Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Tror di bare er opptatt av oppgavene rundt forskningen for å få et ferdig produkt ,så henter di penger når di trenger .

2 Likes

Vi har brent oss med emisjon før, så kan vel skjønne de som mener ingenting endrer seg. Til tross for det, så blir det for simpelt å tro at de ikke fokuserer på det finansielle, aksjonærene skriker ikke om annet så du kan banne på at det står høyt på veggen. Spørsmålet er hva de kommer frem til, det drar veldig langt ut, og det vil ikke være “mye” å rutte med ved å bruke 20% utvanning. At tiden er moden for partnerskap er det ikke tvil om, vi får bare håpe de diskuterer et par forskjellige valg på bakrommet…

1 Like

Hvor mye penger hadde de igjen ved de forrige emosjonene ?

Nå er det røfflig 3-4 måneder til de ‘konker, noen som har sett på dette, noen sammenheng ?

Har for dårlig nett til og se på dette, komner knapt inn på forumet :weary::weary:

Da syns jeg du skal få deg et nett som fungerer, også ser du på det da.
Er dere ikke ferdige med å spekulere i hva som skjer med det økonomiske i nano snart.?!
Det blir partner, eller en emisjon.
Dem lar da ikke nano gå konk.!!

4 Likes

Beholdningen ser vel noe slikt ut :

3 Likes

@Savepig @Jcp visste dere om den muligheten til å plotte cashbeh. inn i chart?

1 Like

Quality Of Life er undervurdert når det gjelder Betalutin. Vi snakker her om eldre pasienter som har vært gjennnom tøffe behandlinger. Betalutin har nesten ikke bivirkninger i det hele tatt.
Når våkner investorene? Må Big Pharma melde seg først? Jeg benytter dagens kurs til å laste opp det jeg klarer. Nordic Nanovector kommer til å bli verdt noen titalls milliarder. Markedsverdi i dag 1,4 milliarder. Her er det mulig å gjøre en meget god investering.

4 Likes

Nå er det ikke alle som befinner seg på landjorden Dunkel. Et forum er vel forøvrig en møteplass for spesielt interessere hvor en deler meninger og spekulasjoner ?

HAMA er jp noe som ble påpekt fare for ved Betalutin-behandling og spesielt da ved gjentakende behandling – her er hva som ble konklusjonene på det fra Lymrit:

“The development of a HAMA response after administration of lilotomab and 177Lu-lilotomab satetraxetan was reported for 7 out of 74 subjects overall. Five of the observed responses were detected 1 month after treatment; 3 had resolved at the 3-month visit and 1 at the 6-month visit (data not available for one patient). Two additional immune responses were detected at 12-month follow-up visits. No reported side effects could be associated with the development of HAMA.”

https://ashpublications.org/bloodadvances/article/4/17/4091/463597/Phase-1-2a-study-of-177Lu-lilotomab-satetraxetan

Nå er jo dette kun målt ift den ene behandlingen som de har gjennomført, så hva som ville blitt resultatet ift en 2. gangs behandling med Betalutin er litt i det blå – men antar det skal være mulig å teste for allergiske reaksjoner på forhånd – så om man har hatt en Betalutin-behandling med god effekt tror jeg absolutt ikke det er helt umulig at man kan behandles med Betalutin en gang til ved en senere anledning.

5 Likes

Selskapet var jo litt tilbakeholdene angående flergangsbehandling en stund tilbak. Før de påpekte at Betalutin er ment til å brukes en gang.
Aldern på pasientene de sikter seg inn på og tredje linje. Gjør jo at det ikke er et stort problem.
Folk som ikke er eligble eller ikke ønsker stråle/chemo/rituximab har da betalutin som en av flere mulige 3 linje behandlinger. Som kan tas i serie. Om resultatene holder, vil Betalutin være et logisk valg som en av de første.

Vill spekulasjon:
Mulig man kan gjøre noen alergitester for å se om pasienter tåler en ny runde. Men det måtte nok blitt testet fra start igjen. fase 1. Om det blir et tema.

Nano har utviklet Humalutin som har mer relle sjanser for å bli et flergangsmedikament ved gode resultater. De skal starte testingen engang før 2031 ;). Må bare få ordna noe annet først.

1 Like

Du misforstår det jeg skrev.

Humalutin er lagt opp til og ment å ha et behandlingsregime med flere injeksjoner innen samme behandlingsløp. Den er derfor ment for bruk i tidligere behandlingslinjer med yngre/friskere/sterkere pasienter…

Det jeg snakker om er ikke det. For den gruppen Betalutin er aktuell for vil ikke dette være gunstig fordi bivirkningsprofilen blir ganske annerledes når ikke det er snakk om engangsbehandling.

Derfor er Hamas-findings interessant for det kan gi en liten pekepinn på muligheten for å ta betalutin-behandlingen på nytt ved en senere anledning ETTER tilbakefall…

Og ja, som jeg jo også skrev: Det KAN være det vil være mulig å ta en allergitest for dette… Jeg tror ikke det må et nytt løp med fase 1/2/3 for å kunne gjøre dette etter at Betalutin allerede er godkjent, nei…
Mulig det vil være aktuelt å overvåke litt ift safety for en del pasienter før dette gis grønt lys til for alle (vet ikke hvor pålitelig en slik allergitest vil være), men tror ikke noe ytterligere enn det vil være nødvendig så lenge man tar en allergitest på forhånd…

3 Likes

Dette viser at fremgangsmåten med å inkludere Mzl i en allerede oppstartet pivotalstudie som kjører en annen indikasjon innen NHL er mulig!! Lover bra for at Nano også skal kunne få til dette (gitt at finansiering kommer på plass)

16 Likes

Interessante poenger om ser litt lenger frem i til hvor Betalutin (forhåpentligvis) vil være i en 2. Linjesetting i form av Archer eller som konsolideringterapi. Litt synd om det da skulle utelukke alle disse pasientene for betalutin i 3. Linje ved tilbakefall fra den behandlingen.

1 Like

Interessant at HC har økt med 10k siste tiden.

Hva er målet? Skal de kjøpe seg opp til 10% i det stille? Og hva skal de med 10% i så tilfelle… :thinking:

Ikke mulig å konkludere enda, men om kjøpene fortsetter, så vil jeg anse det som meget interessant. Hadde en emisjon vært i emning, så hadde jo ikke HC trengt å kjøpe over børs…

8 Likes

10 % er grensen for når man kan kreve EGF og også til dels innsyn i administrasjonens arbeid. Vet ikke om det er relevant, men…

1 Like

HC mangler 0, 67% nå.

Hvis fortsetter å øke fremover så synes jeg det er veldig interessant og påfallende

2 Likes

Ja, litt merkelig at de kan kjøpe nå… Om det var en emisjon i emning burde jo de vite dette ihvertfall… men også partneravtale/oppkjøp burde de vel ha info om ettersom de har en mann i styret…?
Kan det være en annen forklaring på at aksjeantall øker…?

2 Likes

Kan man ha lånt ut aksjer til shorting og de kommer tilbake nå?

1 Like

Fra Hybrid

https://wiersholm.no/nyheter/endringer-for-primaerinnsidere

1 Like