Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Enda en helt ny bruker.
Velkommen @Jesper
Hvis du refererer til en analyse du har sett, så legg den inn her.
Ellers blir det bare tomprat. :slight_smile:

3 Likes

Jefferies har vært ganske aktive i dag, med flere analyser. Har dessverre ikke adgang til dem, men fant Nanos nye kursmål her, sammen med en rekke andre.
Limer det inn, så man kan brushe opp fransken:

  • Jefferies réduit de 125 à 115 NOK son objectif sur Nordic Nanovector, en restant acheteur.

https://www.zonebourse.com/actualite-bourse/Avis-d-analystes-du-jour-Altran-Michelin-LVMH-Solvay-Dassault-Systemes-Aryzta---27360396/

Space pretrade i dag

Om det er en høyere mening bak det er vel mulig å diskutere, men at ikke-profesjonelle investorer har vanskelig for å holde på en aksje etter 1.5 års nedgang er ganske sikkert, og forståelig. Det er kanskje for få som gjør en grundig nok, egen research til å være trygge nok på investeringen sin til å sitte gjennom det. Jeg har tidligere sagt at hvis det hadde vært enkelt å bli “rik” så hadde flere greid det, og det mener jeg enda.

Dagen i dag viser hvor fort det kan gå opp igjen når markedet innser det vi mener å se. :grin: Det er enda 60 kroner opp til dagens kursmål fra Jefferies på NOK115, og under 1mnd til veldig viktige data slippes løs.

Engulfing candles har historisk vært en god indikator for videre retning, så for min del er det bare å se mot ASH nå.

Screenshot_2018-10-03-17-01-31

11 Likes

Sant det , krakket. Men om man har vært i aksjen en stund, begynner man å kjenne igjen noen av de profesjonelle tricksene. Lærerikt, og til tider sviende.:space_invader::ocean:

Ikke dårlig, Malene svarer neste dag :slight_smile:

Many thanks for your email and your questions.

Last patient was enrolled and treated in the 37-01 trial in spring 2018 - we don’t comment on exact timing and month.

Have a great afternoon,

Malene

Ikke helt fornøyd med svaret jeg fikk, men så ordla jeg meg ikke på beste måte heller, og jeg forventet ikke å få konkret svar på begge spørsmålene heller.

Enten løy Costa 14. desember om registrering av siste pasient, eller så brukte man omkring 3 mnd fra siste pasient ble registrert til h*n ble behandlet. Og med registrert forventer jeg at pasienten ble screenet og godkjent til behandling.

Jeg forventer da at siste pasient ble behandlet i mars. Det gir at man får NESTEN tid til en 9 mnd oppfølgings på siste pasient, men ikke helt, og dermed presenteres data på ASH for 6 mnd slik de har oppgitt. :slight_smile:

5 Likes

Her er sitat costa på q4 2017 27.02.18:

Så det vil si at noe annet enn at siste pasient behandlet senest i mars ville være helt krise mtp transparens.

Er du sikker på at det ikke er snakk om arm 5 med 20/60?

Siden arm 5 ikke er nevnt 14.12?

Lisa sier at første pasient ble innrullert i desember 2012 og siste i mars 2018.
Fra Q2-presentasjonen (ca 33:00)
http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=92031946

Ja, Lisa refererte til mars og Malene til ‘‘spring’’. Helt søkt å tenke at pasientantallet blir høyere enn vi har sett for oss?

2 Likes

Ja, her er det jeg som har rotet, og ikke sett at Arm 5 er utelatt fra presentasjonen 14. desember.

Det bør bety at vi får minst 9 måneder oppfølging på alle 20/100-pasientene (siste innrullert i desember), og 6 måneder oppfølging på 20/60-pasientene (Arm 5).

Har vi nogen formening om N på arm 5?

1 Like

Se bildet @Savepig la ut :blush:

1 Like

mars er våren :wink: NANO har tidligere søkt REK om å få utvide LYMRIT-studien pga pågang, så de må vel søke igjen om de skal få utvide? Eller, søkte de i det hele tatt om Arm 5?

Forrige utvidelse var 26 oktober 2017: https://helseforskning.etikkom.no/prosjekterirek/prosjektregister/vedtak?sprek_parent_id=191330&p_document_id=896754&dato=26.10.2017

1 Like

Ja, hmm, tja. Fremdeles forvirra! :smiley:

De sier iflg. CT.gov at man skal ha 207 pasienter. Om man trekker fra 130 for PARADIGME, så burde man ha 77 i 37-01, ikke 74 som Costa viste frem i sliden sin.

Ja, det er bare jeg som roter ivei. Var av den oppfatning av at studien ble lukket i desember. :slight_smile:

1 Like

Ikke sant. Kanskje det etiske aspektet har gjort at de har innrullert noen i arm 4 eller arm 1 Norge mens de ventet på REK.

1 Like

Det stemmer nok.
Mener jeg så at de egentlig bare skulle ha 10 i Arm4 fase 2. Det ble 12.

1 Like

Jeg oppfatter det slik at noen 20/100 pasienter også er dosert i begynnelsen av 2018. Det blir spennende å se hvor mange av de resterende 12 som rapporteres på ASH.

1 Like

Alle skal rapporteres på ASH.

2 Likes