Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Vil dette kunne påvirke penetrering av markedet ved en evnt godkjennelse? Hjelper vel ikke med et godkjent produktet i markedet med (stor?) konkurranse hvis få bruker det.

Blir nok fort en endring på det hvis/når de får på plass partner

1 Like

Ja, det ville vært en løsning som raskt kunne endret bildet betraktelig!

Hvordan vil denne sammenligningen være blant ALLE bio-tech start-ups?

Er Nano og Betalutin med tanke på overordnet perspektiv i under, middels eller over snitt media ersponert?

Man selger vel ikke eller partner opp når det brenner på dass?

Må først slukke brannen og se hvor store skadene er.

Som om norwegian skulle overgi seg til IAG eller Ryanair når de krakker?

Ikke for å være negativ, men hvor mange år har dere ventet på en partner?
Har dere vurdert at en muligens ikke får napp? :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

Ja… Jeg tror problemet ligger mye i at det er vi som venter og ikke selskapet :joy:

1 Like

Ser shorten øker som forventet etter sist presentasjon. Fra ca 2,0% av selskapets aksjer til nå over 2,3%

Shortermafiaen er sterke

1 Like

Shorting ligger i det minste der å lurer som ei gjedde. En dag skal den innløses, dekkes den ikke inn via emisjon, må de ut i markedet.

En viss form for trygghet det også, selv om det kan benevnes som “fattig trøst” :wink:

Ang. treg rekruttering.
Når det inngås avtale for utprøving av Betalutin med en ny site, får Nano da en eksklusiv test-avtale på aktuell pasientgruppe? Hvis ikke, kan det da være en fare for at Nano blir fortrengt av Big Farma og andre som også ønsker å teste et nytt produkt mot samme pasient-gruppe, selv om dette ikke virker like lovende? Trenger ikke bruke ord som korrupsjon eller smøring, men det kunne gå på inngåtte langtids-avtaler hvor det f.eks. gis rabatt på andre medisiner mot en viss gjenytelse i form av “godt sammarbeid” og prioritering i test-køer? Pasienten selv har vel kanskje ikke alltid så lett for å gjøre et selvstendig valg selv om det var mulig.

1 Like

Det er et interessant poeng som det hadde vært veldig fint å få informasjon om, men som jeg antar vil bli besvart med “dette er konfidensielt mellom site og selskap”

Jeg fatter ikke hvorfor Nano enda ikke har søkt prime. Noen tanker?

Mmm, mulig Marlene kan svare på det.

NANO mindre ned i % enn Oslo Børs i dag, kan tyde på en god interesse her på 14 - 15 tallet.

Har selv handlet to runder på 14 og 15-tallet, klarer liksom ikke å holde fingrene av fatet. Ser at snittet går ned for hver gang, så nå kan Lars og de snart begynne å levere litt goodies tilbake til aksjonærene. :metal:

6 Likes

Sa til meg selv i går at jeg ikke skulle handle mer på en veldig god stund, men klarte ikke dy meg for å kjøpe litt på 14-tallet i dag, gitt.

2 Likes

Kjøpte meg også tilbake inn i dag med GAV på 14.36. Hadde aldri trodd jeg skulle få aksjer for den prisen, og nå orker jeg ikke sitte utenfor lenger. Har troen på at de får dette til utover året

4 Likes

Jeg synes det er rart at det er ingen insiderkjøp på disse nivåene i Nano - det hadde nær sagt kostet så lite :joy:

De ser vel på sine egne prestasjoner siden 2017 å vurderer det som dårlig investering :pensive:

Hvilken informasjon kan det tenkes at de har som gjør at de ikke får kjøpe nå? De har nevnt at de ser litt effekt i DLBCL. Er det nok at de vet om planene videre der? Kan de har foreløpige Archer-1resultater?

Ja, litt snodig det der. Ikke et aldri så lite innsidekjøp av Nieba en gang…