Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nyhet: Chat

Jeg har også lagt til en chat-løsning for prat om løst og fast gjennom børsdagen :slight_smile:

Denne er nå kun tilgjengelig for Insidere som takk for at de bidrar til drift og utvikling av TekInvestor.

Fortvil ikke, du kan også bli en Insider ved å trykke her: https://tekinvestor.chargebee.com/pages/v2/fWUKcuUH8dPvBMUzJlswO6teBlqF0oZSn/checkout

9 Likes

Hmm, vet ikke om den virker på nettbrettet mitt, vertfall skjer ingenting

Hva slags nettbrett? :slight_smile:

iPad, 3-4 år gammel

Eg kan kjøpe en ny :wink:

4 Likes

Synst ikke chat’n oppfører seg noe bra, hopper å spretter litt, mye scrolling å litt lite oversiktlig da tastaturet dekker store deler av den.
Mulig det er bruker feil, så eg er åpen for det.
Har ikke prøvd på pc.
Når det er sagt, så slet eg litt på xi også, når eg skulle prøve å chatte litt der med noen for en tid tilbake

Ja, det er rusk der på min iPhone også, på PC er den fin.

1 Like

Bra, da er det ikke meg det er noe gærnt med

2 Likes

Chatten er nå tilbake :slight_smile: (Kun for Insidere)

2 Likes

Ser ut som det var litt action der i dag :wink: :wink:

6 Likes

HAHAHAHA beste screenshot fra chatten :stuck_out_tongue:

3 Likes

Eyyy :slight_smile:
Mulig å få history på chatten?
Kan ikke lese noe særlig tilbake nå :slight_smile:
@pdx

3 Likes

Dessverre er det ikke så lett akkurat nå, jeg skal undersøke om de som lager chatten jobber med lengre historikk :slight_smile:

4 Likes

Notification henger på mobil, må ut og inn av tastaturet før jeg får de vekk. Flere som sliter?

3 Likes

Hva har skjedd med charter i dag? Jeg skrev en melding på chatten i morges det jeg startet med “møkkachat” fordi jeg ikke klarte å ser hva som ble diskutert. Etter det står det bare at det er -1 melding på chatten

Sånn går det når du klager på chat’en!!!

3 Likes

Chatten er ustabil på mobil. Jeg håper at det blir fikset snart. Se om det hjelper å prøve med en annen nettleser i mellomtiden.