Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Flott volum - kjipt det er feil vei

Lukter litt capitulation bottom av dette ja, som vi har etterlyst. Anbefaler forøvrig at du leser Bitcoin TA tråden @Savepig - har nå for alvor begynt å få dreisen på TA’en føler jeg :slight_smile:

2 Likes

Jeg følger med på bbc-tråden…
Lurer på om bunnen var nå på Nano. Blafret rart på 41,74. Men det kan jo være en liten bulltrap på gang.
Kursen er i alle fall utsatt for høytrykkspyling.
Gudene vet om det blir reint

Edit: åpenbart ikke rent nok. Nedover igjen. Og opp

Hei,
En bulltrap på gang? Nu er jeg ikke ekspert, men en bulltrap i en aktie det falder mellem 4 og 8% dagligt, høres ikke rigtigt ud i mine øre… :thinking:

Antydning til en flaggstang opp igjen fra bunnen.
Men istedet gikk den ned igjen. Snakker om over eller under 42.

Edit: og ja, man kan sikkert kalle det beartrap.

1 Like

Brudd på 40 nå, så har vi mange signaler som indikerer bunn i mine øyne.

RSI kraftig oversolgt på alle timeframes, volumklimaks - volumet i dag blir det høyeste i kroner siden forrige topp på 89,70.

Kjøp på 38-39 tror jeg ikke er dumt.

4 Likes

Hadde vondt for å tru det men ser ut til @babyrage hadde rett her. Han sa 38 i chartet.

Kommer til å bli meget overrasket om 36-39 intervallet brytes.

Prøvde meg på en trade på første bounce på 42 i dag, ble stoppet ut.

Tipper en god del av volumet i dag er slik mislykkethet. :stuck_out_tongue:

image

1 Like

Overtok visst stafettpinnen fra deg :sweat_smile:

3 Likes

Kjøpt 3500 stk i dag for 41.76
KAN se ut som en wash out i dag. Verd ett forsøk nå med kort tidshorisont for exit, i begge retninger.
(IKKE gjør det samme med lånte penger eller penger du ikke kan tape!)

Ønsker meg selv lykke til :cowboy_hat_face:

1 Like

Yes, volumklimaks er godkjent såvidt jeg kan se @Savepig - RSI er også lavere enn sist vi så på den.
Om det blir en midlertidig bounce her nå, eller om dette er bunnen er selvfølgelig for tidlig å si :slight_smile:

image

1 Like

Siste året er det kun Lugano som har utløst mye større volum enn i dag. Den dagen var til gjengjeld dobbelt så crazy, noe som kanskje var det som gjorde at støtten på 68 holdt så lenge som den gjorde.

image

Henter seg inn, får vi en hammer/harami eller dragonfly nå er det meget positivt. Passelig sted å snu og gitt bunnen av trendlinjen rundt 41.

Evnt. er dette en bull trap og vi skal ned å teste 36-39 intervallet.

image

27pu8v

#hausse :rocket::joy::crazy_face:

3 Likes

Spennende å se om den kan stabilisere seg her rundt 40, hva tenker du?

En liten rekyl rundt 38-40 kr skal vi nok få se. Men i lengre bilde er jag usikker. Aksjen blir først aktuell når jag ser litt positiv divergens. Optimalt hadde vært en positiv divergens i RSI og en horisontell kurs utvikling i 2-3 uker.

2 Likes

Aksjeanalyser dot com hadde en anbefaling når kursen var rundt 12. Nå er det ikke sånn at de har så høy treffprosent med sine TA, men i dette tilfellet ble det til gull (kr 12- 129 på relativt kort tid).
Mon om de har denne under overvåkning og kommer med ny anbefaling…når deres TA tilsier det?

Der er GAP mellen 35,20 og 36,00 fra den 2/9-2016

Det bliver sgu spændende om den skal helt derned for det snur. Hvilket det snart må gøre, det kan da virkelig ikke være rigtigt dette…
Er glad for (i dag) at jeg solgte alle mine aktier på den anden side af 55,- nu er det så blot hvornår jeg skal ind igen…