Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Skal heller ikke kimse av volumet vi ser om dagen, selv om vi sannsynligvis klokker mindre enn i går, er det fremdeles formidabelt.

Nåja, appetitten synes å være tilfredsstillende og fortsetter kursen nordover så tenker jeg appetitten tiltar utpå ettermiddagen. Tror dette kan bli nok en god dag og enda et steg nærmere tekniske triggere.

1 Like

Skal det ikke være HL på den siste du har plottet inn der?

Ja, de boksene flytter seg litt når jeg hopper mellom timeframes, kan oppdatere etter close.
Blir enklere å se hvilken type candle vi da har :slight_smile:

Må si jeg får ståpels av å se på MA crossoverene forme seg.

Hadde ikke forventet så høyt volum som vi fikk i dag, kombinert med så sterk acc/dist

2 Likes

Kan du forklare den ACC/DIS streken?
Hvordan leser du den? Kan du lese av når den topper ut f.eks? Slik som med RSI etc?

Ok det.

1 Like

Big money kjøper i påvente av neste leg opp. De smarte har fått veeeeldig mange aksjer de to siste dagene :champagne:Gleder meg til fortsettelsen!

Langsiktige eller vernepliktige frem til ash?

RSI høsten 2016:

image

RSI høsten 2018:

image

1 Like

Mitt bet er at desember danner trading range hvor ytterligere designasjoner og fremsteg har sin base. Av de som kommer inn nå er det nok en salig blanding, og vi vil antakelig se på volumet når de kortsiktige spillerne føler de har fått gevinst.

Men, i denne omgang var jeg et håp om at vi går inn i en ny akkumuleringsperiode på høyere nivåer, og at vi kan si farvel til disse veldig lave nivåene for godt.

5 Likes

Jeg ville trodd acc/dist var nøytral når den har samme form som kursutviklingen? Jeg har ikke lest meg opp på den, men…

Jo, men jeg hadde forventet mer indikasjoner som antydet gevinstsikring :slight_smile:

1 Like

Heftig omsetning i åpningen!

2 Likes

Er så deilig å se!

1 Like

Folkens, dette er virkelig siste sjanse til å komme inn på denne siden av golden cross.

18 Likes

Famous last words? :stuck_out_tongue:

1 Like

Tror faktisk ikke den statementen skal være mulig å fucke opp :crossed_fingers::grin:

For all del, hadde vært deilig om kursen blåste gjennom 100 før i ASH og forsetter mot 150-200 etter det! :rocket:

14 øre skiller SMA50 og SMA200 nå

Over nå?