Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Ja det er det jeg ser, men det er ikke 65. Det er 67-70.

Ok, du får vente å se hva som skjer om 65 brytes.

1 Like

når 65 brytes

3 Likes

Du må se på wicks. Er RIMELIG sikker på vi touchet 65 intradag et par ganger og bouncet.

Edit: 37.5k på 65.

1 Like

Ok. Du har sikkert rett. Bare jeg som ikke får finjustert for øyeblikket, så da ser det et par kroner høyere :+1:

2 Likes

Høy 65… algobot på 10 og 20 kjøp is strong :stuck_out_tongue:

Hva sier en close på 63,8 deg @Nocturne , på høy omsetning? (107,7 mill!)

Bull… Ferdig snakka :rofl:

1 Like

Hva tenker dere om morgendagen?

Jeg tenker at vi har to scenarioer
A) FPD = rett opp til 70 og god knows videre? Mulig noen algoer dekke short.
B) ingen melding = konsolidering i range 61-63

Umulig å si hvor den går imorgen. Tror vi skal legge til grunn at FPD kommer neste uke. Samtidig skulle aksjen stått i 70 eller 80 allerede, så den kan like gjerne blåse gjennom motstanden i området 65-67imorgen uten melding. Kan gjerne ta litt tid før det går opp for markedet hva selskapet faktisk har meldt de siste dagene.

2 Likes

Anything can happen. Kommer vel noen med noe teknisk snart!

Shorterene er alt annet enn dumme. Hvis det oppstår ekte akkumulering fordi noen vil posisjonere seg, så viker de nok fort unna. Da kommer bærekraftig vekst i prisen.

Jeg trodde 100ma ville være tung, men bomma.
200 derimot, den tror jeg faktisk blir tung. Ca 70,-

En ekstra test av støtte på 50-55 gjør formasjonen tydelig, og det er da lett å sette et kursmål.

Det er meget bra @Oilimp - meget bra. Vi har brutt gjennom 50 og 100 dagers snitt. Vi har likevel motstand på 65 som har vært veldig sterk. Kan se for meg pullback ned mot 60-58 for å teste 50-dagers før brudd på 65. Bryter vi 65 på høyt volum er veien kort til 70, men her møter vi 200-dagers og en del motstand fra tidligere (se til venstre i chartet). Jeg er bull på mellomlang og lang sikt her, men blir ikke overrasket om vi får et lite pullback.

RSI er på 69, så det er mer å gå på, på oppsiden :wink:

11 Likes

Måtte komme med et TA utspill i kveld jeg og:

Om NANO kommer tilbake til 68-88 trading rangen fra i fjor høst, så er den straks klar til å teste brudd ut fra den lange nedtrenden fra ATH.

image

4 Likes

RT takk

61,90

61,75

Merci :slight_smile: