Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Parsec Frontiers Pre Sale 🚀

Ja, du vil mÄtte ha en Ethereum-adresse for Ä kunne motta Parsec Credits, og den mÄ opprettes nÄ i denne forbindelse. Mer detaljer vil komme. Vi ber om at det ikke sendes ETH fra bÞrser, men at du bruker f.eks MyEtherWallet i stedet.

2 Likes

Kanskje et dumt spÞrsmÄl, men kan jeg som investor f.eks kjÞpe meg inn for en sum, eks 50-100.000 NKR via bankoverfÞring, sÄ bare sitte rolig med mine verdier/tokens e.l, og ikke spille eller noe, sÄ selge nÄr jeg vil?

1 Like

I pre-sale er prisen 1 ETH = 845k Parsec Credits. Dersom man investerer 50 ETH eller mer fÄr man 5% bonus - som ekstra tokens. I crowd sale i april er det 1 ETH = 650k, dvs en differanse pÄ 30% mellom de to rundene. Siden det som ikke blir solgt faktisk blir brent, vil endelig market cap bli pÄvirket av deltagelsen. Dersom vi brenner 10% av totale tokens, dvs ca 3 mrd, sÄ synker ogsÄ market cap tilsvarende. Du har altsÄ like mange tokens per ETH som ble puttet inn, men din relative andel av pengemengden blir da 10% stÞrre.

Ja, nettopp. Det er akkurat det du kan. Men, selv om du bruker bankoverfÞring mÄ du ogsÄ ha en Ethereum-adresse som du mottar og oppbevarer tokens pÄ. Vi mÄ ha en sikker link mellom overfÞringen inn og mottak av tokens, slik sikrer vi mot phishing-angrep og andre former for svindel.

2 Likes

HÞres bra ut. Oppretter f.eks MyEtherWallet og mottar tokens/Parsec Credits dit nÄr man har overfÞrt penger fra bank eller ETH, som da kan selges og overfÞres i cash tilbake til bankkontoen nÄr man vil.

Ja. Da er det vel bare Ä bli insider da. Dette mÄ man jo bare vÊre med pÄ!

1 Like

Heftig opplegg! Spennende Ä vÊre med pÄ. tipper dette blir veldig bra. Jeg er med!

Hva gjÞr dere hvis vi innsidere i Tekinvestor fyller opp hele hardcapen under pre-sale? Hva om interessen blir for stor, er det noen mÄte Ä garantere at alle her inne fÄr kjÞpt seg inn?

Er det for sent Ă„ kjĂžpe fredag 12 januar?

Forstod jeg riktig at jeg kan bruke NOK ( DVs at jeg slipper Ă„ styre med Ă„ skaffe ether?)

Stemmer :smile:

Klarer jeg meg med bare en MyEtherWallet i starten? Kan jeg sÄ bare sitte med denne? For sÄ Ä feks printe ut kode eller hva det nÄ er?
Blir dette helt overkommelig for treiginger?
Jeg kjenner pÄ at jeg virkelig er pÄ gyngende grunn, og det er sÄ kjipt Ä fÞle seg sÄ forbanna treig!

Og hva er bull scenario? 10x? 100x?
(Jeg tenker kun Ă„ investere og skumme flĂžten i 2020+)

Vi har allokert 1.5 MNOK til TekInvestor - vi startet dialogen for mange mÄneder siden. Whitelisten er ikke full enda, men det tikker inn jevnt og trutt, og allokeringen gjÞres nettopp for at det skal vÊre rom for dere selv om vi plutselig skulle mÄtte stenge whitelist. Hvis det blir voldsom oversubscription sÄ kan vi altsÄ ordne det dersom whitelist fremdeles er Äpen.

3 Likes

Det vil holde for overfÞringen, men vi mÄ fÄ kontroll pÄ hvem som skal ha hvor mye og binder seg til Ä delta.

2 Likes

Jeg har fylt ut et skjema @pdx sendte ut, men var det whitelistingen
?

Det kommer et eget skjema fra meg i lÞpet av dagen, lenke postes her og sendes pÄ mail nÄr det er klart :smile:

1 Like

For sent - jeg skrev meg inn i whitelist fra nettsiden. Men jeg fyller ut den fra deg ogsÄ :slight_smile:

Hvordan blir man whitelistet? HÄper du ikke har basert deg pÄ den uhÞytidelige pollen.

Som sagt, det kommer et eget skjema der dere fyller inn hvor mye dere vil kjÞpe, i lÞpet av dagen. Mandag kl 12 gÄr listen til Artplant som tar ting videre med dere :smile: man mÄ ikke fylle inn noe pÄ nettsiden deres

1 Like

Jepp, MyEtherWallet er nok. Årsaken til at vi tilbyr NOK deposit er for at du skal slippe Ă„ Ă„pne et kundeforhold til en bĂžrs i tillegg, overfĂžre NOK til de for Ă„ kjĂžpe ETH, og sĂ„ overfĂžre ETH. Dersom du Ăžnsker Ă„ gjĂžre det kan du f.eks bruke BitPanda eller Kraken.

Jeg skal ikke spekulere i bull scenario, det kan andre gjÞre. Decentraland ligner litt, det er et VR Second Life pÄ blockchain. Market cap akkurat nÄ rundt 200 MUSD. $MANA har vel gÄtt ca 8x siden deres ICO i august, mens den har gÄtt ca 20x fra ATL som var i oktober - den solgte litt ned fÞrst.

2 Likes