Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Tror nok vi har lagt den verste tiden bak oss og at vi utover 2H18 vil oppleve noe tilsvarende høsten 2016, drevet av bl.a forventninger til hva som kommer på ASH.
Med NANO tar jeg det helt avslappet. Nedturen og tiden i “stillebeltet” ble nok mye lengre enn det jeg hadde evne til å forstille meg. Men jeg ser fortsatt frem mot 2019/20 og tror mye vil være endret når vi kommer dit.

5 Likes

Sjekk det crazy hullet i omsetning mellom 63 og 68.

3 Likes

Hva leser du ut av hullet?

Området som har lite støtte/motstand i forhold til historiske handler. Kort vei opp/ned teknisk.

1 Like

200 dagers snittet er kommet helt ned til 67 nå, og det er ganske spennende når man tenker på at 67-68 er et så betydelig støtte/motstand område i utgangspunktet.

Blir helt avgjørende om vi får en ny reaksjon ned, eller brudd over.

image

5 Likes

30 dagers SMA har ikke vært over 100dagers siden jan/feb, men i går smatt den jammen over igjen. Sjeldent et dårig tegn ihvertfall.

2 Likes

50 over 100 også. Syns det ser riktig så hyggelig ut.

Nå er iallefal gap’et fra 25-26/6 nesten tettet. (mangler 0.1)

Jeg mener også at vi har litt motstand på rundt 65, hvis denne brytes med litt volum så blir det nok en test av 67-69. Da dette kan tolkes som brudd på ascending triangle.

2 Likes

Gikk aksjer for 1 million iløpet av 2 sekunder der… :slight_smile: Ble nesten test av 67 med en gang iallefall.

Tror den kommer til å gå gjennom motstanden som varm kniv i smør, men jeg er superbull som vanlig :wink:

2 Likes

Synes det begynner å bli interessant nå.

5 Likes

Hmm… var ikke veldig mye volum? Tror dere vi kommer gjennom motstanden på 65-68 med dette her?
:face_with_monocle:

Herlig understatement der. :stuck_out_tongue:

19 609 omsatt til 11.30 i dag.

1 Like

Fantastisk, hver gang kursen går litt opp blir det lagt inn store salgsordre. Det virker som noen presser kursen ned til stadighet. Himla irriterende

Jeg er tilnærmet euforisk over at aksjen har holdt seg så godt frem gjennom juli og frem til kvartalspresentasjonen, så jeg klager ikke.

Kun en liten dytt oppover her kommer til å gjøre underverker for det tekniske bildet(som jo allerede ser bedre ut enn på lang tid).

9 Likes

Ja det har vært en strålende juli. Aksjen trengte virkelig å få senket dramanivået en smule, og det er stort sett det som har skjedd.

(Klart, det sier litt om hva som er vanlig i biotek når en 57-67 tradingrange oppfattes som stabilt. :p)

@Nocturne er dette en OHS in the making?

2 Likes

Nocturne er opptatt. Dette er definitivt ohs:

image

1 Like

Aksjen er fortsatt inne i en langsiktig fallende trend så jeg kjøper ikke helt at den ser bra ut teknisk?

Tjah, er vel bare under SMA200? Er over SMA150 og SMA50 og over Ichimoku Cloud? :slight_smile:


Faktisk kom det et veldig sterkt kjøpssignal fra skyen for et par dager siden. X9 > X26, F26 > Kursen, Kursen > Grønn sky. Får faktisk ikke blitt mer positivt. :stuck_out_tongue:

1 Like

Tror du har en annen definisjon enn meg på langsiktig trend :slight_smile:

1 Like