Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Da tror jeg at jeg rett og slett hadde tatt kontakt med selskapet selv, i RELEASE-studiet er Oslo åpent, og plan er at 4 pasienter skal rekrutteres i Norge. PCI Biotech klarer å videreformidle den henvendelsen.

18 Likes

Her er kontaktlinken til studiet i Norge:

19 Likes

@Kreft

Kan legge til at overlege Svein Dueland ved Oslo universitetssykehus trolig er rette person å ta kontakt med.

Lagt til:

@Gautosaurs (som kom meg sekunder i forkjøpet) henvisning er den offisielle og den som bør brukes.

11 Likes

Takk til alle for rask informasjon.
Jeg skal komme tilbake med nytt, hvis det er interesse for det, og dette blir aktuelt.

22 Likes

I morgen er det begynnelsen av april;-)) Men det er jo ikke sikkert PW bekrefter det siste patentet enda en gang naar den virkelige godkjenningen foreligger. Det er kanskje for mye forlangt.

Ogsaa haaper jeg at jeg slipper og lese aprilspoeker om milliardavtaler i morgen;-))

8 Likes

Interessant artikkel om mRNA-baserte vaksiner mot Covid-19.

Taking into account all the challenges, Covid-19 could yield big rewards for mRNA as a field. If an mRNA company manages to pull off the achievement of getting a coronavirus vaccine to the market, things could look a lot brighter for companies developing mRNA treatments.

If mRNA drugs can prove their safety and efficacy on the market we will probably see much more mRNA medicines in future,” Schüller told me. “Due to its different approach than ‘normal’ drugs, they have the potential to revolutionize medicine.”

Og PCI Biotech har funnet den optimale måten å levere mRNA med PCI på (iflg PW), som er opp til 4 ganger så effektiv som dagens golden standard (!), ref tidligere innlegg fra @Investor :muscle::sunglasses: (PCIB: mRNA er i vinden)

20 Likes

I den sammenheng er det viktig å nevne dette også:

Fra @polygon i samme tråd

Grafen som viser at naked delivery med PCI er fire ganger mer effektiv enn levering med et liposom, viser IKKE at naked delivery er mer effektivt enn levering med et liposom, det viser at levering med PCI er mer effektivt enn levering uten. Hadde man brukt liposom i det samme forsøket med PCI, så hadde man fått enda bedre resultat. Det oppsiktsvekkende ligger i at man klarer å oppnå bedre resultater PÅ TROSS av at man ikke bruker et liposom.

Og hvorfor er det da et poeng å ikke bruke liposomer også sammen med PCI? Jo fordi liposomer og polymerer (altså carriers), har til dels kraftige bivirkninger, som naked delivery ikke har. Og som vi vet, så betyr mindre bivirkninger mulighet for høyere doser og enda mer effekt. Når disse andre aktørene designer carriers, så er det rundt en sentral problemstilling om å balansere leveringseffekt og bivirkninger, og med naked delivery slipper man altså denne problemstillingen. Det er her kruttet ligger!

45 Likes

2 posts were merged into an existing topic: PCI Biotech - Teknisk analyse (PCIB) (TA)

5 Likes

Studien er åpen for inkludering fra 29.03.2019 fram til 29.03.2021

Er dette datoen de regner med å ha inkludert alle pasienter i studiet?

2 Likes

Vurderte om jeg skulle lansere “rykte” om bud på PCIB i dag og den nette sum av 100 MILLIARDER men 1. april er muligens ikke den beste dagen ???

4 Likes

Tror den er akkurat over streken, @arve1954 :joy::joy:

3 Likes

Radium podcast #123 er ute: https://soundcloud.com/user-972208711/episode-123

5 Likes

En fantastisk forside på Dagens Næringsliv: «Biotekmygg gikk 2000% på aprilsnarr fra pensjonist»

4 Likes

«Rally i sjømatsektoren etter mystisk etterspørselboom for reker»

7 Likes

Da var de siste dagers konspirasjonsteorier debunked…
Melding på kommende patent kom tidlig som følge av endelig melding ville kommet i påsken, skjærtorsdag.

Noen som har tilgang på oppdatert aksjonærliste?

Bli innsider, så får du oppdatert hver mandag .

4 Likes

Nå var det ikke mandagens liste jeg var ute etter. Vi opplevde kraftig volumøkning fra onsdag, så tenkte om noen hadde sett endring i aksjonærlisten.

2 Likes

Jonas snakker om dette fra børsmeldingen:
“Dr Snapir also brings years of experience in business collaborations, alliances and product co-developments”.

Fra 05:00 til 05:15. Jonas hinter til samtalene med AZ. CMO ansettelsen bedrer PCIB sin posisjon på business development siden. " Vi vet at de muligens har noen samtaler med selskaper rundt det, så det er vel fint".

9 Likes