Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norwegian - Teknisk analyse (NAS) (TA)

Dagens aksje:
https://www.investtech.com/main/market.php?CompanyID=100343&freeAccess=1

2 Likes

Hakk i plata… wedge’n holder enda. Spennende å se om det blir brudd på denne til uken?

Monthly:

4 Likes

Ikke noe jeg ville kjøpt på, men potensiell formasjon…

1 Like

Stund siden jeg så på NAS chartet. Her er en liten oppdatering.

Hva vil du tippe om du skal gå etter TA?

@Bwuce

Trenden er snudd på hourly. Ser nå på 4 hr. Trenger en HL her for å bekrefte trend-change.
Ser for meg at maks nedside her bør være rundt 41 for å ikke miste opptrend på 4 hr.

Savner egentlig volumklimaks på vei ned, så tror ikke vi har sett bunn helt enda for å være ærlig. Jeg avventer og ser hva som skjer ila. dagen i dag. Om vi får en ny HL og så en LH så vil det være bedre å trade bruddet på denne formasjonen. Altså noe slik:

3 Likes

Lol. Hadde en triggerordre inne i går som har gått inn, glemte den helt ut. Så er inne nå og litt i pluss. Er en svak bullish div. på gang her, men også mulighet for å utvikle en høyre skulder i en HS på timeschartet. Prøver å lukke denne traden om vi kommer oss opp ila. dagen.

2 Likes

Ser ut som 40-nivået forsvares ganske greit. Jeg flyttet SL enda lenger ned. Vil gi denne litt mer tid.

image

Se litt på det store bildet. 47-50 kr bør være oppnåelig.

På lengre sikt kan man tenke seg at det fort kan bli 58-60 som skal testes,
hvor vi også møter 50 dagers glidende snitt. Håper bare denne trendkanalen holder.

Følg med på NAS - bør få et brudd i dag eller mandag.
Usikker på om bear-flag’et eller wedge’n vinner.

RT 41
Starten på et brudd?

Potensielt. Mange mindre fraktaler av den større formasjonen på lavere timeframes.

Fikk brudd opp av en fraktal på timeschartet. Trenger follow-through.

1 Like

Brudd på mindre fraktal viser positive tegn her. Vi trenger brudd på den større. Mulig med drahjelp fra statene + noe positiv børs på mandag kan hjelpe oss.

Potensialet for formasjonen er opp mot 15%.

1 Like

Vi fikk en rejection @Snoopzter - men tegner seg opp et bullflag her nå, følg med på hourly chartet.

Edit: trenger å bekrefte denne som higher low. Så kan vi sikte på bruddet.

3 Likes

Har vel vært i nedtrend de siste 3 årene. Så det har vært muligheter til å komme seg ut
Månedchart
Ser ikke ut som det haster med å kjøpe seg inn heller

Vi klarte ikke bryte ut av den større wedgen på fredag (se gul pil), men det er ikke helt krise for jeg aner konturene av en OHS her. Høyre skulder er ikke helt etter boken, muligens en leg til ned for å lage denne? Bør da i tilfelle ikke gå lenger ned enn bunn av venstre skulder.

Monthly er ikke pent nei, må over 65 for å snu trenden på monthly? Kortsiktig tror jeg det er pene gevinster å hente i NAS så lenge vi ikke får flere negative nyheter.

2 Likes

Trenger en candle over 41.80 ish. Helst over 42. Vi har en lang wick ned, noe som tyder på at bjørnene begynner å miste overtaket her. En fin contraction pattern på gang. La oss håpe på en avklaring :slight_smile:

Legger til denne forenklede grafen. Fortsetter den trenden med ett trinn ned, eller begynner vi å nærme oss trendskifte?

2 Likes

Likte ikke helt at vi laget en Lower Low der… :shushing_face:

1 Like

Vi klarte ikke bryte ut av den større wedgen på fredag (se gul pil), men det er ikke helt krise for jeg aner konturene av en OHS her.

Ekstremt spent på close i dag. Potensielt kan vi forme en dobbel bunn.
OHS formasjonen er mye tydeligere nå med denne dippen.

Brudd ned i NAS.

1 Like