Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordnet jobber med å fikse problemet

Grunnet problemer med en tredjeparts nettverksleverandør er for øyeblikket problemer med ordrelegging og prisoppdatering. Ring melgerbordet for å legge en ordre på Nasdaq-børsene. Vi jobber med å fikse problemet sammen med vår nettverksleverandør.

2 Likes

Er dette kun på Nordnet?
Drar nok over til Piratos straks, da de også uansett lever et bedre produkt for meg nå.
Men redd for ventetid med overføring osv

1 Like

Og dermed har Nordnet tatt steget fra elendig til ubrukelig.
Savnet etter Prime Trader er stort.

1 Like
1 Like

Rent søppel

2 Likes

Jaja, 15 minutter forsinket kurser på E24 og ingen mulighet til å gjøre ordrer er bra det og.

Vi innsidere har jo 15 minutter forsinkede kurser i TI også ved å legge til de aksjene du vil følge:
image

2 Likes

Venter bare på at brukeren hos Pareto skal bli godkjent, så får vi se om det blir bytte. Ettersom jeg har forstått fra chatten får små brukere også tilgang på analysene…

1 Like

joda,du skal nå få gjøre x-anntall handler for å få tilgang til analysene,-akkurat som hos f.eks. DnB Markets :wink:

men tenker litt på flytting selv nå…igjen :unamused:

men hvem er det som er “gratis” nå igjen…vet DnB tar betalt et gebyr for verdier over 100 000… :thinking:

Jeg skal ta meg en runde på kostnadene når kontoen er opprettet, må se hvordan det ser ut først…
Flytter jeg alt til Pareto blir det mest sannsynlig nok handler til å få tilgang til analysene.

1 Like

Nordnet var oppe og gikk i sånn ca 2 sek, gratulerer!

Nei, fy faen.

Klage epost skrevet. Gi meg tilbake netfonds eller eg pakker sammen resten og flytter, si fra når dere finner den som fungerer best,

3 Likes

Jeg kontakter Pareto og Norne, så kommer jeg med en tilbudslink hvor 10% av kurtasjen på alle handlene dine går til meg! :wink:

Ikke lett å være tradere i dag ser jeg :slight_smile:

fant noe om gebyrer på fond ikke aksjer(fra 2019)

mente det var årlige gebyrer jeg da,.men fant sa noe…

1 Like

Nå påstår nordnet at de er oppe for alle markeder unntatt Oslo Børs

1 Like

Alle aktive pas kunder får tilgang til analyser uavhengig av volum.

2 Likes

Trenger ikke å være insider for å legge til selskaper du vil følge. Portefølje må man være insider for :slight_smile:
Det jeg har lært I sommer er at abonnement på Aftenposten gir deg tilgang til e24+saker samt realtidskurser.

2 Likes

hva hjelper kurser, når du ikke kan kjøpe eller selge.

1 Like

På tide for nordnet brukere og ikke bare spre risk i aksjeportefølge, men også risk i handelsplatform. Bruke 2-3 forskjellige :slight_smile:

1 Like