Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Trekker frem den gamle godbiten igjen

“Nuclear medicine has the opportunity to become an established partner in the therapy of cancer.”

image

Sitatet kommer fra Susanne Schaffert, CEO of Novartis Oncology

http://jnm.snmjournals.org/content/60/7/875.full

2 Likes

Når vi så vet hvilke nytte Roche kunne hatt med å knytte Betalutin og dens patentid opp mot å låse behandling med Rituximab, så kan jo dette bli riktig så morsomt om et års tid eller så.
BUDKRIG kalles d :slightly_smiling_face:

1 Like

Det tror jeg du bare kan glemme, Roche kjører nok videre med Mosunetuzumab. Det er Bayer eller Novartis som er halmstrået her.

https://www.roche.com/investors/updates/inv-update-2019-12-07.htm

Roche announces new data on novel CD20-CD3 bispecific cancer immunotherapies in people with difficult-to-treat lymphomas

  • Mosunetuzumab data to be presented at the American Society of Hematology 2019 Annual Meeting Plenary Scientific Session demonstrate durable complete responses in people with relapsed or refractory non-Hodgkin lymphoma
  • Preliminary safety and efficacy data for CD20-TCB support potential of combination approaches with anti-CD20 therapies

Halmstrå? Med Archer-1 er Nano en adskillig mer lovende behandling. Om cohort 2 for Archer-1 også viser lovende behandling, vil Archer-1 nærmest være uten konkurrenter. Uheldigvis for Roche går Mosunetuzumab mot CD20, og egner seg derfor neppe som combobehandling med Rituximab.

1 Like

Hallo? Leser du i det hele tatt hva som skjer på dette feltet?

Results from the phase I/Ib dose-escalation NP30179 study, evaluating CD20-TCB at doses ranging from 0.6 mg to 16 mg plus Gazyva/Gazyvaro in people with R/R B-cell NHL, showed an ORR of 54% (n=15/28) and a CR rate of 46% (n=13/28). This included an ORR and CR of 66.7% (n=4/6) in people with follicular lymphoma

Til din opplysning så tilsvarer Gazyva/Gazyvaro Rituximab 2.0

Begge går mot CD 20, som etter Rituximabbehandling stenges. Betalutin gjenåpner CD 20. Å motsi at det er høyst interessant for Roche det er ikke spesielt troverdig. Tvert i mot nevner Roche selv behovet for videre comboforskning.

Nornet skuffer vekk nye drøye 60k denne uken, mens flere andre på topp 50 akkumulerer. Så får vi se da, om shorten øker i dag eller i morgen med de 60k som nordnet har skyflet vekk.

Jeg tipper GSA CAPITAL PARTNERS LLP - +64k

1 2 eller 3 linje? En kombinasjonsbehandling som kan måles opp mot archer da eller?

Hva tenker folk om en mulig endring i guiding ved Q4? Tenker bare selv, om ikke rekrutteringstakt er kommet vesentlig opp så ser jeg det selv som «ganske sansynlig».
Ville bare høre hva flere tenker :slight_smile: nærmer deg jo en liten fasit

Det er tre alternativer. Foran, på og bak tidsplanen.

Om rekrutteringstakt har gått vesentlig opp kan de være foran skjema, om den har holdt seg som på Q3, så er de på skjema, men hvis takten har sunket vesentlig så vil de kunne være bak skjema.

Personlig håper jeg de er i rute, men jeg har ikke noe mer håndfast å basere det på enn hvordan jeg oppfatter ledelsen. Andre har nok tatt andre avgjørelser :blush:

Hva vil konsekvensene bli dersom de ligger bak skjemaet? En ny stor emisjon før året er omme?

Emisjon i løpet av året er i allefall noe jeg regner med, men forhåpentligvis på en langt høyere kurs enn dagens… :roll_eyes:

3 Likes

20% emisjon i q2/q3 blir det okkseom, spørsmålet er til hvilken kurs.

Hvis de er i brudd med eksiterende guidingen, så kommer det til å bli et brutalt fall og emisjon på mellom 15-18kr. Motsatt fall kan vi oppleve et rally tar kursen mot 40 tallet.

3 Likes

Her er mine helt grunnløse hestetips:
Bak skjema, 20% emisjon i juni til pris mellom 15-20,-
På skjema, 20% emisjon i juni 45-50,-
Foran skjema, 20% emisjon i juni 65-70,-
Kryptoulven har noe alá det samme, bare med en ekstra 0 bak samtlige tall.
Kan legge til at jeg tenker partneravtale i løpet av 2H 2020 og oppkjøp 2H 2021.

4 Likes

Hva med å lage en poll her @Investor?

Er Nano on track med Paradigme ved q4?

1 Like

Eller hvor mange prosent som er rekruttert?

Bravo på podkast hos DNB i desember:

»Vi skjønner at markedet mener at vi underkommuniserer fremdriften i Paradigme, og vil oppdatere oftere, slik at markedet skal få nødvendig (selv)tillit til at selskapet følger guidingen som er gitt»

Denne setningen ble ikke fremprovosert av et spm eller kommentarer fra panelet, det var Bravo’s eget utsagn på hva han mener blir viktig fremover.
Dette kombinert med det han selv omtalte som andre major triggers i 2020; interim, enrollment completed og Archer.

Jeg blir personlig veldig overrasket skulle de nå ligge bak guiding etter så fremoverlente kommentarer fra Bravo. Husk dette er samme karen som i okt 2018 sa at 2019 ville bli usexy. 2020 er på helt motsatt ende av skalaen.

Kom også ihåg innsatsen NANO har gjort mot sykehusene for å øke rekrutteringen ved å samarbeide med andre regionale sykehus som ikke er offisielle sites, men som allikevel har pasienter som er egnet for studiet.

5 Likes

SÅ. Hvor mange pasienter tror vi Nano har dosert så langt? Jeg tror de kommer til å gi oss noe info om hvor i løypen de ligger på Q4, men interessant å se hva folk her tror :slight_smile:

  • 30-40 Pasienter
  • 40-50 Pasienter
  • 50-60 Pasienter
  • 60+ Pasienter

0 stemmegivere

De hadde vel dosert 32(?)pasienter pr september, med godt over 80 sentre som rekrutterer så skulle man tro de har kommet opp mot 60 eller noe sånt nå.
80 sentre med 0.2 pas pr måned blir vel faktisk 80 nye, så hvis de har en rekrutteringshastighet på 0.1 pasienter pr site/måned så snakker vi om 40 nye, så et anslag på rundt 60 pasienter dosert pr februar er vel ikke å ta i?

2 Likes

Sitter med.en følelse av at de ville meldt ferdig interim om de kunne. Så uaktuelt at de er inne med 60. Jeg tipper de klarer 60 innen juli.