Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Ofte når PCIB har kommet med positive nyheter/resultat så har kursen ramla men nå er det vel bare et større publikum på en allerede stort sett vist forestilling slik jeg har oppfatta? ( har tatt feil før jeg - tror det var i 78)

1 Like

Kjöpte 7k mellom 68,60-70,00. Syns ikke synd paa meg selv. De jeg hadde fra för hadde et snitt paa 30,98.

5 Likes

Kanskje Sanofi har hørt på Radium Podcast nr 104, og hørte hva Jonas Einarsson mente om diabetes-muligheten med fimaNAC?

Sanofi har jo gjort flere kjempeavtaler med BioNTech innen mRNA. Og nå skygger de banen på diabetes, selv om mRNA opplagt har muligheten til å fikse det.

Men kanskje de ser nå at AstraZeneca vil vinne det kappløpet når AZ får bruke PCIB sin fimaNAC?

Er vel ikke helt utenkelig at Sanofi via BioNTech har fått innsyn i at de trolig er sjanseløse mot PCI-teknologien.

Og timingen er jo høyst besynderlig, kun uker etterst AZ ble presentert som top 10 partneren.

Kan denne nyheten ha en sammenheng med AZ-PCIB-samarbeidet!?

29 Likes

Jeg sier som Jonas Einarsson, jeg spekulerer bare vilt og hemningsløst.

24 Likes

Noe som ikke er meldt ennå, det er potensiale…
Noe som er meldt, det er gammelt nytt og ikke potensiale lenger.
Klart PCIB skal ned etter 12.12. Da er jo det potensialet borte. :upside_down_face:

Sanofi burde heller legge inn et saftig bud på PCIB for å prøve å rappe det foran nesen på AstraZeneca :slight_smile:

11 Likes

Vi vil ha slik ein budkrig…:wine_glass::shrimp:

PS. Og da må det holdes hardt på aksjene, allerede nå.

5 Likes

å ikke ha forventninger til den 12.12 når fimaVACC skal presenteres i sin helhet på kanskje verdens største Immuno-Oncology kongress - der data som skal presenteres er dybde analyser gjort ved Institutt for medisinsk onkologi ved Leiden University Medical Center (LUMC) under ledelse av professor Sjoerd van der Burg. som blir sett på som internasjonal spydspiss innen immunterapi.

At dette kan og vil ha en “high-impact” på veien videre for fimaVACC kan det ikke være tvil om.

Og om du ikke tror det @InfoLeecher så kommer beviset om 2 dager da potensialet i fimaVACC som i NAc er Enormt og det ikke bare innen onkologi.

12 Likes

Vi får håpe at PCIB slår på stortrommen og tar de nøkterne onkologene (??) med storm da.

Per har vel nøkternt “skrytt” av at PCIB er invitert med fimaVACC i friske frivillige selv om de strengt tatt ikkje kunne forventet å bli invitert til ESMO på det grunnlaget.

Men vanskelig å vite om dette er mindblowing eller ei…

PS. Kjenner ikkje mange onkologer og vet ikkje om de er nøkterne eller det motsatte.

1 Like

Lurer på hva Burg sin unnskyldning for ikke å møte opp er :thinking:

2 Likes

Radium

Susanne Stuffer blir intervjuet ifbm PCI på Radium 12/12. Spennende å få en oppdatering fra henne,.

24 Likes

Be hun oppdatere analysen sin fra 16. februar 2018 med en skikkelig verdi på fimaNAc!

7 Likes

Skal si fra til henne, selv om hun ikke jobber i Arctic lenger…

4 Likes

“Både ESMO og DNB samt podcast fra einarsson&co+spørsmål?”

I tillegg kom dette fra DNB:
“Under konferansen skal vi lage podkast med ledelsen i selskapene Targovax, Nordic Nanovector, Ultimovacs, PCI Biotech og Vaccibody.”

Jeg oppfatter at det blir en podcast med hver av lederne for disse 5 selskapene.
Det oppfordres til å sende spørsmål hvorav tre for hvert selskap vil bli tstilt.

3 Likes

Det kan være:

Flyskrekk
Sykdom
Sykdom i familien
Podieangst
Synes at en nordmann skal presentere enestående resultater tross alt produsert av et norsk selskap
Hås stemme
Ikke glad i sveitsisk klima
Dattera/sønnen/kona feirer runddag/skal gifte seg

3 Likes

http://newscarve.com/tag/global-oligonucleotide-therapeutics-market-2019/

" Global Oligonucleotide Therapeutics Market focuses on the following key players: Pfizer, Merck, Biogen, PCI Biotech, SomaGenics, ContraVir, Alnylam, Regulus Therapeutics, Ionis Pharmaceuticals, Gilead, Santaris Pharma"

12 Likes

Synes denne fra 2010 ang. AZ i E24 er verdt å lese.

2 Likes

Kanskje på sin plass med denne teaseren før fimaVACC på ESMO den 12. desember?:

6 Likes

Hvis vi fortsetter slik, blir kanskje PHO og PCIB OBX kandidater? :thinking::thinking:

2 Likes

Hvorfor ble identiteten til Astra Zeneca avslørt nå?
Den britisk-svenske giganten ønsket å forbli anonym, mens PCIB ønsket å offentliggjøre navnet på sin topp10 Big-Pharma samarbeidspartner.

Dette forteller noe om maktbalanse. PCIB og Per Walday fikk viljen sin.

Hvorfor?

PCIB og Astra Zeneca har samarbeidet siden 2015. Det ble annonsert i sommer at de skulle «forske ferdig» frem til nyttår, og bruke H1-20 til å bli enige om veien videre.
Plutselig ønsker Astra Zeneca å prøve ut synergier med PCIBs teknologi i andre indikasjoner/på andre områder.

Hvorfor?

Det hele må gjøres med skikkelig hastverk, kun noen uker/måneder, tilsynelatende fordi Per Walday og PCIB har utøvd et press ovenfor Astra Zeneca, hvor de krever at all utprøving avsluttes senest 31/12-19.

Hvorfor?

Dette er jo en svært besynderlig og merkelig utvikling.
Signalene er tydelige. Det er lov å tenke selv.
Jeg tror neppe resultatene er dårlige, for å si det på den måten. :wink:

16 Likes