Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Jepp, flaggstang! Sjekk dagens handel, og LRs presentasjon. Man kan se hun snakker opp kursen.
Edit : Beklager elendig illustrasjon. Første gang jeg prøver.

1 Like

Kan ikke annet enn å si VEL BLÅST til ledelsen idag, både styret og de på podiet. La oss håpe dette var definitive rock bottom!

2 690 911 endte vi opp med i omsetning,

1 Like

Hva er greia med handelen 10 000 aksjer 16:40 til 91,61? Er det bare bøll? Ser volumet ble satt til 2 700 911
image

Haha!

Nei si det.

KAnskje Costa har tapt ett veddemål og må selge aksjene han kjøpte tidligere i dag. Fin pris var det vertfall. Kanksje vi åpner der i morgen?? :stuck_out_tongue:

Interessant, må si jeg ble nysgjerrig nå, 10k på 91-ish…:money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

1 Like

Ler meg skakk om vi hadde åpnet på 91 kr i morgen. Desverre tror jeg da også vi hadde falt rimelig kjapt ned igjen :smile:

1 Like

Investing.com, hadde det bare vært sant :disappointed_relieved:

2 Likes

Jeg heller nok mot å tro at vi denne gang får en tilsvarende rekyl som etter ditt punkt C desverre. Altså opp til 60+ og så horisontalgang til vi skal teste øvre trendlinjen på høsten en gang.

Best case scenario slo til, dog kun 2,7M i volum, men dette var et vakkert bull signal.

Nå får vi se om det blir noen followthrough i dagene fremover. US bra i pluss så langt.

2 Likes

Det er jo sant!

Forhåpentligvis så får noen shortere og roboter angst i morgen på bakgrunn av den!

Hm,nå har det klikka for investing.com.
De har åpenbart fått med seg 10.000 kronersposten på kr 91, 65 som Lars postet.
For her er dagens sluttkurs hos
investing. For ordens skyld , sluttkursen Oslo Børs opererer med er 46,20. Robotbonanza i morgen?:robot:

2 Likes

I kombinasjon med den siste omsetnings indikatoren, så ser den jo faktisk skikkelig troverdig ut!

1 Like

Traden på 91.60 etter børs er en derivatrelatert-handel og er ikke med å sette offisiell sluttkurs.

hysj!

1 Like

Har oppdaget det, men det er sluttkursen investing har i dag. Pleier å sjekke siden jevnlig, og det har aldri vært sånn tidligere.
Og nei, jeg har ikke øvd meg på å tegne.

DT-trades skjer jo fra tid til annen, men da som regel intradag. Denne gangen kom den som siste trade for dagen og har nok dermed spilt investing et aldri så lite “puss” i sin grafiske fremstilling

Ja, tydeligvis. Men litt artig er det jo. Spesielt om det kan forvirre noen algoer. :slight_smile:

1 Like

Jeg har lenge lurt på om ikke vi på TI har nok aksjer til kollektivt å påvirke NANO-kursen og kødde med robotene. Er det mulig? Er det ulovlig? Hva er risikoen?