Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Var sikkert ferie. Kanskje REK måtte inn å godkjenne økning i dosen eller en annen endring. Da tar det fort 6 mnd har jeg forstått.

Vel de har mål av seg ferdig innrullert archer h1 20. Readout h2 20. Om de er ferdig med 6 pasienter i juni. Åssen skal de klare innrullert fra 6-20 pasienter på så kort tid?

Vi har vel en del spørsmål angående innrullerings takten i både Paradigme og Archer 1 som jeg håper Bravo har gode svar på den 27.2

1 Like

Archer-1 veldig enkelt. Guiding er 1H 2020. Bravo har sagt at det blir veldig tight og at de nok sklir litt over i 2H.

Det som er viktig er uansett at dataene er klar til read out PARADIGME.

3 Likes

Ferie fra mai - september? Shit. Tror jeg må søke jobb I nano :stuck_out_tongue:

1 Like

Ja hadde vi fått en positiv overraskelse her hadde alt vært bra. Men jeg tviler på det og. Inkluderingen ble smalere. Det skal riktignok gå som normalt. Det tror jeg er 0,5 pasient i mnd pr senter. Men det tror jeg ikke før de sier det. Da hadde vi vært ferdig nå. Men ett senter skal jo bare klare 1 pasient hver fra juli i fjor så er de ferdig. Asså klarer de kun 1 pasient er Nano ferdig med paradigme. Men at de ikke er ferdig innrullert med interim viser at det desverre ikke går så fort.

Link?

Kanskje de er ferdig innrullert til interrim? Point is: “vi vet ikke”

Fra q3:
"In the first half of 2020, we will have the interim analysis for futility and we will have the enrollment of Archer very close to the summer. It will be very borderline on the first half of 2020 to the second half of 2020. Definitely, the data readout will come before the end of 2020 as well as the enrollment of Betalutin in PARADIGME, most likely as well in DLBCL, but we don’t want to promise that yet. "

3 Likes

Den siste der er ganske juicy:

  • Definetely, we will have readout Archer + enrollment paradigme finished before EOY 20

Btw:
Ingen vet om interim er passert/ hvor nærme vi er.
Det er 3mnd readout skal vi huske.
Uansett kommer det oppdatering på paradigme i q4.

Slæpp off.
Det ordnær sæ

var det innen 6mnd man får svar etter filing?

Hvis man får Priority Review ja

Det er så nært nå at vi nesten kan ta på det.

5 Likes

Gleder meg til børsmelding fra NANO i morgen.

14 dagers stilleperiode før Q4 du tenker på?

Ja, blir hyggelig å høre fra de igjen.

Da tror jeg dessverre du blir skuffet. For de melder ikke det

Skuffelse er jeg blitt godt vant med.
Men fra spøk til alvor. Nå begynner spenningen virkelig å dra seg til her. Klarer de å levere på guiding om et par uker nå så tror jeg vi står ovenfor en grei reprising.

Nå går toget mot Q4! Betalutin representerer en revolusjon innen behandling av NHL! Hvor lenge vil BP la Betalutin + Rituximab være Nordic Nanovectors eiendom?

Kursmål 1000 om 4 år.

Nordic Nanovector kommer til å bli Norges Genmab når BP kobler seg på. Pipelinen er tykk og det forskes til og med på solide tumorer.

Jeg hadde ikke turt å sitte på t utsiden i 2020, for her smeller det. Revolusjon!

7 Likes

Kostelig at @Chrkni kommer ut av pci-hølet for å smelle opp en klovneemoji. Komikk. :ok_hand:

5 Likes