Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Den faste oppskriften. 4-5 meglerhus kjemper imot med sine roboter for å hindre videre oppgang over 90.

De fleste er på Biotek-chatten. :slight_smile:

Litt teknisk her men ta en titt på VPVR - man ser mesteparten av handel er gjort i området 85-90, dvs. at det ikke er så mye motstand om vi kommer oss over kneiken :slight_smile:

3 Likes

Det er jo mye som tyder på at retail er på vei ut. Det er langtfra den oppmerksomhet på foraene omkring NANO som det f.eks. var for 2 år siden. Og det er vel fordi småspekulantene allerede har solgt seg ut, og aksjen oppfattes vel som litt for kostbar til at de tør å gå inn igjen til tross for den kontinuerlige oppgangen.
Vi er i den heldige situasjon at aksjen (som alltid) er drastisk undervurdert fundamentalt betraktet, men nå ligger vi også i en ønskeposisjon teknisk sett. Alt ligger til rette for at en vellykket ASH-presentasjon vil gi støtet til uker og måneder med oppgang.

5 Likes

Nordnet-kundene fortsetter å selge seg ned:

9 Likes
2 Likes

Et par stor/små-sparere som måtte ut i panikk?

image

1 Like

Flere enn meg som sliter med å få lasta inn Abstracts-siden til ASH?
Aksjeappen på padda har også trøbbel, vil ikke oppdatere seg.

Edit: der virker aksjeappen igjen.

Forkert tråd

Begynner å ligne på gårsdagens åpning, dette.
Ned.
De 750-postene.

Begynner virkelig å kjenne på hva ASH kan bringe av sprengstoff. Og jeg regner med at jeg ikke er alene om det?

Jo, det tror jeg kanskje du er.
Tror ikke det er så mange her på TI så har så store forhåpninger til ASH. Håpet er at det kan by på positive overraskelser.

1 Like

Mye sprengstoff i CLL-Abstractet.

Er vi heldig kommer det også en ny CR i Arm4.

Dette er allerede kjent i markedet. Diskontert i aksjekursen.

Keep it real, kanskje vi får noe økt mDOR. Noe mer enn det regner ikke jeg med.

2 Likes

Bare det å få høre at fortsatt alt er “ON TRACK”, ville være fantastisk å gå det nye året inn i.

2 Likes

Ligger salgsposter, dvs sperrer, på 90, 92 og 95
15.000.
En noe mindre sperre på 89.

Selvfølgelig er sperrene lagt ut. Noen ønsker å hindre oppgang i det lengste. Det har vi sett lenge. Med markedsadgang for Betalutin, er oppkjøp uunngåelig.

Ellers synes jeg Frontmasta har et innlegg på HO i dag, som det lukter svidd av.

Legge dette inn her kanskje?

følger indeks atm, fortsatt bullish mtp innhentingen i går på bra volum.

men følger nok indeks ned (eller går flat) hvis indeks tar et nytt rykk ned (ikke tatt hensyn til ASH news som får utslag på mandag)