Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Hva mener dere kursen burde ligget på dersom AZ aldri hadde vært en del av Nac ?
(Ettersom dere tror kursen raser uten avtale)
Jeg mener kursen burde vært høyere kun basert på GGK, som er nesten garantert å lykkes, da det ikke finnes alternative behandlinger.
Det virker som mange ser på AZ som en risiko. Jeg ser det bare som en bonus.
Et «kursras» uten avtale kan bli en gavepakke for de med ledig kapital, nesten på linje med en AZ avtale :blush:
Med doblet livslengde er det ikke utenkelig med markedsadgang etter 60 pasienter. Om 1 år ?
(Kursen var nesten like høy etter FDA meldingen om godkjenning ved interimavlesing. Da kjente vi ikke til AZ og det var 3-4 år frem til godkjenning. Vi hadde ikke Vacc data heller og kassa var nesten tom)

18 Likes

Spot on, @rockpus! :ok_hand:

Noen vil kanskje kalle det å være paranoid, men jeg vil kalle det å være realistisk.

Jeg blir faktisk overrasket dersom dette IKKE skjer.

Jeg ser det som sannsynlig at kyniske aktører vil dumpe kursen ned, kanskje så mye som 10%+, rett før det smeller oppover.

10 Likes

Mange vil nok føle at det går inn i det uendelige da. Har vel gått over 10 år med forskning nå. Nå er det endelig noe konkret med AZ. Hvis ikke det blir noe av så blir det nok et gigantisk krakk i aksjen.

ja, skill ut firma chem, og to bein til på nac og vac, tre selskap på børs, så kan en selge der en vil… fordel aksjene til nåværende eigere.

Eg hadde ikke solgt ggk, og med 12mnd bedre som du sier så tror eg på tidlig godkjenning i 2021.

2 Likes

Håper du har rett, for da blir jeg styrtrik uansett (både med og uten avtale) :star_struck:

1 Like

https://translate.google.no/translate?hl=no&sl=en&u=http://www.crig.ugent.be/en/node/1439&prev=search

Synes det er litt interessant at AZ i desember 2019 gå en pris til forskning på fotosensibiliserende forbindelser når de brukes i fotodynamisk terapi, er i stand til å indusere immunogen kreftcelledød

5 Likes

Hvis AZ med sin enorme spennvidde ikke finner rom for pcib, vil det allikevel være hot for andre altså ?

Husk det bamse at det ikke er sunn fornuft som styrer aksjekursene og derfor kan vi få mange utslag som er urasjonelle i forhold til det det skulle ha vært. Se på NAS som handles tilsvarende kurs 300 og dem har pr i dag 6-7 fly på vingene. KOA handles i fra 0.5-0,7 og dem henter over en milliard til kurs 0,1 !!!
PCIB har bunnsolide resultat og solid patentmappe så en “kollaps” i kursen pga no deal vil bare være midlertidig og gi en solid kjøpsmulighet. Jeg har ordna meg så jeg kan laste opp om det nesten umulige skulle inntreffe.

1 Like

Med all denne forventningen er jeg redd mange blir skuffet uansett hvordan meldingen ser ut. Kan man moderere seg litt her inne?

Det har jeg også :blush:
Vi er neppe de eneste som tenker slik.
Noen som tror Must kaster aksjer uten avtale ?
Derfor tror jeg ikke på et kursras.
For meg virker det som de fleste ser på AZ som en risiko. Jeg deler ikke det synet.

1 Like

Det er ikke de som allerede er her inn som kommer til og kjøpe ved deal, 80% kommer til og selge for tidlig :wink: satt litt på spissen.

4 Likes

Mange kjente navn sitter fast i aksjer med usikker fremtid. Det er ikke et argument. Bare se på Nano, Targovax osv. Skyhøy risiko som kan betale seg ja, men kan også tape alt

1 Like

Hvor mange pasienter har de interim på og hvor mange pasienter har de behandlet pdd?

Eeehhhh… Nei! Dersom de får rettet opp forsinkelsen og rekker avlesning av interrim i 2022 og søknad om AA H2 2022, så kan man vel antagelig forvente markedsadgang i 2023 – og det er bra!

9 Likes

Tror det var Investor som skrev et særdeles bra innlegg der han begrunnet godkjenning på etisk grunnlag etter 60 pasienter

4 Likes

Godt eksempel på at man skal ta en del ting med en klype salt her. Mye eufori ute og går. Men sykt spennende tid!

3 Likes

ja, men dersom alle i kontroll armen dør innen 12 mnd, og ikke de som får pcib metode, er det da etisk forsvarlig å fortsette ??

for ordnes skyld, eg selger ikke før ggk er medisin uansett. om det blir 2022 eller 2023.

4 Likes

Dette er bare ren løgn.

1 Like

Det stemmer ikke du

2 Likes

De må likefullt avleses safety og resultater på dette fra firmaets CRO og FDA og det tar tid! Det må likefullt skrives søknad og det tar tid – og likefullt må søknad oversendes FDA som må behandle denne søknaden – og det tar tid!!!
– om et år har vi vel snaut fått bekreftelse på safety på to behandlinger som vi skulle få underveis – og det at debattanter skriver tull som at vi er på markedet om 1 år innen GGK som om det er en selvfølgelighet og ikke noe å lure på er rett og slett en løgn - om det er en bevisst eller ubevisst aner jeg ikke, men slike oppfatninger burde ikke få lov til å blomstre og spre seg…(!)

5 Likes