke kjenner OM godt personlig kan ikke gjøre stort annet enn å referere til den siste tilgjengelige oversikten som viser at OMs andel er redusert med 100K.

Samtidig har vi sett i media at OM har blitt tvunget til å selge seg ned i en rekke selskaper, mens inntil nylig var eierposten i Nano intakt.