Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Unmanned - Småprat

Kjøpte noen lodd i denne. Viker veldig spenneded. Har lest litt og tror jo absolutt at Droner er fremtiden for inspeksjon osv. Og at de har droner som kan fly på hydrogen er jo meget bra.
Eneste bakdel er vel at de kommer til og tjene penger i 2021 :joy:

4 Likes

Har noen aksjer jeg også. Ser ut fra listene Clearstream Banking hamstrer aksjer.

Har du oversikt over hvor mye de har ? Det er jo alltid spenneded når de kommer inn. :slight_smile:

Ser NUMND ikke er på Aksjonærlisten her. Går fint å dele da regner jeg med. :smiley:
2021-01-18 (6)

Når ser vi 40…?:sunglasses:

Den satt i hvert fall ny ATH nå :smiley:

I ettermiddag?

Det finnes allerede en tråd på denne “Nordic Unmanned”.
@pdx slå de sammen?

Jeg søkte men den var u lukket forum ?
Nå tar den jo helt av…

1 Like

Det var en som nevnte det i stad. Det er en innsider tråd.

1 Like

Greit å ha en åpen tråd, @pdx sliter litt med tickeren. Kan du bistå.

Ser greit ut nå?

Funker nå.

Fikset den

Bare hyggelig :grinning:

1 Like

@pdx
Er det mulig å få inn aksjonær lista til NUMND. Ser jo ut som det blir en attraktiv aksje for alle nå…:grin::grin::grin:

Ja :smile:

1 Like

Nordic unmanned er vel neste mann på lista til å bli drevet sterkt opp av clesrstream? Eller har de allerede gjort det?økes det?

Du så jo va som skjedde idag. Se lengre opp i ferden der ser du bilde av hva de kjøpte idag…11%… bare vent til imorgen, da blir det mere…:grin::grin::grin:

Ja sitter med samme følelsen. Her er de best kvalifisert på en kontrakt verdt nærmere mcap. Når man ser hva selskaper er verdt om dagen som har mini kontrakter så kan dette gi en kjappt dobling og mer nærmeste tiden. Spennende…