Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Parsec Frontiers Pre Sale 🚀

Glemte å nevne at noe av det første som kommer til å skje er at de kommer med en whitepaper som forklarer hvordan alt skal fungere + en roadmap.

7 Likes

Er det noe fordel med å være med tidlig da?

1 Like

Med krypto så har det vel vært det? Uten at jeg vet så mye om emnet, vet bare at de stiger som pokker! :smiley:

1 Like

Hvis de skal ha en crowdsale senere så er det de som bestemmer prisen per token. Det er forskjellig for hver ICO hvor mye de gir i bonus for tidligere investorer og i crowdsale osv…

2 Likes

Klart en må ta noen lodd her!

4 Likes

Høres veldig spennende ut. Interessert i å følge med videre. :slight_smile:

1 Like

Kult med så bra respons! :smiley:

2 Likes

Japp, men går det til helvette, får du mange “fiender” :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha, noen troll til kan jeg vel takle :wink:

4 Likes

Er allerede lekket ut til andre fora sider ? eller en ren tilfeldighet?

Innlegg av: JONSAKSA (30.10.17 20:51 ), lest 5 ganger
Ticker: FUNCOM
RE^1: FUNCOM Spekulasjon om Oppkjøp
Hei der kjære Funcom venner

Oppkjøp høres spennende ut, angrer nesten på at jeg solgte aksjene mine til 2,20 kroner nå.

Tror dere Funcom vurderer å kjøpe opp Veidekke? Det er jo krakk i boligmarkedet i Oslo, naboen klarer ikke å få solgt leiligheten selv om han legger den ut med 10 prosent rabatt og nyinnredet bønnerom.

Selv tror jeg at Funcom vurderer Veidekke, bare tenk hvor mange spill Funcom kan bundle med leilighetene til fattige ungdommer som skal kjøpe sin første bolig. Potensialet er kjempedigert.

Leste et sted at blockshain var det nye store, tror dere Funcom også skal lage sånne internett-mynter? Kanskje de kan kalle dem ConanCoin?

Hilsen JONSAKSA
Erfaren Hattemaker

Hmm. Tipper det er tilfeldig :slight_smile:

I samme innlegg foreslår han at Funcom skal kjøpe opp Veidekke. Tror ikke jeg ville lagt for mye vekt på hva han har å si :slightly_smiling_face:

1 Like

Alt annet er jo bare svada, men tror Blockshain er plukket opp her inne.

Tja de av oss som kjøper gjør det jo på egen risiko da, som alt annet man gjør :slight_smile:
Men mulig @pdx må halvere Insiderprisen en stund hvis vi går på dunken! :joy::joy:

3 Likes

hehe, selvfølgelig. Var en spøk, noe jeg er 100% sikker på i hvert fall @pdx skjønte :slight_smile:

2 Likes

Jeg er med!

1 Like

Så ikke den før nå. Det forklarer nok det jeg lurte på :blush:

1 Like

Interessant å vite ca minimum sum man må inn med også, virker spennende dette!

1 Like

erre her det er party? :cowboy_hat_face:

:+1::+1::+1:

4 Likes

De vil ikke være det første selskapet som er inne på denne tanken og heller ikke det siste :wink:

  • Spells of Genesis had its soft launch on December 13, 2016.
  • Beyond the Void: The team is currently developing the game and has just sold more than 31 million Nexium representing around 400 BTC during their Initial Coin Offering (ICO) that ended on November 30, 2016.
  • A trading card game based on blockchain-based rare pepes is in preparation.
  • Augmentors: The team is currently preparing an ICO that will last 60 days.
2 Likes