Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Det @Livredd skriver er vel mer eller mindre riktig. Dvs at de også inkluderer progressive disease.

Criteria: At least one (but not more than 3) prior regimens with an anti-CD20 antibody (alone or in combination with chemotherapy), with documented relapsed, refractory disease (must not be anti-CD20 antibody-refractory) or PD

Kilde: https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03806179?cond=betalutin+refractory&draw=2&rank=2

Det hadde vært interessant å få noe mer data om hvor stor andel av andre linje man her snakker om.

Hva er forskjellen på relapsed og PD? Er ikke det same, same? Ser Invivo svarer, og altså
Same, same, but different :blush:.

Blir for øvrig utestengt for flere kommentarer da antall innlegg “overskrider 5 første dag”. Dette er da ikke første dag. Hva slags sensur er det og hvem sensurerer?

PD har jo ikke hatt respons. Relapsed er jo tilbakefall

Mens vi venter på Archer 1 anbefales å lese slidene fra RD dag. Ligger på hjemmesidene til Nano. Se konklusjon på siste side hvor han trekker frem at Betalutin kan gi immunmodulatory effect og synergi med CPI.
Dessverre ser ikke webcasten å være tilgjengelig lenger.

Jeg glemte å skrive at det er Kolstads presentasjopn jeg sikter til.

https://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=98093246

Fungerer hos meg :smiley:

Takk. Linken din fungerer. Jeg husker Kolstad som “offensiv” når det gjelder Archer 1. Får se om inntrykket opprettholdes ved gjenhør/syn.

Bør det ikke komme noen nyheter/ resultater fra de tre første pasientene i 15/40-gruppen i Archer-1 snart ?

Jeg gleder meg vel over snittet til det kommer melding om fremgang hvert fall😁
Trenger et skikkelig push opp fra gjørmehullet her nå👍 Om ikke annet tror jeg det smeller desto hardere når det først kommer noe krutt.
Good news på archer hadde vært en god start🍾

Skitzofren kursudvikling; er en aktør startet på at dække short?

Litt tidlig å snakke om at bunnen er satt. Men vi har lang trening i å håpe.

Kanskje noen kom på at også i Nordic Nanovector kan det smelle inn en godmelding når som helst. Fram til juli i denne har denne aksjen et helt sinnsykt potensiale, mener jeg.

  • Archer-1 15/40 safety
  • Archer-1 kohort 2 efficacy på de tre første
  • Paradigmeoppdateringer på milepæler i rekruttering
  • Interrimpassering Paradigme

Og så kommer tiden inn mot ASH etter sommerferien.

10 Likes

I lys av:

  • forventet time-to-marked for Betalutin (During 2022)
  • forventede nyheter i det korte bilde (Archer)
  • finansieringssituasjonen (En stund til behov for ny Emisjon)
  • verdsettelsen av biotech selskapene på Oslo Børs
  • overreaksjon i forbindelse med nyttårsrakettene til Trump og Iran i Irak

Kan jeg ikke fatte og begripe annet enn at Nano skal opp igjen :rocket:

2 Likes

Kursmål hvis vi ser 100% CR igjen?

Jeg tenker det bør være nok powwer til å bryte 40

1 Like

Kan også være litt rebalansering av porteføljene, enten ved at man:

  1. Selger TRVX etter 100 % oppgang på under en måned og veksler over i NANO
  2. Beholder TRVX, men unner seg selv flere aksjer i NANO siden TRVX har gått så bra.

Alternativ 2 er det som gjelder for meg i dag :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Jeg tænker du har et pengetræ stående ude i orangeriet … kan du ikke plukke lidt ekstra? :slight_smile:

2 Likes

Min erfaring fra biotek er jo å plukke når alle fundamentale ting sier Kjøp, men Mr Market selger. Det funket i TRVX med mye kjøp under 5 kroner i høst, og jeg har kjøpt NANO for harde livet også nede på 20, 22 og 23. Dette skal opp (begge to), så jeg går ut og sparker litt i treet nå og ser hva som ramler ned :wink:

1 Like

I mangel af træer kan du evt. plukke lidt friske jordbær; så skal jeg gerne bage en herlig tærte :slight_smile:

Noen som kan svare på følgende:

  • Var det Jostein Dahle som sa på R&D-dagen at han skulle behandle en pasient senere på dagen?
  • Bekreftet han at dette var i Archer-studien?

Det var Arne Kolstad som sa at han kanskje skulle rekrutere en pasient den dagen.

Det var vel i Archer studien ja…