Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Fyflate, tørr ikke tenke på hvor kursen ender i morgen :star_struck:

4 Likes
4 Likes

Other areas? Ooohhhh. And AZ! :smiley:

7 Likes
  1. største BP i verden ut i fra inntekter.
4 Likes

«are transferrable to additional disease areas«

Noen kommentarer til hva dette innebærer?

1 Like

Back in November 2018

38 Likes

Nå snakker vi. De har fått så “exiting results” at de sporenstreks må finne ut om de kan overføre det til andre sykdommer en kreft.

PCIB kommer til å gå i morgen nesten uansett hva som kommer ifb med kvartalspresentasjonen. Dette er bare starten, fy f… så digg.

36 Likes

@StockDZ kan du ta opp det du har skrevet om AZ tidligere? Hva er bra med dette etc mot chem osv også

3 Likes

Pay attention to “additional disease areas” plural baby plural…

Synergies (plural) are already established in oncology … FANTASTIC

23 Likes

Tror jeg tar meg en Juleøl og fyrer opp sigaren. God Jul og skål.

13 Likes

Gratulerer medmennesjer.

Dette er for meg det signalet jeg har ventet på og trenger for aldri i livet å selge PCIB aksjer.
Stor risiko med “åpent utfall” har vært utgangspunktet og nå starter innhøstningen.
Personlig mener jeg det vil være det rene vannvidd å selge PCIB aksjer nå.
Gjør en det så har en utsatt seg for ekstrem risiko uten grunn.

https://newsweb.oslobors.no/message/490281

Klart det blir partneravtale i løpet av første halvår 2020.
Hvorfor gå ut med indentiteten til 10topBP og lage slikt styr og ståk dersom dataene ikke holder?

Tenk dere godt om før dere selger.

10 Likes

Slik presenterer AstraZeneca sitt farmaseutiske unteresseområde:

"The path to new treatments

The future of treatment for many of today’s diseases lies in uncovering mechanisms that are newly emerging or are still to be discovered. We believe the best way to help patients is to focus on breakthrough science to discover these mechanisms and develop novel, targeted therapies that interact with them. Our focus is on the following: Cardiovascular, Renal and Metabolism; Oncology; Respiratory, Inflammation and Autoimmunity; Infection and Vaccines; and Neuroscience."

Mer her:

11 Likes

Why BP name is disclosed now! Smells like a letter of intent LOI for exclusivity

19 Likes

Et selskap med 100 mrd i børs verdi.

5 Likes

Ja, hvorfor avsløre det nå??? De måtte jo ikke det. Gjør man ikke det først når pengene er på bordet?

2 Likes

Det blir spennende å se om vi får noe mer informasjon om samarbeidet i morgen, det virker jo nesten slik siden partnerens identitet er avslørt!

6 Likes

Den støtter jeg. Ved å børsmelde idag, kan de vel gå ut med mer info i morgen?

3 Likes

Venter i spenning på Snøffelens kommentar av meldingen

2 Likes

Hvis det er mange mennesker involvert, og kanskje mange flere på vei til å bli involvert, vil jo informasjon lekke og man får risiko for insidehandel. Like greit og slippe den katta-ut-av-sekken.

Håper det kommer litt mer info i morgen.

4 Likes

Hvorfor blir dette børsmeldt akkurat nå? dagen før kvartals presentasjon? Virker merkelig at det ikke ble gjort i morgen med mindre det måtte børsmeldes nå

6 Likes