Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Blir vel litt tynt å forme en ascending triangle ut av en bunn som ikke er formet ennå? Går vi opp til 68 fra nåværende nivå så skal jeg si meg enig, men vil si konsolideringen hadde sett mye “sunnere” ut om den hadde hentet energi fra 45-50 området. Kall det baising eller hva enn dere vil, men det er ikke mye som gir meg lyst til å sette penger i NANO på nåverende kurs når man ser det chartet her. Men man ser hva man vil se, så lenge man håper nok

1 Like

Det gjør man. Men noe er mer kompakt og felles.

1 Like

Ser ut som om det forsøkes å tegne tekniske indikasjoner om dagen. Mange svært tynne salgsordrer

Absolutt ikke? Du må nok over på et flagg av en eller annen type for å finne de mest solide formasjonene. Ascending triangle er ikke dårlig da. :slight_smile:

Overall performance rank for up/down breakouts (1 is best): 17 out of 23; 9 out of 21
Break even failure rate for up/down breakouts: 13%; 11%
Average rise/decline: 35%; 19%
Throwback/pullback rate: 57%; 49%
Percentage meeting price target for up/down breakouts: 75%; 68%

Ref: http://thepatternsite.com/at.html

Den wedge’n jeg tegnet i chartet lenger over har jo alt hatt brudd. Men om man tolker det som brudd av wedge eller brudd av HS formasjon så kan vi iallefall være enige om at det var bearish tegn i chartet som tilsa vi skulle ned en tur.

Personlig er jeg lite foruroliget av bevegelsene. Som du sier er volumet lavt og det fundamentale solid. Jeg ser kun på det tekniske for å kunne akkumulere mer på best mulig nivåer og de nivåene er jeg enig med @fish1430 at vi ikke har sett helt enda.

1 Like

Nesten fascinerende lavt volum.

56-58 må nok utfordres litt til for å se om det er noen svake hender regner jeg med.

Har en avgitt bull harami cross i kvarter og en ferdig formert bull harami i timeschart - i en spek. 3dagers DB på 100dsnitt.

1 Like

Det er jo ikke helt ulikt en bunnformasjon vi ser nå synes jeg.

Minner mye om midten av juli?

4 Likes

Er det en formasjon som heter set of tits? Får fram bullen i meg ihvertfall.

Kløft mid juli.

9 Likes

Den formasjonen er meget kraftfull

2 Likes

Fantastisk kommentar, hvem sa at TA ikke kunne være spennende :slight_smile:

Lenge siden du har fått deg noe eller? :smile: Kroppsdeler i TA har vært oppe til diskusjon før ja!

1 Like

Tits- formasjonen har jo også to klart stiff nipples der… :star_struck:

image

3 Likes

Potent!

1 Like

2gsv9l

1 Like

Den er mer lubben en vanlig, men sjekk ut 5dOHS, hvor vi er på gryende vei opp i h.skulder. Halslinje 61, kursmål 64.

1 Like

image

5 Likes

Det er vel den doble bunnen som skal legge det tekniske grlaget for det fundamentale utover høsten:)

2 Likes

Har formert bull engulfing i både kvarter og timeschart. Seiler det inn slik til i morra, så får vi fort en liten DB i dagchartet i morgen.

Så 2 av i alt 3 utfall i det korte bildet er bull. Litt PDT, process driven trading.