Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Jeg har bannlyst et par NANO debattanter som skrev med flere brukere.

31 Likes

Så break(out) or break egentlig?

Bruker DN Investor på sanntid, men tjenesten er nede. Noen som har RT?

Jeg ser 3 black crows + brudd av trendkanal. Vi får se om dobbel bunnen holder eller om den følger bruddet.

80,55

Fått deg real-time nå? :smile:

2 Likes

STORKAR!

Hvis det er en viss “Thunder…” for å ta det på utenlandsk, så er den brukeren utestengt til 24/1-18 klokka 20.00, altså til i kveld. Var det rett?

Kanskje han mista “focuss”?

Hæ, tog du ann eller, hæ? :grin:

3 Likes

Lover at jeg ikke tog ann. Korsar på halsen.

7 Likes

Ja, trend-narrativet fra cmd kan fort bli byttet med et sideveis 76-86 scenario i første omgang. Ryker 76 er det stygt.

Nei, permanent :smile:

5 Likes

4 Likes

Varsellampene blinker her nå.

2 Likes

Det eneste som taler mot er volumet. Men jeg tror som @Savepig sier at shorterne prøver å melke formasjonen for det det er verdt. Med news like rundt hjørnet vil jeg ikke gjøre noe nå. Satser på støtten holder :wink:

image

Noe spesifikt jeg har skrevet du sikter til?

Dette er vel ikke å baisse? Dette er en teknisk tråd, og man må da få lov til å opplyse om tekniske signaler som sier salg?

3 Likes

Har stabilisert seg på omtrent denne rsi tidligere:

image

Som jeg tenkte. Synd om man ble ristet ut. Litt tidlig å blåse faren helt av, men jeg stolte ikke helt på den fake HSen der. Skal litt mer kjøtt til for å brekke Nano ned nå tror jeg. Kan jo fremdeles skje men jeg tror treet alt er grundig ristet.

1 Like

Grei avslutning på nok en sidelengs dag. Er der håp om at vi nå kan begynne å klatre oppover 80 tallet? Hadde gjort seg med en melding i morgen.