Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Er lov å håpe :bowing_man:

Som nevnt av @Savepig, volumet er ikke der enda og her tror jeg vi må ha litt krefter for å bryte opp. En eller annen må trå til og vise muskler.

Har ikke pyntet på chartet men ser at RSI, MACD of Stochastic alle ligger til rette for noe videre oppgang.

1 Like

Enig i at volumet virker svakt nå, men skjer jo stadig at man får brudd også på lavere volum. Endog så støtter jeg tanken om at økt volum styrker bruddet.

Men begynner å bli trangt i kilen mellom 200 dager snitt og den stigende trendlinjen. Opp er svakeste motstands vei i mine øyne, men klart jeg er blendet av at jeg sitter med en god pott aksjer og stoler mer på fundamentale ting. :wink:

2 Likes

Skulle tro noen leste og tenkte “Javel da…”

4 Likes

Takk OM for at du tar ansvar. Vi er glade i deg alle sammen :handshake:

7 Likes

Vel vel! Da er det bare å handle for småpengene så vi kommer oss gjennom sma200!

1 Like

Come on ketchup. Close på 66.90 eller mer. Do it…
200ma på 66.87.

2 Likes

Blir veldig spennende close ja :slight_smile:

Og DET kalles test av 200SMA :smile:

10 Likes

Nærliggende å tro at vi får en liten pullback her med mulig dobbel-topp ned mot den stigende trendlinjen, slik at 50 dagers catcher opp med 200 dagers og lager et lite gyllent kryss for oss?

3 Likes

Jeg tror ikke du får rett, nå tror jeg veien videre i mindre grad styres teknisk men fundamentalt. New era now…

5 Likes

image

Tenker den svært lange perioden med kurser godt over dagens er med på å svekke motstandsområder. Forventer ikke at det bare går rett opp dog, så sikkert trader-muligheter. Men vil påpeke at sjansen for å miste en del av større oppgang er tilstede.

Edit* Det var de som solgte på 115+ som gjorde det bra ble det sagt i ettertid. Ikke de som solgte på 33 med 20% oppgang på få dager(min første handel i NANO). =)

2 Likes

Spørs hva du mener, gyllent kryss tror jeg vi får før eller senere slik de glidende snittene beveger seg. Spørsmålet er bare om vi får et pullback. Synes den ser sterk ut :slight_smile:

Pullback til sist motstand på 66 eller ned mot 60 tallet?

Er ikke veldig langt opp til å teste langsiktig nedtrend nå, omtrent 71 ligger den på litt avhengig av hvordan man tegner.

2 Likes

Med short under 0,5 og nå SMA200 på rett over 66,5 så blir vel dette å teste iførste omgang. Hvis ikke den skal teste taket i trendlinjen og taket i evt ascending wedge på rundt 70ish.

Jeg er iallefall ute med tradingposten min etter salg på 66 og 68,3. Kan godt hende jeg solgte altfor tidlig.

2 Likes

@Bullishproof har du en oppdatering her?

Slenger ut mitt chart også, litt lettere se.

3 Likes

Pen utvikling.

Krysset gjennom 200MA på 66,8 og tidligere støttelinje på 67.

Intradag høy 68,9.

Re-test av område 66,5-67,2 nå før videre oppgang(?)

1 Like

I log-chart er langsiktig nedtrend på ca. 74.

2 Likes