Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Oioi. Dette var et nøye nyansert og ikke minst veldig informativt innlegg med gode poeng.

6 Likes

Covid 19, et type C møte og frysning av alt annet enn paradigme? Her er det ikke mange pasienter som kommer inn dørene til NANO, derfor tror jeg det er mindre enn 50.

1 Like

type c for å lempe på inclusion criteria, stopp i r&d for å sikre cash runway til rolling BLA. Covid-19 gjelder alle i tilfelle du har glemt det.

Som egberts sa, “why this wasnt done sooner? i came in a year ago, and we needed to establish consensus” - bravo og røkjær ut, type c møte.

Rød tråd i dette pk2000

1 Like

Gitt tidligere rekrutteringstakt virker det laveste alternativet å være et høyt estimat spør du meg.

Edit: jeg tror vi ligger mellom 49-50. Sykehusene har hatt mye annet å tenke på i perioden også.

3 Likes

Fullstendig klar over at c19 gjelder alle men det forrandrer jo ingenting? Forsinkelse er forsinkelse…Ny inclusion criteria er enda ikke gjeldende før det er godkjent. Synes argumentene ovenfor samt NANO sin track record når det kommer til innrullering og åpnehet er gode punkter for hvorfor jeg mener at de fortsatt ligger under 50.

Får de igjennom sine punkter hos FDA på dette C møtet så ser det lysere ut, per dags dato har de ikke det.

2 Likes

Du trenger ikke legge ord i munnen på folk.

type c møtet skulle vært iverksatt for lenge siden, men vi har gjerne hatt folk ved roret som setter sitt eget rykte høyere enn verdiene til de som sponser gildet, samt et styre som ruller over på siden. Bravo var mer troverdig enn costa, Nieba er enda mer troverdig enn Bravo og at Nieba og Egberts tar en pragmatisk holdning til situasjonen syns jeg vitner om at her skal det ryddes opp og fullføres.

Alle grep som blir tatt blir tydeligvis sett på som panisk og negative, men det vi gjerne ikke vet er at de kanskje har en hel del pasienter “stående på vent” som vil bli direkte inkludert om de får aksept hos FDA. Jeg tenker selv at dette ville vært et tungtveiende argument sett tidligere resultater. Betalutin er best inn class, gjerne ikke nano som selskap atm, men Betalutin for sure.

Efficacy er der, Safety er der, QoL er der, samt presedens rundt inklusjon for diagnoser som har highly unmet need. Jeg er amatør, uten tvil, men tror fortsatt at grepene som har blitt gjort av nieba og egberts faktisk derisket caset, Hvorfor har nano holdt seg bra i det siste? ikke vet jeg, men kan fort henge sammen med ovennevnte.

11 Likes

Jeg hadde samme oppfatning av Bravo, forrandret ingenting… her må en se fremskritt før man kan si at noen er “troverdig”

Se på alle andre biotek-aksjers kursutvikling siste mnd på osebx, så ser du at nano faktisk ikke har gjort det særlig bra. Selskapet har, attpåtil alt du nevner, råd til å fortsette å betale 2,8++mill i lønn til en elendig IR person. At ledelsen endelig har skjønt at nano er null verdt uten suksess i paradigme skyldes, slik jeg ser det, to sterke personligheter - Jan Egberts og Lars Nieba

1 Like

Ja, la oss sammenligne epler og poteter.

Det er ingen som er like nær filing som NANO, vennligst arrester meg om jeg tar feil, dog hinderet er blitt høyere enn forespeilet.

Nano ER verdt “null” om Paradigme feiler, vertfall for oss eksisterende aksjonærer, så der er jeg langt fra uenig. At Malene får fortsette stiller jeg også spørsmålstegn til, men det ble og nevnt at Egberst skulle ta en aktiv rolle i IR og om dette legger opp til at malene skal ut vet ikke jeg.

Kall meg gjerne en idiot, men jeg har kjøpt mer selv på uavklart kapitalsituasjon og dårlig innrullering, kun pga Nieba og Egberts og selvsagt medisin og teknologien. Gjerne jeg ikke ser skogen for bare trær, kun historien som kan fortelle det. Her skal jeg kan jeg gledelig tape pengene mine. hvorfor sier jeg det? Fordi jeg tror ikke det kommer til å skje. Skulle jeg ta feil så oppfordrer jeg samtlige til å mobbe meg ut av forumet…

2 Likes

Her mobbes ingen, jeg har også fyllt på mer aksjer etter det store fallet ned til 11kr. Men jeg tror fortsatt at vi ligger under 50 pasienter. Min investering er veldig langsiktig da betalutin fungerer som bare det og archer kan dra det enda lenger. Kan ikke si det samme om tidligere og enn så lenge nåværende ledelse. Fremtiden vil vise.

Sa heller ikke at noen mobbet nå, men gjør det gjerne om dette feiler, for da skal jeg spise hatten min.

Å tro at NANO ikke har innrullert 3 pasienter siden de sist oppdaterte den 27 februar synes jeg virker litt søkt. Det er to måneder siden 27 februar sånn ganske nøyaktig, og 1.5mnd siden de stengte ned rekrutteringen i Norge. (Det vil si at Kolstad hadde 16 dager på seg etter Q2 til å innrullere f.eks…)

Det er 94 sites som rekrutterer pasienter. Å tenke seg at 90 sites over 8 uker ikke hadde 3 pasienter på planen som de allerede visste om… DA er man negative Nancy, da.

2 Likes

(Og vi VET at 1 person ble innrullert/behandlet i Paris dagen for “telefonmøtet” ifbm strategiavklaringen… Til tross for at corona var en faktor da…)

4 Likes

Så du mener man skal være positiv nancy etter alle disse årene med en udugelig ledelse, snegle fart og to armer??

4 Likes

All in the past brother, du har jo kjøpt aksjer?? hva baserer du det på da?

Som jeg sa tidligere; Betalutin. Ikke forrige ledelse, nåværende ledelse kan gjerne gjøre det bedre men det gjenstår å se.

En fersk aksjonærliste for NANO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

Nano-småprat-tråden minner mer og mer om Hegnar Online. Barnslig småkjekling, med det ene innlegget etter det andre med uinteressant vås. Skjerp dere folkens!

image

4 Likes

Ja vel

2 Likes

Litt på siden, men greit å hold øye med CAR-T