Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent - Tredje selskap ut fra Roy Larsen og Øyvind Bruland

Vi noterer oss at Oncoinvent.com straks får helt ny hjemmeside, og at Roy Larsen har skrelt 100.000 aksjer av sin beholdning i Nano.

Er det børsnotering på gang?

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2343910

9 Likes

Jeg skal inn!! Nå vil jeg også være med på en biotek aksje :slight_smile:

6 Likes

På tide at jeg også slenger meg på biotec bølgen :blush:

1 Like

Noen som vet evt når?
Hadde vært fint om hypen rundt biotek hadde roet seg først.

Ikke sikkert de trenger å være på børs. Roy Larsen kan vel få finansiert hva han vil privat nå med både Algeta og Nano suksess. Onco har såvidt jeg vet allerede hatt to vellykkede private emisjoner.

1 Like

Enig i det. Det er jo flere av de andre selskapene i Osloklyngen som også driver på i fint driv utenfor børsen, må jo være utrolig deilig å slippe alt maset med kvartalsrapportering og hysteri.

Viktig milepæl.

Press release: Oncoinvent announced today that US Patent 9,539,346 entitled “Radiotherapeutic particles and suspensions” has issued. The patent relates to a particle or pharmaceutical composition comprising one or more particles, or a suspension of same or different particles comprising a degradable compound and an alpha emitting radionuclide and/or a radionuclide generating alpha emitting daughter. The particles are beneficial for use in the treatment of cancer.

Jan A. Alfheim, Oncoinvent’s CEO commented: “This is a significant milestone in the development of our lead product candidate, Radspherin™. With this first patent we have gained a solid protection of Radspherin™ until 2035 in what we believe will be a very significant future market for the product. Our Radspherin™ patent applications include claims on composition of matter as well as various medical and medical device applications. The current applications and this issued patent are therefore very broad and cover a wide spectrum of Radspherin™ particle variants and applications.”

http://www.oncoinvent.com/news/481/Oncoinvent-patent-issues-in-the-USA

Det er nå emisjon på gang i Oncoinvent og. Litt spekulasjoner om at denne skaper en del salgspress i NANO fordi folk som har gjort en kule der flytter noe penger over til ONCOIN.

De kjører visst emisjonen helt selv, kostnadsbevisste.

1 Like

Tegning innen januar er omme, er det så å forstå? Kan hvermansen tegne seg her? Ser spennende ut, og har lyst å kjøpe for å la ligge i en skuff i noen år.

2 Likes

Vel, man må kontakte IR hos Oncoinvent og få en invitasjon.

Prospektet blir behandlet konfidensielt.

1 Like

Er det minstetegning?

Om HO skal være en indikator, snakkes det vel om tegninger rundt 100.000 EUR?

100.000 euro

Tja, blir ikke tegning på meg da

ER det mye trøkk økes gjerne grensa.

100.000 euro bare? Jaha… vel, jeg hadde tenkt å spytte i 1-2 mill euro. Men for 100.000 euro blir det mange småfisker og det gidder jeg ikke :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 Likes

Hva mener ekspertene: Hvis du hadde hatt 100000 euro som du kunne tape, no stress, hadde du investert her?

DEt er legemiddelforskning, 90% sjangs for at de ikke lykkes er det som er historisk korrekt.

Hvis du hadde 100.000 euro som du kunne tape - hva ville formålet med innvesteringen vært?

1 Like

Noen som har sett prospektet på denne?

Prospektet behandles konfidensielt.