Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Ble omsatt 890 000 aksjer mellom kl 11:20 og 11:35 til en omtrentlig verdi på 23,2 mill NOK

1 Like

Jeg ser på Novartis og Bayer som de mest sannsynlige partnerkandidatene.
Novartis med deres RIT-satsing og erfaring med lu-177 gjennom Lutathera, samt ekspanderingsplaner innenfor feltet er jo veldig nærliggende å bringe på banen.
Bayer som også har en RIT-interesse og har nærhet til forskningsparken gjennom oppkjøpet av Algeta som ennå har arbeidsplasser i Norge, samt historikken til Nano med samme gründere og dagens ceo med historikk fra Bayer…
Det finnes sikkert flere aktuelle kandidater, men dette er mine to favoritter.

4 Likes

Absolutt!

Synes bare Nano passer som hånd i hanske for Novartis. Jaja, skal bli spennende å følge med videre her

Blir spennende å se hva Ling har å komme med, eller venter han til etter Q2?

Hvor mye penger har Nano, rekker vi langt uten emisjon?

Det står et par innlegg opp, om du gidder å lese.

2 Likes

Det har de siste årene vært mye spekulert i om og når NANO skulle søke om BTD. Det ble vel blant annet sagt at det skulle søkes om BTD når dataene var modne nok (ref Lisa Rokjaer på en eller annen Q), og senere sagt at skulle det søkes basert på data fra Lymrit 37-01 (ref Bravo på podcast i slutten av 2018). Dette har følgelig ikke blitt gjort gitt en opplyst saksbehandlingstid hos FDA på 60 dager.

Nieba sa vel på spørsmål om BTD i vår at “we have Fast Track” (fritt fra hukommelsen), som kan forstås slik at de mener FT gir tilstrekkelige regulatoriske fordeler.

Jeg har alltid antatt at BTD henger høyere enn FT, og at det gir flere regulatoriske fordeler. Samtidig vil en innvilget BTD ytterligere bekrefte det fundamentale, og medføre en ytterligere derisking av caset. Vinn-vinn altså forutsatt at man får innvilget søknaden.

Derfor, kan det være at NANO ikke ser verdien av BTD og derfor heller ikke velger å søke, eller kan det tenkes at det vil bli søkt om BTD basert på interimdata? Tanker rundt dette?

Jeg, som sikkert mange andre økte veldig posisjonen på lavt 10-tallet. Jeg doblet på 11kr. Spørsmålet er hvor mange av oss kommer til å sitte long og hvor mange som skal ut :face_with_monocle:
Trikse har jo alltid vært sell on news, men nyhetene kommer på løpende bånd, så kanskje det snart er slutt på selgere? :smirk:

Kan vi forvente oppdateringer fra flere meglerhus? er det noen som har oversikt over kursmål pt fra andre enn DNB?

Var det usynlig short som ble dekket inn i den heftige perioden 11:20 til 11:35?
Nå ser vi en ledelse som leverer ,dette blir bra .

ABG har kommet med oppdatering?

1 Like

Det er jo bare å gratulere! Her er det etter min mening bare å tenke fremover. Egne kjøpskurs er i så måte bakoverskuende, og delvis faktisk irrelevant, bortsett fra resultatmessig til nå.

Det som derimot er relevant er hva potensialet og også fallhøyden i Nano er.

Etter min forståelse er ikke Nano lenger et binært - enten eller - case. Til det er resultatene så gode at Nano vel må regne med å få Betalutin frem til markedet. Hva neddiskontert fremtidig verdi kan være, med tidens lave internrente er antagelig svært mye høyere enn dagens kurs. Med en verdi på 20 mrd. kr. tilsier det at Nano skal ta 10-gangeren etter hvert.

Nedsiden? Også nærmest fraværende langsiktig i forhold til dagens kursnivå på 20-tallet.

4 Likes

Ser sånn ut :smiley: noen som har tilgang?

Overraskende lite salgspress til tross for synkende volum.

Her er det bare å legge aksjene i skuffen frem til det ligger et bud på bordet.

2 Likes

Det kan du sei. Men vi snakkar fortsatt 26-tjueseks kroner pr aksje! Mine er iallefall ikkje til salgs.

1 Like

Jo mer jeg tenker på det, så føler jeg en amerikansk spinoff på alpha sammen med Orano hadde vært den mektigste måten å synliggjøre mer aksjonærverdier her

Mer enn nok mat å jobbe med innen 177Lu for moderselskapet

4 Likes

Ikke ofte Nano kan konkurrere med dagsomsetning med NEL :smiley: Må si det var en forløsende melding & jeg ser frem til analyse av betydningen i nært forestående Radium Podcast, samt oppdaterte kursmål hos ABG | DnB | …

Gratulerer med dagen folkens, selv om det muligens vil dippe litt i morgen, så har det vært en velfortjent oppgang. La oss se om dette vil utvikle seg til å bli starten på en reprising som i PCIB i slutten av 2019 :rocket:

1 Like

Gratulerer med dagen :clinking_glasses::champagne:. Herlig melding å få i slutten av ferien! Denne viktige milepelen skal feires :+1:.

Mangler bare å toppe uka med melding om ferdig rekruttert Archer-1 nå :slight_smile:

3 Likes