Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Da var siste “skjerv” kjøpt på 83.00. Alt for høyt, men jeg tror ikke den stikker sør eller mye lengre nord før status er hugget i stein.

Blir ikke milliardær uansett, men må heller ikke sette ungene på skogen om det skulle bli dårlige greier.

9 Likes

På fødestuen med frua for fødsel av vårt barn, men ikke lett å legge bort tekinvestor i disse dager mot AZ deal. Falt ikke i god jord hos henne når jeg kommenterte at dette jo er viktig for fremtiden til vårt nyankomne barn mellom riene :smile:

49 Likes

Hvis det blir en gutt får du kalle han Per

13 Likes

Hahahaha, dagens! :joy::joy::joy:

1 Like

Nå vet man vel stort sett slikt tidlig i svangerskapet. Kan hende det allerede er bestemt at hun skal hete Astra.

16 Likes

Man burde lure inn Snøffelen som et mellomnavn også. Snøffeline for pikebarn.

8 Likes

Ni liker jo dobbelt-namn i Norge.

Per-Ronny!!

5 Likes

Per-Ronny. Med dét navnet er jeg redd kursen er pekt ut fra start av. Og han vil neppe bli verken CEO eller CFO i noe som helst.

Nei, nå er det lunsj.

10 Likes

Det tror jeg de fleste av aksjonærene her på forumet kan gjette like bra som jeg kan. Hver enkelt har sine egne forventninger til omfanget av avtalen. Bare av den grunn vil naturlig nok forventningene til kursøkning sprike voldsomt.

Så er spørsmålet; hvordan vil markedet ta imot en gitt avtale. Sjøl i det øyeblikket avtalen blir kjent, vil det være uhyre vanskelig å anslå hvilke kurser vi vil se de første dagene og ukene. Markedet er stort sett uforutsigbart.

Mine antakelser om hvordan avtalen vil se ut, kan du lese i innlegg #6559. Havner vi rundt de størrelsene, tror jeg kursen på kort sikt kan bli hva som helst mellom 120 og 240 kroner.

Lagt til:

Et annet aspekt ved en skikkelig avtale, er at da vil Arctic Securities / Pål Falck ganske sikkert komme med en revidert analyse. Den vil se ganske annerledes ut, mildt sagt. Tror Falck allerede har begynt på kladden.

En annen spennende ting er at da vil det forhåpentlig heller ikke gå lang tid før andre analytikere kommer på banen.

8 Likes

Forsiktig handel i dag. Jeg trodde vi ville få en topp mot helga men er ikke like sikker lenger. Kommer det ikke meld i morgen så synes jeg dem strekker spenningen vell langt for nå må ting være på plass. Kan jo gå tom for både rødvin og annet beroligende.
GRIP mikken Per og rop hurra for avtale!!!

8 Likes

Kan være at det kommer fredag kveld, da bør vel folket kunne få en fin helg :wink:

1 Like

Hahah jeg dauer

1 Like

CEO på “Livets harde skole” da

2 Likes

Nå får børs være børs i finværet. Blir 2 kalde og stranda her nå. ( 150 m å gå til sandstranda vår)

5 Likes

Hvor har det blitt av Snøffelen?

1 Like

Om jeg skal tippe: han mener det ikke er så mye mer å si før 1.juli. Det meste er komt på bordet :slight_smile:

2 Likes

Som tidligere nevnt i tråden: mest sannsynlig på boligjakt på Cayman-øyene.

2 Likes

Alltid lurt på hva som skjer om Snøffelen skulle stå frem som ferdigsolgt. :slight_smile:

2 Likes

Han trykket :+1: på et positivt innlegg i går, så han har det nok fint. Mulig en smule resignert over at kursen fremdeles er langt under hundrelappen, like før raketten tar av. Han har i så fall gjort sitt for at alle vi skal finne veien til raketten, så ingen kan skylde på han om de må se romferden fra bakkenivå.

8 Likes

Det må nå ha kostet AZ en del kapital med 5 års forskning/samarbeide med PCIB.
Har forstått det slik at alle utgifter er betalt av AZ inkludert utgifter for PCIB.

3 Likes