Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Motivasjonen er ikke bareav den typen, oilimp. Men jeg synes det er veldig interessant å se mønstre, likheter, settings. Men som en prediksjon om emi, så er den høyst usikker - mye fordi det er veldig vanskelig å si noe sikkert. Italia-utsiktene f.eks. kan være relevante.

Dette er vel tråden for mer eller mindre grunnløse spekulasjoner

8 Likes

Hah! :joy:
Den var god du! Teknisk analyse er objektive data som rent fortolker historiske hvordan handler har vært. Formasjoner og candles har medførte sannsyneligheter for hvorvidt de bruker å treffe. Og lignende. Så nei, TA er ikke grunnløse spekulasjoner, men objektive rådata og indikatorer. Ofte misforstått til hva du påpeker dog.

Hva angår emi.

  1. Hva er kursen til NANO når de slipper meldinga ‘Enrollment completed Paradigme’? De kan avvente det. Sannsynelig 50% til 100% opp er min vurdering.
  2. 10% utvanning er ikke noe å frykte og vil styrke NANO ved parteravtale/oppkjøp.
  3. Årsak til at det skulle komme emi er for å igangsette større deler av pipelinen snarest, det er positivt.
  4. Kan diskusjonen kjøres på småprat fremover?
2 Likes

da er det jo bare å ikke lese den da :smiley:

1 Like

Kanskje jeg liker grunnløse spekulasjoner

Veldig mye mas her som hører hjemme i NanoSmåprat

Den fremstår veldig sterk i dag, volum er tiltakende.

8 Likes

Ja, her er det bare å lene seg tilbake og la tiden gjøre jobben for seg. TA tyder vel på at vi denne måneden legger den vonde øreknvandringen bak oss en gang for alle. Da vil også markedet måtte rette blikket fremover og ta inn over seg alt det positive som har skjedd med NANO gjennom denne tiden. Og det er ikke rent lite.
At vi nå står foran en reprising av selskapet kan da ikke overraske noen. Og dersom markedsaktørene ikke evner å reprise selskapet, så spår jeg at dem som har spådd oppkjøp/bud i løpet av 2019 vil få rett. Det er grenser hvor lenge en slik sukkerklump som NANO er får leve et fritt liv før kamelonene er der og sluker det.

2 Likes

Edit. Fjernet. Var feil forum. Sorry

1 Like

@Londonmannen, ta dette i en annen tråd :slight_smile: Kun TA her :slight_smile:

5 Likes

å fy flate! Ligger inne med avgitt bear harami ikvarter og formert bear doji i times.

Kjøpssignal.

Kursaen 87 stoppet på en sentgrallinje og en sammestedsliggende topplinje i et 8mnd stigende trendkanal tilbake til kvartalpresentasjonen 27. februar.

hard luck

Så det lå ei sperre på 87, Investech sier det er motstand på 88.
Vi får se.

88 er nok horisontal multitouchlinje=mye akk. oms.

Olja antar for andre gang en stadig brattere fallende topplinje. Morgendagens lagertall blir viktig.

Bære eller briste for Betalutin der ja.

21 Likes

13mel6

4 Likes

Så nå drar @Hugoil inn makrotall av Olje inn i TA…

Gratulere med dagen!

1 Like

Når skal moderator ta grep ift Hugoil?..ærlig talt, blir for dumt…

1 Like

@pdx, kan du opprette en Nano barnehagetråd og overføre innlegg?

5 Likes

SatisfiedBarrenAsiaticlesserfreshwaterclam-small

4 Likes