Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Nyhet: Last ned TekInvestor-appen đŸ“± 📈

TekInvestor har nÄ en egen app! :smiley:

3 fordeler med appen:

  • TekInvestor er bare ett trykk unna - hvis du har den pĂ„ hjem-skjermen! :wink:
  • Umiddelbare pushvarsler nĂ„r noen skriver i trĂ„dene du fĂžlger (du kan tweake varslingsinnstillingene nederst i hver trĂ„d)
  • Appen virker Ă„ vĂŠre enda raskere enn nettsiden i bruk

Last ned TekInvestor-appen nĂ„, eller sĂžk etter “TekInvestor” i din appbutikk

image

image

Hvis jeg kan be om en tjeneste - kan du gi appen en god anmeldelse/rating i din app butikk? :smiley:

iPhone-brukere: Appen mangler en “gĂ„ tilbake til forrige side”-knapp, sĂ„ trykk pĂ„ TekInvestor-logoen for Ă„ gĂ„ til forsiden inntil jeg finner en smidigere lĂžsning.

Tusen takk for alle Insidere som har bidratt til at det har vĂŠrt mulig Ă„ betale for utvikling av appen :slight_smile:

God arbeidsuke!
Hilsen JĂžrgen / pdx

18 Likes

Ny oppdatering lagt ut nÄ for iOS, som fikser problemet med at nye pushvarsler tar deg vekk fra det du holder pÄ med i appen :slight_smile: Du kan gÄ til App store for Ä oppdatere hvis nÞdvendig.

Samme fiks kommer for Android i lĂžpet av dagen :slight_smile:

Oppateringen er nÄ ute for Android ogsÄ :smile:

Jeg har android 5.0 , er det litt i gtenseland eller? Synes det var litt buggy opplevelse (prĂžvde i helga)

Jeg tror nok 6 og opp funker greit :smile:

1 Like

KjÞrer pÄ igjen nÄr jeg fÄr nytelefonen :smiley:

1 Like

Iphone X og appen i landscape-mode funker ikke helt optimalt. Tekst og bilder kommer bak “busslommen”

1 Like

Hallo, mener noe har skjedd med appen I det siste.

Hvis jeg hopper ut av appen og inn igjen sÄ laster den inn fullstendig pÄ nytt. Ikke slik at man mÄ logge inn, men man mister referansen til hvor og i hvilken trÄd man var.
Dette kan feks vÊre ugreit om man gÄr ut for Ä gjÞre et sÞk etter noe man vil dokumentere. Og det er ikke alltid like enkelt Ä holde rede pÄ hvilken trÄd man faktisk var inne i. SÊrlig gjelder vel dette trÄder som omhandler Funcom og CE.

En annen ting er (litt basert pÄ det som er skrevet over) at hvilken trÄd man er inne i er litt vanskelig Ä se.

Hei, det kom en oppdatering den siste uken men den endret ikke noe som burde pÄvirke det du beskriver. Har du prÞvd en reinstall av appen? :slight_smile:

Hallo, nei det har jeg ikke forsÞkt, men skal gjÞre det nÄ.

Ok, ser ut som det hjalp, mulig ogsÄ at jeg slettet en gammel versjon, 1.3 tror jeg det var, som lÄ aktiv sammen med v5

OK, takker og bukker

1 Like

Obs: Ser ut til den siste oppdateringen jeg gjorde av forumet i gÄr kveld tok knekken pÄ appen. Jobber med Ä finne en fiks :slight_smile:

Funker fint her

Hmm
 ser ut som den funket her etter at jeg slettet den og reinstallerte. Litt knot Ă„ logge inn, fikk en feilmelding ved innlogging, men trykket pĂ„ “Bli medlem”, deretter pĂ„ “Logg inn”-lenken. Da funket det.

Jeg mÄtte slette og reinstallere. PÄlogginga gikk fint :+1:t2:

1 Like

MĂ„tte ogsĂ„ slette Ă„ sĂ„ reeinstallere
 funker fint nĂ„đŸ˜„

1 Like

Funker fjell pÄ min android ihvertfall

1 Like

Feilen er fikset i versjon 1.0.3 som nÄ er ute i app-store :smile:

3 Likes

Veldig bra, telefonen er nÄ 10 grader kaldere

3 Likes