Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Markedet vet veldig lite, Markedet antar og tror at økt dosering = bedre effekt = god medisin. Så solgte forskningsdirektøren. Han som vet mest om all forskningen dems.

Samtidig kom en emmisjon veldig mange mente de ikke hadde behov for. Mange har da gjort slutningen at studien ikke gir gode nok svar og at de trenger en studie til.

Hvordan får jeg tilgang?

Ja, det er jo akkurat det jeg prøver å si. Markedet “tror”, mens de som har satt seg inn i caset, og har lest de publiserte paperne vet at det er en korrelasjon. Derav usikkerheten…

Tror det er enighet om at salget til Dahle var en glipp. Familiefar som ønsket seg penger, og forstod ikke konsekvensene.

Han bruker Infront http://infrontfinance.com/
Hos Nordnet kan teste 2 uker gratis, etter det 799,- i mnd. Sikkert noe lignende for andre.
Bla litt ned https://www.nordnet.no/tjenester/analyse-og-verktoy/handelstjenester.html

At en forskningsdirektør ikke forstod konsekvensene? :wink: Særlig.

Fyren tror han fikk mer for aksjene nå enn om noen måneder. Ikke verre enn det.

1 Like

Takk for svar. Ser veldig tøft ut. Må testes! :slight_smile:

1 Like

Dette er et meget tynt oppkok av en tankerekke, og de som velger å investere ut i fra den gjør det på eget ansvar.

Lykke til.

Teknisk perfekt av Nano igjen.

Som man ser av analysen til Karl Oscar (og min vurdering lenger oppe) var 85 kr et godt kjøpsnivå (den gikk noe lavere - til 83, men who cares). Den snudde perfekt på 50-dagers glidende snitt og RSI vender nå også opp igjen.

Tips: vi skal teste 100 og 103 kr igjen!

Hvor mye ned er vi siden toppen? 30-35%? Og det var etter emmisjonen. Så det er tydeligvis ganske mange som tenker i disse baner.

1 Like

Ja, de som ikke forstår seg på caset :wink:

Var dog naturlig med korreksjon etter den store oppgangen. Uansett hva som har skjedd.

1 Like

Det viktigste av alt - trenden er inntakt! :slight_smile:

1 Like

Ville nå ventet litt med å konkludere… Nano er langt i fra friskmeldt enda.

Nano har aldri vært sykemeldt, at en microcap lar seg manipulere på oslo børs er bare sånn det er.

1 Like

@Nocturne 60kr snitt?

Trodde du hadde kjøpt på 25 kr osv?

Har shortere en ‘stop-loss’ mekanisme?

Shorthandlere er jo enda mye mer avhengig av å ha tighte stop loss en oss andre, konsekvensene kan jo ellers bli helt dramatiske.

Tradere som har shorting på repertoaret sitt er vel også mye mer disiplinerte i henhold til vanlige regler om å ta tap fort og vil jeg tro.

Et selskap som kjører emisjoner og har betydelig innsidesalg er i hvert fall ikke friskt…,

1 Like

Ta det med ro, resultatene er vel lovende og produktet kommer kanskje garantert i 2019/2020 (?) – MONEY IN DA BANK!

Er 4-5 milliarder microcap!?

Har etterhvert hørt MYE rart i denne Nano tråden…

2 Likes

Ok, kanskje ikke i vår andedam.

I yankee biotech der et trygt nede i småfiskland.