Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

nokså bra volum i oppgangen vil jeg også si,

1 Like

Solgte meg ut pga motstand på bunnen av skyen der, avventer og ser til vi evt får en close inni for evt ny inngang.

1 Like

Ser du derimot på 2t. intervall så ligger alt til rette for videre oppgang.

1 Like

Tok også 10% av bordet her - synes volumet er for svakt til å bryte gjennom, og jeg er redd for den dobbel-toppen jeg nevnte tidligere. Vil gjerne se den konsolidere litt lavere, ta fart og bryte. Tar heller aksjene inn igjen om den bryter gjennom 25.60 med kraft på mandag :slightly_smiling_face:

2 Likes

Fint volum i slutten der

1 Like

Den closa jo faktisk 5 øre inni og 200k askjer gikk på siste minutt der. så den kan fint løpe til toppen av skyen på mandag og utover uka

Jepp, men hør denne ukens aksjesladder om indeksregulering. Mistenker teorien de diskuterer om å frontrunne aksjer som skal inn i indeks kan stemme med lottene som har gått de siste dagene. Svaret får vi om 3-4 dager :slightly_smiling_face:

2 Likes

Altså SJEKK handelen på tampen av uka i NANO.

Minuttchart for å fremheve volumet ved close i dag:

7 Likes

Told ya. Heikin Ashi FTW! :wink:
Skyen er forresten tjukk og av natur vanskelig å penetrere. Vi krysser fingrene og setter opp SL.

Gikk tilnærmet all inn i dette papiret fredag.

Tror det var smart. Skriver mer utover i uken.

2 Likes

burn or not to burn. that is the question

Snakk for deg selv, si det til dommeren osv😅
For meg ser det ut som vi kan få et brudd oppover, mulig en OHS @Nocturne ?
Eller er jeg på vidda igjen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hm, ser ingen OHS - tror jeg skjønner hva du ser på, i tilfelle er dette hodet?
Da er det nok bedre å kalle det en “dobbel-bunn” formasjon, oppfyller ikke kriteriene for OHS.
(Kan bli det senere selvfølgelig, men ser den ikke helt nå).

Det fine med TA er at man tolker charts ulikt, og vektlegger ting ulikt. Jeg ser absolutt poengene til de som er positive her; jeg er bare klok av skade i denne aksjen så er heller på den sikre siden (…“but this time, it’s different :slightly_smiling_face:”).

Ting jeg vektla når jeg tok litt av bordet:

  • RSI toucher gjennom der den har snudd før.
  • Stoch. RSI ser toppish ut.
  • Vi er rett ved motstand (trendtak) hvor aksjen har snudd før.

Det er for min egen del en ganske low-risk bet da jeg regner med et brudd på dette taket uansett vil testes så jeg får kjøpt tilbake det jeg solgte ganske kjapt om den bryter gjennom på mandag :slightly_smiling_face:

Motsatt fall regner jeg med den skal prøve å lage en higher-low og teste 23-området en gang til.

1 Like

Tekopp dittane

1 Like

Gjør det nå. Jeg hører gjerne på dine teorier.

I tillegg har vi nå brudd på en wedge… :sweat_smile:

2 Likes

Bump.

Ser bra ut - wedgen ble faket ut - lite salgsvilje der - har kjøp på brudd på trendlinje :slightly_smiling_face:

1 Like

oppe og lukter på 50dagers snitt

1 Like

Sterkt… Jobber seg igjennom motstanden opp til 30

Daily

4 Likes