Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Ser man litt fort gjennom dette dokumentet som lenkes til her, så ser man at flerfoldige av søknadene som er sendt inn ender opp med å få avslag på søknaden om ODD (søknaden trekkes etter en diskusjon eller før final opinion er vel gjengangeren) – Det er ofte mangel på bevist significant benefit ift dagens alternativer som blir vektskåla for avslag.
Det sier meg at en ODD nok henger ganske mye høyere enn enkelte skeptikere liker å gi inntrykk av

22 Likes

Noen liker ikke at kursen stiger. Skjer ofte nå. Kursen går noen prosent ila dagen før så å kjøres ned igjen siste halvtimen

2 Likes

Lytter p.t. med på AGM … det føles som at dø langsomt og er formentligt irrelevant for hovedparten af aktionærerne; absolut en non event.

ABG Sundal Collier Virtual Oncology Seminar

2 Likes

Er det bare meg eller tror folk at aksjen skal stige på en GF? det kommer jo ingen nyheter :slight_smile: slapp av folkens.

3 Likes

3 posts were merged into an existing topic: Biotekaksjer

Den følelsen når landet kjører igang testing av alarm hornet når Marco har sin presentasjon :joy: :relaxed:

1 Like

Nordic Nanovector ASA: Annual General Meeting held

Tja da har vel FFF frigjort short aksjer igjen kanskje?

Er det noen andre NANO-aksjonærer her inne som er blitt kontaktet på bakgrunn av en emisjon til et lite selskap som heter Dextera AS?

Er det lov å håpe at FTF stanser utlån av visse aksjer i disse tider, eller blir det ønsketenkning. Ser ut som de kun mangler 200k aksjer ut fra dagens liste.

Har ihvertfall en følelse av at vi har merket mindre til shorterne den senere tiden. Kanskje er de bekymret for at en kursdrivende nyhet plutselig skal dukke opp - særlig tatt i betraktning av at selskapet er lavt priset slik at en god nyhet kan gi svært ubehagelige utslag for shorterne.

2 Likes

Etter to usexye rapporter nå q1 og Gf ,ser vi en ledelse som fokuserer på å få produktet mot markede . Ber jo om mulighet for 20% for evt å nå dette målet . Som styreformann sa: vi må få denne medisinen som vi tror veldig på ut til pasientene . Her er ingen super happye ,bare hardt arbeid mot målet. Har tro på denne ledelsen.

5 Likes

Ja, jeg ble oppringt i går. Men jeg holder meg til Nano og Oncoinvent, der Roy H. Larsen i begge tilfeller har funnet opp medisinen :slight_smile:

1 Like

Kan ikke huske sist det kom en god nyhet fra nano annet enn orphan drug, det må da komme noe snart.

1 Like

Da var shorterne i gang igjen.
Dere som ser aksjonærlister, skal bli spennende å se om det er FFF som låner ut igjen :rage:

Ja det er ikke umulig.
Samtidig er det jo på ett veldig beskjedent nivå.
Spørs nok også om ikke det bare er en del som kaster kortene etter GF.
Noen hadde kanskje merkelig nok forventning til ett eller annet der, andre skremt av mulighet for 20% utvanning.
Noen hopper kanskje til Pho for mer kortsiktig profitt.

Uansett, i min verden er det bare spørsmål om tid før dette snur for godt igjen.
Mulig vi må tynes ned i dalen en gang til, men what else is new liksom

Takk for svar. :slight_smile: Da var det flere her som ble kontaktet, antagelig på bakgrunn av aksjonærlisten de hadde brukt som kontaktgrunnlag.

Ble ikke helt overbevist av den som ringte, så holder meg unna også :slight_smile:

Kjedelige dager i Nano. Litt bedre humør høsten 2016. Måtte det komme en lignende høst. Glad jeg har Pcib i tillegg.

Kedelig? Ned på 18,25 fra 20,00 og lukke på 19,25? Jeg tør end ikke tænke på, hvilken roller coaster man lever i, hvis dagens handel må betegnes som værende kedelig :wink: