Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Her er vi helt på linje Solo. PW har akseptert å holde navnet på AZ hemmelig, inntil høsten 2019.
Jeg også er rimelig sikker på at PW neppe hadde stilt ultimatum uten at han hadde gode kort på hånden.

Men med overbevisende resultater gjennom de fem siste årene, så kjenner AZ hva leveringsteknologien er god for. Selv vi aksjonærer er informert om særdeles gode resultater.

Og med såpass sterke kort på hånd kunne PW tvinge frem offentliggjøring av hvem den hemmelige samarbeidspartneren var. Men samtidig visste han at han på det tidspunkt kunne tvinge AZ til forhandlingsbordet i den hensikt å få på plass en avtale om kommersialisering.

Nå befinner vi oss like før målstreken! Ja, en avtale kan faktisk komme før børsåpning mandag. Om det skjer gjenstår å se…

5 Likes

Vil det inkludere for eksempel innsikt i resultatene oppnådd med AZ og eksempelvis løpende oppdatert på hvordan dialogen med AZ går?

2 Likes

Hva blir det neste, at de finner ut at fimaporfin også aktiveres av Herbjørn Hanssons bassrøst,

“ekstreeeeeemt velorganisert” :slight_smile:

12 Likes

Sitter de på informasjon om de har handlet før 19.mai, hvis så hvilke handel har de tatt de 6 uker før 19 mai?

Hvis 19.mai er bare tatt som vilkårlig dato ser jeg ikke poenget du mener å ha.

Vennligst utfyll hvorfor 19.mai?

1 Like

Har lenge etterlyst naar vi blir verdensberoemte for vaar leveringsteknologi, og naar BP selskapene vil staa i koe for og banke paa vaar doer. Denne artikkelen viser at vi naermer oss dette punktet med stormskritt. Hvor PCIB blir hottere for hver dag som gaar. Ett par gode artikler i the Lancet, saa kanskje vi er der.

Det ville ikke vaere overraskende i det hele tatt, hvis PW allerede har hatt , eller sitter i moete med andre BP selskaper i disse dager. Beskjed om gode resultater fra slike moeter, kan komme som lyn fra himmelen, anytime. For de har ikke raad til og si nei til disse, selv om de sitter i moete med AZ om dagen? Eller…?

1 Like

Vil minne om at vi har et annet spennende norsk firma som bruker ultralyd for målrettet levering av medisin også, som er i et fase 1 nå i pancreas cancer. Så vi har en konkurrent her innen “lydlevering” :slight_smile:


Veldig spennende at fimaporfin kan brukes med lydbølger også!

4 Likes

Skulle noe slikt har skjedd, maa det i safall omhandle informasjon om ett bud paa hele PCIB, med spoersmall om hvordan de stiller seg til dette. For daarlige nyheter meldes ikke paa denne maaten.

For da ville PCIB bare boersmeldt at det ikke var grunnlag for en ny avtale, og at samarbeidet er over.

Men dette gaar selvfoelgelig under kategorien; totalt ville spekulasjoner;-)))??? Men hvorfor ikke. litt goey maa man ha det.

2 Likes

Hej
Jeg kan bekrefte at det er vanntette skodder mellom Must og HP. Det har jeg oplevet personlig, da jeg har hatt møte med dem begge.

Must har ingen annen information enn oss andre. Og HP er en mann med meget stor integritet. Hvis Must hadde spurt ville han ikke en gang fått svar fra HP.

I øvrigt er jeg på topp 10 og vet intet mere enn alle andre.
Dette er ikke noe jalla selskap. De er mere professionelle enn de fleste. Det er bla. Derfor jeg er investeret her.

78 Likes

Takk! Da var det avklart :slight_smile:

1 Like

Er du Danske bank AS :smiley:

2 Likes

Nej :blush:

4 Likes

Er du dansk i det hele tatt?

2 Likes

Nej :joy:

3 Likes

Begynner å lure hva slags tull det er egentlig at ¨nyheter¨kommer first på et forum før PCIB melder om det samme flere måneder senere og som nyhet.

Håper at de nye ansatte bidrar til en mer klart kommersielt informasjon av gjengen. Hver gang PW sier noe forstår ingen han og markedet faller.

:exploding_head:

Er vel naturlig at en som skriver på svensk også er det.

Vel, islendinger bl.a lærer dansk på skolen, så om de skulle kommunisere med nordmenn, ville det muligens være naturlig å skrive på dansk. Jonas, er er deg? :joy:

Jônas Einarsson har faktisk kommentert her på forumet ved et par anledninger, under nick’et «Forsk». :slightly_smiling_face:

9 Likes

Men du skriver «afklaring» og «præsteret» osv., og at du holder til i Nibe i Danmark? :thinking:

Beklager, ikke meningen å pushe, det er jo tross alt et anonymt forum.
Blir bare så nysgjerrig! :sweat_smile::flushed:

3 Likes

En stor del av Finland snakker svenska fra tidlig alder å har dette som andre morsmål

Uten at dette har noe med den øvrige diskusjonen å gjøre :sweat_smile:

1 Like

Er dette patentbart? Har ikke sett noen søknad.

1 Like